Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik 3mmc ook slikken?

Kan ik 3mmc ook slikken?

78 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
StraatPiraat zei:
Ergens tussen dagelijks en wekelijks.
Klik om te vergroten...
Poeh okโ€ฆ
Ik oordeel niet, maar dacht al zoiets.
Het is verslavend spul.
Wij proberen het maximaal 1x per maand te doen, meestal houden we er iets langer tussen. Dat lukt ons vrij makkelijk.
Maar ik hoor ook vaak dat stemmetje in mโ€™n hoofd.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeehond zei:
Poeh okโ€ฆ
Ik oordeel niet, maar dacht al zoiets.
Het is verslavend spul.
Wij proberen het maximaal 1x per maand te doen, meestal houden we er iets langer tussen. Dat lukt ons vrij makkelijk.
Maar ik hoor ook vaak dat stemmetje in mโ€™n hoofd.
Klik om te vergroten...
Ja het is serieuze shit man. Zo lang je in staat bent jezelf aan de afspraken te houden die je met jezelf maakt moet het kunnen, maar dat is mijn grootste gebrek.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
StraatPiraat zei:
Ja het is serieuze shit man. Zo lang je in staat bent jezelf aan de afspraken te houden die je met jezelf maakt moet het kunnen, maar dat is mijn grootste gebrek.
Klik om te vergroten...
Klote voor je man! Ik hoop dat je hulp vindt (als je dat wilt tenminste). Pas goed op jezelf.
Alleen jij kunt het ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
mitchieee zei:
in een rijste vlutje van langevlu om mee te draaien in doen, spul erin dicht maken, mond vullen met water omhoog kijken en doorslikken
Klik om te vergroten...
Ik vind het altijd zo mooi om te zien op hoeveel manieren mensen dit woord schrijven. Heb al gezien:
  • Vloei
  • Vloe
  • Floe
  • Flu
  • en dan nu voor het eerst vlu
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
KlaasVaak zei:
Ik vind het altijd zo mooi om te zien op hoeveel manieren mensen dit woord schrijven. Heb al gezien:
  • Vloei
  • Vloe
  • Floe
  • Flu
  • en dan nu voor het eerst vlu
Klik om te vergroten...

Flu moet je helemaal niet willen. ๐Ÿ˜ฌ
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Flu moet je helemaal niet willen. ๐Ÿ˜ฌ
Klik om te vergroten...
Vroeger toen ik klein was hadden ik en een vriend een paar zakken van deze dingen opgevreten:
7B4DD889-C5CC-4589-8DB6-8C0414F89876.png
Volgende dag werd ik wakker, kruipend over de grond van de pijn in mijn buik. Ziekenhuis bleek ik blindedarm ontsteking te hebben. Ik weet nog steeds niet of er een connectie is tussen de snoepjes en de ontsteking maar elke keer als ik deze snoepjes zie krijg ik kortsluiting in mโ€™n hoofd.

Niemand vroeg erom maar ik denk ik deel een verhaal uit de oude doos.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Vroeger toen ik klein was hadden ik en een vriend een paar zakken van deze dingen opgevreten:
Bekijk bijlage 28746
Volgende dag werd ik wakker, kruipend over de grond van de pijn in mijn buik. Ziekenhuis bleek ik blindedarm ontsteking te hebben. Ik weet nog steeds niet of er een connectie is tussen de snoepjes en de ontsteking maar elke keer als ik deze snoepjes zie krijg ik kortsluiting in mโ€™n hoofd.

Niemand vroeg erom maar ik denk ik deel een verhaal uit de oude doos.
Klik om te vergroten...
Leuk dat je uw verhaal deelt hoor !


Maar de insteek achter mijn post was dat flu gewoon "griep" betekent.
Jaja, ik moet stoppen met dit soort doordenkers. Maar vandaag niet. ๐Ÿ˜œ
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pilletje97 zei:
Ik maak hier een topic over aan omdat ik dit nergens kan vinden op het internet.
Klik om te vergroten...

Ik moest hier een klein beetje om lachen
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Je kunt het zelfs in je reet stoppen๐Ÿ˜
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Ik raad liever veilige hoeveelheden aan mensen aan. Ze kunnen nadien zelf beslissen of ze hun dosis aanpassen de keer erna. ๐Ÿ™‚
Klik om te vergroten...
Ik sta normaal ook achter deze stelling, met lage/gemiddelde dosis starten, maar in combinatie met mijn eigen ervaring n die van anderen, lijkt me 80mg echt te minnetjes. Raad zelf dan eerder de common dosis aan. Dus liever mensen als jij, die voorzichtigheid verkiezen boven zijn die hier met grammen nr je hoofd smijten.๐Ÿ˜‰ Bij elk nieuw stofje, start ik ook eerder laag, afwachten, bijnemen en systematisch verhogen bij een volgende keer is de norm.
q
quinkyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey iedereen wat is nu het minst gevaarlijk in het algemeen 3mmc slikken of snuiven
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
quinky zei:
Hey iedereen wat is nu het minst gevaarlijk in het algemeen 3mmc slikken of snuiven
Klik om te vergroten...
Daar kan hier, niemand duidelijk antwoord op geven, als je geen wetenschappelijk onderbouwd bewijs hebt. Want ik kan zeggen, slikken is beter dan snuiven, maar dat is omdat ik zelden of nooit snuif. Snuiven, zeker bij regelmaat, irriteert je neusslijmvlies n later ook beschadigen en kan ook je neusvleugels, neuschot, aantasten, maar dit zie ik globaal vr alles v drugs die je snuift.

Puur qua effect vd drug, voel je het nasaal, zoals alles nasaal, pak directer tot meteen en intenser, maar korter qua werking.
Oraal, duurt de opkomst vd drug langer en heb je langere rush, die qua intensiteit dan weer wat lager ligt.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#13
En nassaal zorgt voor veel meer cravings.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Torchic zei:
En nassaal zorgt voor veel meer cravings.
Klik om te vergroten...
Dit dus ook, door de intensere n korter rush, dus ik zeg altijd, snuiven is slechter, maar los vd drug.
Oraal is het gewoon meer in fases, het heftigste en scherpe randje valt weg en in de plaats, langere rush. Maar velen die altijd snuiven en dan slikken, vinden het oraal snel te soft.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ook herstelt je neus minder snel. Je maag is beter bestand tegen giftige en bijtende stoffen, maar je neus is in eerste instantie helemaal niet bedoeld om vaste stoffen op te nemen. Slechts zuurstof en geuren.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik wens je alleszins al een fijne reis naar de hemel toe.
Succes!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wil je erover praten @Dirkjan ?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
HappyMind zei:
Wil je erover praten @Dirkjan ?
Klik om te vergroten...

De trauma's liggen nog te vers in mijn geheugen.

cry-gifs-NYIeHU.gif
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
in een rijste vlutje van langevlu om mee te draaien in doen, spul erin dicht maken, mond vullen met water omhoog kijken en doorslikken
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blyatman zei:
Ja hallo? Is dit de kindertelefoon?
ik wil even een melding maken van internet pesterijen. Ene @Flualhamdulillam die valt mij lastig ๐Ÿ˜
Klik om te vergroten...
9168C271-5067-4FF8-88D7-A39F11E81969.gif

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."