Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik 3mmc ook slikken?

Kan ik 3mmc ook slikken?

78 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
P
Pilletje97Lid
01-01-2024, 00:00
#1
HappyMind zei:
Zo ontzettend veel verstand heb ik er niet van. Maar weet wel dat ze snuiven of een bommetje aanraden. Waarom zoveel weerstand om het ergens in te stoppen? 😂
Klik om te vergroten...
Zou niet weten waar ik het moet instoppen, ik rook niet dus heb geen vloei, en ik vind mdma dippen en likken altijd wel gewoon prima dus vroeg me af of dit uberhaupt kan ipv snuiven.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kunt trouwens op PsychonautWiki kijken naar de dosis wanneer je het snuift of het oraal inneemt
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je stelt vragen, en in plaats van de antwoorden aan te nemen ga je eromheen draaien.

Je kan het eten. Het smaakt vies. Bommetje.

2011mrt05-KA-1248-Belastingdienst-Leuker-kunnen-we-t-niet-maken.-Wel-makkelijker.jpg
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Je stelt vragen, en in plaats van de antwoorden aan te nemen ga je eromheen draaien.

Je kan het eten. Het smaakt vies. Bommetje.

Bekijk bijlage 23990
Klik om te vergroten...
Hahaha het smaakt vies, dus een bommetje maken? Met wat dan... Want dát is onderdeel van zijn vraag!

Je kunt het eventueel in een beetje toilet/keuken papier doen. Zorg wel dat je toiletpapier gebruikt waarmee je nog niet geveegd hebt! Dit smaakt naar verluid viezer dan 3-mmc (vind ik overigens best mee vallen, die smaak can 3-mmc). 🤣
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flualhamdulillam zei:
Hahaha het smaakt vies, dus een bommetje maken? Met wat dan... Want dát is onderdeel van zijn vraag!
Klik om te vergroten...
Exact om die reden een bommetje maken. Of lik jij je bommetjes alsof je een kat bent? Hap slik weg.
Flualhamdulillam zei:
Zorg wel dat je toiletpapier gebruikt waarmee je nog niet geveegd hebt!
Klik om te vergroten...
Waar zouden we zijn zonder jouw hulp?
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Exact om die reden een bommetje maken. Of lik jij je bommetjes alsof je een kat bent? Hap slik weg.
Klik om te vergroten...
Dat snap ik, en ik denk @Pilletje97 ook (hij was immers al meermiauws gewezen op dit ‘gevaar’).
Vragen over miauwn plek op de taxonomische ladder en/of wijze van bom-innamiauw beantwoord ik niet, vind ik privé.


Dirkjan zei:
Waar zouden we zijn zonder jouw hulp?
Klik om te vergroten...
Een derde wereld land, dat mag duidelijk zijn!
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Je stelt vragen, en in plaats van de antwoorden aan te nemen ga je eromheen draaien.

Je kan het eten. Het smaakt vies. Bommetje.

Bekijk bijlage 23990
Klik om te vergroten...
Dirkjan mijn beste man, bedankt. Want ik dacht even: zijn wij gek? Of negeert hij gewoon alle adviezen en blijft stug volhouden dat die die chemische zooi daadwerkelijk op al die miljoenen smaakpapillen wilt blootstellen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mensen doen wel gekkere dingen, ik ben slechts de boodschapper. Of zoals een wijs oorlogsgeneraal genaamd Julius Ceasar ooit zei:

Ik kwam, ik zag, en ik beantwoorde domme vragen over drugs.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Mensen doen wel gekkere dingen, ik ben slechts de boodschapper. Of zoals een wijs oorlogsgeneraal genaamd Julius Ceasar ooit zei:

Ik kwam, ik zag, en ik beantwoorde domme vragen over drugs.
Klik om te vergroten...
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel 😜 daarom luisterde de TS niet
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
HappyMind zei:
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel 😜 daarom luisterde de TS niet
Klik om te vergroten...
Domme vragen bestaan wel degelijk. Want als TS even verder had gekeken had die ook begrepen dat RC’s niet naar zoetjes smaken en dippen je ook geen gewenst gaat geven. Gewoon juist doseren en in je mik donderen. Als je geen vloei hebt, wees creatief? Doe desnoods in een stukje wc papier.

domme vragen zijn er zeker wel 🥺😝
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blyatman zei:
Domme vragen bestaan wel degelijk. Want als TS even verder had gekeken had die ook begrepen dat RC’s niet naar zoetjes smaken en dippen je ook geen gewenst gaat geven. Gewoon juist doseren en in je mik donderen. Als je geen vloei hebt, wees creatief? Doe desnoods in een stukje wc papier.

domme vragen zijn er zeker wel 🥺😝
Klik om te vergroten...
Hahaha niet zo happen! Of heb je honger?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
HappyMind zei:
Hahaha niet zo happen! Of heb je honger?
Klik om te vergroten...
Hahahaha ik ben gewoon vervelend 🥲 En ja eigenlijk wel een beetje zeurend buikgevoel. Altijd tijdens gebruik van cocaïne krijg ik snack trek 😵
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blyatman zei:
Want als TS even verder had gekeken had die ook begrepen dat RC’s niet naar zoetjes smaken en dippen je ook geen gewenst gaat geven.
Klik om te vergroten...
Over domme antwoorden gesproken 🤣🤦🏻‍♂️


Blyatman zei:
Als je geen vloei hebt, wees creatief?
Klik om te vergroten...
Ja hallo... Wees gewoon creatief?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blyatman zei:
Hahahaha ik ben gewoon vervelend 🥲 En ja eigenlijk wel een beetje zeurend buikgevoel. Altijd tijdens gebruik van cocaïne krijg ik snack trek 😵
Klik om te vergroten...
Dan zijn we allebei vervelend. Ennnn.... ga dan iets eten! Helpt misschien ook voor je "beetje zeurend buikgevoel".
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flualhamdulillam zei:
Over domme antwoorden gesproken 🤣🤦🏻‍♂️



Ja hallo... Wees gewoon creatief?
Klik om te vergroten...
Ja hallo? Is dit de kindertelefoon?
ik wil even een melding maken van internet pesterijen. Ene @Flualhamdulillam die valt mij lastig 😝
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pilletje97 zei:
Zou niet weten waar ik het moet instoppen, ik rook niet dus heb geen vloei, en ik vind mdma dippen en likken altijd wel gewoon prima dus vroeg me af of dit uberhaupt kan ipv snuiven.
Klik om te vergroten...
Klein stukje wc papier of keukenrol afknippen (2 bij 3 cm of zo), 3mmc er in, opvouwen en wegspoelen met water.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
HappyMind zei:
Dan zijn we allebei vervelend. Ennnn.... ga dan iets eten! Helpt misschien ook voor je "beetje zeurend buikgevoel".
Klik om te vergroten...
Zometeen een breaker nemen, kikker je altijd wel van op!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Domme vragen bestaan niet
Klik om te vergroten...
Dit is een leugen.



Dit zeiden leraren vroeger ook tegen mij, domme vragen bestaan niet, maar ik heb meerdere pijnlijke momenten meegemaakt waar het tegendeel uit bleek.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik wens je alleszins al een fijne reis naar de hemel toe.
Succes!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wil je erover praten @Dirkjan ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."