Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc injecteren

3cmc injecteren

60 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#1
Natozlato zei:
Een halve gram oplossen in 2,5 ml water en injecteren? Dit kan toch niet..
Klik om te vergroten...
Heus wel. Je kan een halve gram zelfs in 1ml water oplossen. En hoe minder water hoe sneller hij inkickt.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuff zei:
Heus wel. Je kan een halve gram zelfs in 1ml water oplossen. En hoe minder water hoe sneller hij inkickt.
Klik om te vergroten...
Hij verward inhoud met gewicht waarschijnlijk.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuff zei:
Heus wel. Je kan een halve gram zelfs in 1ml water oplossen. En hoe minder water hoe sneller hij inkickt.
Klik om te vergroten...
Ligt aan de substantie natuurlijk. En nog een aantal factoren die we voor het gemak even vergeten.

Maar idd een halve gram 3cmc op 1ml klinkt reëel. En voor pluggen werkt het dan sneller in. (Nu niet een halve gram pluggen, slecht idee. Da's echt een mega dosis)

Voor spuiten zou ik echt heel erg oppassen met zulke bizar sterke oplossingen. Kans is groot dat het zwaar corrosief is en je weefsel sloopt. Naast de grote risico's op OD.
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#4
LucidLucy zei:
Ligt aan de substantie natuurlijk. En nog een aantal factoren die we voor het gemak even vergeten.

Maar idd een halve gram 3cmc op 1ml klinkt reëel. En voor pluggen werkt het dan sneller in. (Nu niet een halve gram pluggen, slecht idee. Da's echt een mega dosis)

Voor spuiten zou ik echt heel erg oppassen met zulke bizar sterke oplossingen. Kans is groot dat het zwaar corrosief is en je weefsel sloopt. Naast de grote risico's op OD.
Klik om te vergroten...
Kan alleszins uit eigen ervaring bevestigen dat 600mg 3-mmc volledig oplosbaar is in water. Uiteraard een achterlijke dosis.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuff zei:
Kan alleszins uit eigen ervaring bevestigen dat 600mg 3-mmc volledig oplosbaar is in water.
Klik om te vergroten...
Serieus? Ik heb dat een keer geprobeerd in een glas (iets van 100mg) en ik bleef maar roeren maar er loste niks op hoor.
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Serieus? Ik heb dat een keer geprobeerd in een glas (iets van 100mg) en ik bleef maar roeren maar er loste niks op hoor.
Klik om te vergroten...
Ik neem een klein dopje, doe er kristallen in en dan spuit ik 1ml water in het dopje. Daarna crush ik alles en draai het dopje wat in rondjes. Het is slimmer om eerst water toe te voegen alleer je alles plet omdat het dan direct absorbeert.

Off topic maar is er interesse in een heel gedetailleerde plug handleiding? Ik plug wat ik maar pluggen kan en heb veel geleerd.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuff zei:
Ik neem een klein dopje, doe er kristallen in en dan spuit ik 1ml water in het dopje. Daarna crush ik alles en draai het dopje wat in rondjes. Het is slimmer om eerst water toe te voegen alleer je alles plet omdat het dan direct absorbeert.

Off topic maar is er interesse in een heel gedetailleerde plug handleiding? Ik plug wat ik maar pluggen kan en heb veel geleerd.
Klik om te vergroten...
Misschien dat je water lauwwarm is? Dat dat beter werkt?

Ik hoef persoonlijk geen anus instructie maar denk dat een hoop mensen op DF daar wel baat bij hebben.
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Misschien dat je water lauwwarm is? Dat dat beter werkt?

Ik hoef persoonlijk geen anus instructie maar denk dat een hoop mensen op DF daar wel baat bij hebben.
Klik om te vergroten...
Nee beter koud water. Warm water kan de stof breken.
Er is al een plug topic maar zal eens zelf een proberen schrijven. Kan maar helpen. En indien niet dan is het maar zo.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuff zei:
Nee beter koud water. Warm water kan de stof breken.
Klik om te vergroten...
Ja maar dit is echt onzin, dat gebeurt niet met 3mmc. Met psylocibine wel, daar moet je geen kokend water op doen.
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#10
StartedYoungStillProblems zei:
er zijn rode vlekken rond injectieplaats gekomen, het voelt alsof er 2 bubbels in mn arm zitten en als ik mijn arm beweeg voelt hij als gwebroken. weet iemand wat dit kan zijn?
Klik om te vergroten...
Yo...hoe gaat het met je een wat zegt de dokter?
Enfin....
1. Probeer eens normale dosissen ! 200mg oplossen in zo weinig mogelijk saline 1ml.
2. Ik heb dat een tijd ook zo gedaan. Ik spoot meer naast mijn aders dan er in! De vloeistof komt onder je huid en je krijgt een bubbel. Heel traag gaat dit wel weg. Als je een ader doorprikt kan je verhardingen krijgen. Ik heb dit op mijn voet. Het geneest wel.
Weet dat na je eerste injectie uw aders zullen krimpen door vasoconstrictie! Hierdoor is het heel moeilijk om in.een.ader te spuiten.
Leer eerst deftig hoe je jezelf moet injecteren een begin er dan aan. Bij mij lukte het soms 1x en 10x mislukt!
Of liever boof je dope. Het is het toch niet waard dat ze uw arm amputeren!
Laat u aub helpen want 6g per dag is te veel. Houd ons maar op de hoogte
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
De fuck, dit topic 😫

@StartedYoungStillProblems hoe is het nu
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben ook wel benieuwd.
Net weer Dealen met Designer drugs gekeken naar iemand die 3mmc slamt. Ik vond dat mijn armen en benen er erg aan toe waren, maar dat ging ook echt ver.

Ik hoop dat het er bij jou beter voor staat @StartedYoungStillProblems hoe is het er nu mee?

Was overigens best triggerend om te zien dat programma en tegelijkertijd ook een enorm gevoel van 'ik wil daar niet meer naar terug!'
D
DeTantevanAnneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heel sterk van je dat je een second opinion hebt gevraagd! Hopelijk gaat het nu wat beter met je. Ik ben het eens met iedereen die eerder heeft gereageerd: lief zijn voor jezelf.

Als je dan toch meer gaat gebruiken, probeer dan weg te blijven van spuiten. Ik vind 3/4mmc in capsules ook wel chill, duurt langer voor het effect er is, maar beter voor de neus.
p
poesjepoesLid
01-01-2024, 00:00
#14
3cmc is denk ik neurotoxisch, wanneer je dit IV gebruikt voel je dit overal in je hoofd, een soort prik overal
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
poesjepoes zei:
3cmc is denk ik neurotoxisch, wanneer je dit IV gebruikt voel je dit overal in je hoofd, een soort prik overal
Klik om te vergroten...

Spreek je uit ervaring?
p
poesjepoesLid
01-01-2024, 00:00
#16
StartedYoungStillProblems zei:
er zijn rode vlekken rond injectieplaats gekomen, het voelt alsof er 2 bubbels in mn arm zitten en als ik mijn arm beweeg voelt hij als gwebroken. weet iemand wat dit kan zijn?
Klik om te vergroten...
Ja, dit is omdat je een of meerdere hits gemist hebt. Als het goed is gaan ze vanzelf weg, maar dat kost tijd. Als je dit soort dingen doet, zorg er dan voor dat je techniek goed is. Je kan oefenen met water bijvoorbeeld, of een veel lagere concentratie.
B
BigcitygirlLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wil je voelen dat je leeft? Pak de boel in, ga weg uit dit land waar je je gevangen voelt.

Zoek werk in het buitenland.. vind jezelf terug zonder deze troep.

Ook spuiten gaat je niet geven wat je zoekt. Wees lief voor jezelf, je bent het waard. Je zit nu vast in een systeem, maar dat is niet voor eeuwig, ook al voelt dat nu wel zo.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sblack zei:
Wil je voelen dat je leeft? Pak de boel in, ga weg uit dit land waar je je gevangen voelt.

Zoek werk in het buitenland.. vind jezelf terug zonder deze troep.

Ook spuiten gaat je niet geven wat je zoekt. Wees lief voor jezelf, je bent het waard. Je zit nu vast in een systeem, maar dat is niet voor eeuwig, ook al voelt dat nu wel zo.
Klik om te vergroten...
Je bumpt ook hier een oud topic, ts is sinds januari niet meer online geweest. Oude topics bumpen is een bekende newbie-kwaal. Het kan handig zijn om voor je een topic omhoog schopt even te kijken of het nog actueel is en of te topicstarter nog actief is.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
Je bumpt ook hier een oud topic, ts is sinds januari niet meer online geweest. Oude topics bumpen is een bekende newbie-kwaal. Het kan handig zijn om voor je een topic omhoog schopt even te kijken of het nog actueel is en of te topicstarter nog actief is.
Klik om te vergroten...
Ik vraag me altijd af wat er met de topic starters gebeurt is. Zo ook een ander forumlid dat a-PHP begon te injecteren en we vrij snel daarna nooit meer terug hebben gezien.

Misschien moet ik er ook gewoon maar niet over nadenken.
B
BigcitygirlLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
Je bumpt ook hier een oud topic, ts is sinds januari niet meer online geweest. Oude topics bumpen is een bekende newbie-kwaal. Het kan handig zijn om voor je een topic omhoog schopt even te kijken of het nog actueel is en of te topicstarter nog actief is.
Klik om te vergroten...
Aii, merk inderdaad nu dat veel berichten ouder zijn dan ik dacht. Excuus. Blijf t wel interessant vinden allemaal, maar dus even op zoek naar topics die nog leven thnx

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."