#1
Heus wel. Je kan een halve gram zelfs in 1ml water oplossen. En hoe minder water hoe sneller hij inkickt.Een halve gram oplossen in 2,5 ml water en injecteren? Dit kan toch niet..
Heus wel. Je kan een halve gram zelfs in 1ml water oplossen. En hoe minder water hoe sneller hij inkickt.Een halve gram oplossen in 2,5 ml water en injecteren? Dit kan toch niet..
Hij verward inhoud met gewicht waarschijnlijk.Heus wel. Je kan een halve gram zelfs in 1ml water oplossen. En hoe minder water hoe sneller hij inkickt.
Ligt aan de substantie natuurlijk. En nog een aantal factoren die we voor het gemak even vergeten.Heus wel. Je kan een halve gram zelfs in 1ml water oplossen. En hoe minder water hoe sneller hij inkickt.
Kan alleszins uit eigen ervaring bevestigen dat 600mg 3-mmc volledig oplosbaar is in water. Uiteraard een achterlijke dosis.Ligt aan de substantie natuurlijk. En nog een aantal factoren die we voor het gemak even vergeten.
Maar idd een halve gram 3cmc op 1ml klinkt reëel. En voor pluggen werkt het dan sneller in. (Nu niet een halve gram pluggen, slecht idee. Da's echt een mega dosis)
Voor spuiten zou ik echt heel erg oppassen met zulke bizar sterke oplossingen. Kans is groot dat het zwaar corrosief is en je weefsel sloopt. Naast de grote risico's op OD.
Serieus? Ik heb dat een keer geprobeerd in een glas (iets van 100mg) en ik bleef maar roeren maar er loste niks op hoor.Kan alleszins uit eigen ervaring bevestigen dat 600mg 3-mmc volledig oplosbaar is in water.
Ik neem een klein dopje, doe er kristallen in en dan spuit ik 1ml water in het dopje. Daarna crush ik alles en draai het dopje wat in rondjes. Het is slimmer om eerst water toe te voegen alleer je alles plet omdat het dan direct absorbeert.Serieus? Ik heb dat een keer geprobeerd in een glas (iets van 100mg) en ik bleef maar roeren maar er loste niks op hoor.
Misschien dat je water lauwwarm is? Dat dat beter werkt?Ik neem een klein dopje, doe er kristallen in en dan spuit ik 1ml water in het dopje. Daarna crush ik alles en draai het dopje wat in rondjes. Het is slimmer om eerst water toe te voegen alleer je alles plet omdat het dan direct absorbeert.
Off topic maar is er interesse in een heel gedetailleerde plug handleiding? Ik plug wat ik maar pluggen kan en heb veel geleerd.
Nee beter koud water. Warm water kan de stof breken.Misschien dat je water lauwwarm is? Dat dat beter werkt?
Ik hoef persoonlijk geen anus instructie maar denk dat een hoop mensen op DF daar wel baat bij hebben.
Ja maar dit is echt onzin, dat gebeurt niet met 3mmc. Met psylocibine wel, daar moet je geen kokend water op doen.Nee beter koud water. Warm water kan de stof breken.
Yo...hoe gaat het met je een wat zegt de dokter?er zijn rode vlekken rond injectieplaats gekomen, het voelt alsof er 2 bubbels in mn arm zitten en als ik mijn arm beweeg voelt hij als gwebroken. weet iemand wat dit kan zijn?
3cmc is denk ik neurotoxisch, wanneer je dit IV gebruikt voel je dit overal in je hoofd, een soort prik overal
Ja, dit is omdat je een of meerdere hits gemist hebt. Als het goed is gaan ze vanzelf weg, maar dat kost tijd. Als je dit soort dingen doet, zorg er dan voor dat je techniek goed is. Je kan oefenen met water bijvoorbeeld, of een veel lagere concentratie.er zijn rode vlekken rond injectieplaats gekomen, het voelt alsof er 2 bubbels in mn arm zitten en als ik mijn arm beweeg voelt hij als gwebroken. weet iemand wat dit kan zijn?
Je bumpt ook hier een oud topic, ts is sinds januari niet meer online geweest. Oude topics bumpen is een bekende newbie-kwaal. Het kan handig zijn om voor je een topic omhoog schopt even te kijken of het nog actueel is en of te topicstarter nog actief is.Wil je voelen dat je leeft? Pak de boel in, ga weg uit dit land waar je je gevangen voelt.
Zoek werk in het buitenland.. vind jezelf terug zonder deze troep.
Ook spuiten gaat je niet geven wat je zoekt. Wees lief voor jezelf, je bent het waard. Je zit nu vast in een systeem, maar dat is niet voor eeuwig, ook al voelt dat nu wel zo.
Ik vraag me altijd af wat er met de topic starters gebeurt is. Zo ook een ander forumlid dat a-PHP begon te injecteren en we vrij snel daarna nooit meer terug hebben gezien.Je bumpt ook hier een oud topic, ts is sinds januari niet meer online geweest. Oude topics bumpen is een bekende newbie-kwaal. Het kan handig zijn om voor je een topic omhoog schopt even te kijken of het nog actueel is en of te topicstarter nog actief is.
Aii, merk inderdaad nu dat veel berichten ouder zijn dan ik dacht. Excuus. Blijf t wel interessant vinden allemaal, maar dus even op zoek naar topics die nog leven thnxJe bumpt ook hier een oud topic, ts is sinds januari niet meer online geweest. Oude topics bumpen is een bekende newbie-kwaal. Het kan handig zijn om voor je een topic omhoog schopt even te kijken of het nog actueel is en of te topicstarter nog actief is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."