Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"philip plijn pillen vind ik niet fijn. doen raar voor xtc, had bij al mn vrienden een andere werking (sommigen te heftig en anderen juist geen werking)."
"Hallo allen, ik ben opzoek naar medicatie voor de nacht, zodat ik beter en dieper slaap. Ik ben in behandeling bij psychiater maar hij probeert trial and error met verschillende dingen. Hebben jullie suggesties?"
"ik ga morgen de huisarts bellen dankjulliewel ❤️"
"13-12-21 ≈ 23:10 Hallo allemaal, ik heb vorige week voor de eerste keer drugs geïnjecteerd. 3-cmc, de research chemical. Ik snuif nu ongeveer 2 maanden 3-cmc daarvoor paar maanden 3en 4-mmc gebruikt en sinds 2.5 jaar snuif ik cocaine. Ik zit qua alle diseringen erg hoog, op gekke avonden/ nachten zit ik soms aan de 6/7 gram. alleen kan iemand me helpen met de dosering van injecteren? Ik begon met 0.1 gram met 1,5ml zoutwater. heb dat nog 4 keer vaker gedaan. ik vond dit effect te weinig. dus besloot omhoog te gaan. gisteren 0.5 gram opgelost in zout water zoals het hoort. (ik gebruikte 2.5 ml water) ik injecteerde het maar volgens mij veelste snel, ik had dat wat sommige mensen omschrijven vlak voor “overlijden” ofzo. dat je alles nog een keer terug ziet. toen ik na een minuutje weer een beetje op adem was voelde ik me echt perfect. toen het uit begon te werken startte mijn arm alleen wel zwaarder te worden. en heb er nu ook erg veel spierpijn in. Ik hoop op dit forum meer info te krijgen. En dit is mijn eerste bericht🥳 Alsjullieblieft serieuze antwoorden❤️ 14-12-21 4:50 kan linkerarm niet meer strekken, zeer vervelend.. straks maar langs de huisarts denk ik?"
"kan ik een foto uploaden? 1x ging het goed, die van 0.5gram en bij de ander kwam er een bubbel (0.3gram)"
"ik snap de reacties, ik probeer het te injecteren omdat mn neus helemaal kapot is, en stoppen heb ik al meerdere keren geprobeerd. ik heb die drugs nodig, en eigenlijk zoek ik vooral de kick om te voelen dat ik nog leef. en met 3mmc en 3cmc krijg ik dat niet meer omdat ik teveel nodig heb en mijn neus kan dit niet aan."
"volgens mij een half jaar, online zag ik ook ergens 5 jaar staan maar dit lijkt me sterk. als het flesje geopend is zal dit denk ik weinig invloed hebben tenzij je de dop er af laat."
"Tijdloos zei: Zou 6 maanden al lang vinden. Anders maak je het toch wanneer nodig hebt? Mocht je de kennis hebben. Maar 6 maanden als het al open is lijkt mij wel de max... helemaal als het met een smaakje is gemixt. Zou je siroop drinken met water wat al 6 maanden geleden is gemaakt? Klik om te vergroten... onaangemengt bedoel ik 6 maanden, dit is volgens mij redelijk normaal bij hoestdranken. De kennis om lean te maken is niet al te makkelijk toch?"
"Goedenavond allemaal, nog even een update na de testuitslag. Heel bijzonder, heb het twee keer laten testen maar de zuiverheid kwam uit op 76%. De prijs die ik betaald heb was bijzonder laag en de medewerkster van de test-service was ook erg verbaast. Dankjulliewel voor jullie reacties!"
"Goedenavond forumleden, Anderhalve week geleden heb ik cocaïne gekocht voor eigen gebruik. Wegens aanzienlijke verschillen in prijs ging ik eens naar iemand anders dan mijn vaste adres. Nu schrok ik toen ik thuis kwam en de coke zag. De “brokjes” waren te buigen, flexibele coke had ik nog nooit eerder gezien. Ook zit er een geur aan die ik opmerkte, de geur is te vergelijken met de bananensnoepjes die ooit gratis werden uitgedeeld bij de supermarkt. Heb al een sample naar de test-service gebracht, nog geen uitslag. Heeft iemand van jullie dit ook ooit gehad of een theorie wat hier aan de hand is? alvast bedankt toppers! *Heb een filmpje ter aanvulling maar kan deze niet toevoegen, via berichten kan dit wel dacht ik."