Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc injecteren

3cmc injecteren

60 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik herken mezelf hier een beetje in. Ik heb ook last gehad van wat je omschrijft. Enige advies dat wijs is om te geven is om asap medische hulp in te schakelen.

Het lijkt erop dat je wat schade aan aders en mogelijk pezen en zenuwen hebt gedaan. Is het niet van het prikken dan wel van de corrosie van je middelen. 0,5g in 2,5ml is erg serieus.
Ik kan weleens foto's met je delen hoe het eruit gaat zien als je hiermee doorgaat. Maar die laat ik voor nu even op het forum bespaard.
Maar goed, alleen een arts kan hier iets zinnigs over zeggen.

Als je toch zo nodig moet gebruiken. Probeer andere ROA's te hanteren. Slikken en pluggen zijn prima alternatieven om je neus en aders te besparen.
En pluggen werkt bijna net zo goed als spuiten.

En met zulke hoeveelheden is het echt tijd om het tij te keren man. Ik kan je nog wel wat klinieken aanraden. Sommigen werken met hele korte wachttijden, zeker in zulke serieuze situaties.
S
StartedYoungStillProblemsLid
01-01-2024, 00:00
#2
LucidLucy zei:
Ik herken mezelf hier een beetje in. Ik heb ook last gehad van wat je omschrijft. Enige advies dat wijs is om te geven is om asap medische hulp in te schakelen.

Het lijkt erop dat je wat schade aan aders en mogelijk pezen en zenuwen hebt gedaan. Is het niet van het prikken dan wel van de corrosie van je middelen. 0,5g in 2,5ml is erg serieus.
Ik kan weleens foto's met je delen hoe het eruit gaat zien als je hiermee doorgaat. Maar die laat ik voor nu even op het forum bespaard.
Maar goed, alleen een arts kan hier iets zinnigs over zeggen.

Als je toch zo nodig moet gebruiken. Probeer andere ROA's te hanteren. Slikken en pluggen zijn prima alternatieven om je neus en aders te besparen.
En pluggen werkt bijna net zo goed als spuiten.

En met zulke hoeveelheden is het echt tijd om het tij te keren man. Ik kan je nog wel wat klinieken aanraden. Sommigen werken met hele korte wachttijden, zeker in zulke serieuze situaties.
Klik om te vergroten...
hor kan ik je bereiken?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb nooit naalden gebruikt of geplugd.
Dat ging mij toch een straatblok tever.....ik hoop dat de TS zijn hulp gevonden heeft, het is jammer dat we dit niet meer vernemen....
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Je
StartedYoungStillProblems zei:
hor kan ik je bereiken?
Klik om te vergroten...

Je kan haar een privé bericht sturen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
StartedYoungStillProblems zei:
ik ga morgen de huisarts bellen dankjulliewel ❤️
Klik om te vergroten...
Was benieuwd naar het antwoord van de huisarts mocht je het willen delen tenminste! Blijft natuurlijk privé dus snap het als je dat liever privé houd.

Succes in ieder geval, de dosis en route van inname zijn zorgelijk. Fijn dat je contact opneemt met iemand die goede tips heeft!
S
StartedYoungStillProblemsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tijdloos zei:
Was benieuwd naar het antwoord van de huisarts mocht je het willen delen tenminste! Blijft natuurlijk privé dus snap het als je dat liever privé houd.

Succes in ieder geval, de dosis en route van inname zijn zorgelijk. Fijn dat je contact opneemt met iemand die goede tips heeft!
Klik om te vergroten...
huisarts heeft morgen (vrijdag) pas tijd, ik zal de uitslag bekend maken als ik die heb
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#7
StartedYoungStillProblems zei:
huisarts heeft morgen (vrijdag) pas tijd, ik zal de uitslag bekend maken als ik die heb
Klik om te vergroten...
Is er iemand die je in kunt lichten of die je kan helpen? Ik wil je geen negatieve gevoelens geven, maar dit ga je niet lang volhouden vriend! (als in, je letterlijke einde kan dichtbij zijn op deze manier)

Zoek hulp! De zon schijnt altijd achter de wolken.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
StartedYoungStillProblems zei:
huisarts heeft morgen (vrijdag) pas tijd, ik zal de uitslag bekend maken als ik die heb
Klik om te vergroten...

Wat was het verdict bij je arts?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn eerste indruk bij het zien passeren van zulke buitenproportionele dosissen, 6/7 gram? 😱 Maar dan werd het verder alleen maar meer fucked up. Je snuift letterlijk je neus kapot, maar ook je nog jonge hersenen n je ganse lijf. Ga je zelf op zeer onverantwoorde wijze oplossingen maken om te injecteren😱 Goed dat je ondertussen langs de huisarts bent geweest. @StartedYoungStillProblems weet je al iets meer? Neem ook goede vrienden en familie in vertrouwen, waar je dit leed (want dat is dit toch wel), mee kan delen en zodat je er niet alleen vr staat.
Sterkte en STOP sowieso met dat injecteren n de rest van je jonge lijf nr de maan te helpen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lichamelijke ontsteking of bacteriële ontsteking?
Anyway ik moet niet voor dokter gaan spelen. Maar ben wel benieuwd.

Houd de boel goed in de gaten. Als de plekken rood en warm worden, zeker snel actie ondernemen. Bacteriële infecties kunnen snel verergeren en kunnen serieuze gevolgen hebben.

Heb je het met de huisarts ook gehad over eventuele verslavingszorg?
Lijkt me toch dat de arts daar niet aan voorbij gaat?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Nihilist88 ik snap en deel je zorgen over de hoge doseringen. Maar als ik naar mezelf kijk konden de gevolgen voor m'n hersenen me niet zoveel deren. En tegelijkertijd nog steeds de 3 maanden regel hanteren voor MDMA 😅

Ik schrok wel van de andere lichamelijke gevolgen. De gevolgen op je hersenen merk je niet direct. Waarschijnlijk pas na langere tijd herstel.

Ik rationaliseerde veel voor mezelf met gedachten als: 'ah er is nog niet veel over bekend, en het lijkt allemaal wel mee te vallen.'
Veel bagatelliseren en rationaliseren. Achteraf gezien was het niet slim. En ik merk nu ook de gevolgen op m'n hersenchemie.

Zeker als ik terugval. Het duurt bij mij zeker 2 weken clean tijd voor ik weer een beetje kan functioneren. Je kan het eigenlijk zien als een dinsdagdip/kater van 2 weken. Op een dagje gebruik. Ook zonder doorhalen.

Het loont om lief te blijven voor je hersenen en lichaam 😅

@StartedYoungStillProblems ik ben ook benieuwd of je wat wijzer bent geworden bij de huisarts. Maar voel je niet verplicht.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#12
@StartedYoungStillProblems hoe ging het bij de huisarts?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
LucidLucy zei:
@Nihilist88 ik snap en deel je zorgen over de hoge doseringen. Maar als ik naar mezelf kijk konden de gevolgen voor m'n hersenen me niet zoveel deren. En tegelijkertijd nog steeds de 3 maanden regel hanteren voor MDMA 😅

Ik schrok wel van de andere lichamelijke gevolgen. De gevolgen op je hersenen merk je niet direct. Waarschijnlijk pas na langere tijd herstel.

Ik rationaliseerde veel voor mezelf met gedachten als: 'ah er is nog niet veel over bekend, en het lijkt allemaal wel mee te vallen.'
Veel bagatelliseren en rationaliseren. Achteraf gezien was het niet slim. En ik merk nu ook de gevolgen op m'n hersenchemie.

Zeker als ik terugval. Het duurt bij mij zeker 2 weken clean tijd voor ik weer een beetje kan functioneren. Je kan het eigenlijk zien als een dinsdagdip/kater van 2 weken. Op een dagje gebruik. Ook zonder doorhalen.

Het loont om lief te blijven voor je hersenen en lichaam 😅

@StartedYoungStillProblems ik ben ook benieuwd of je wat wijzer bent geworden bij de huisarts. Maar voel je niet verplicht.
Klik om te vergroten...
Ik vind v mezelf ook dat ik té vaak stims slik hoor, 2wekelijks vind ik eigenlijk al ferm probleem vr mezelf, maar telkens wel 1 normale tot hoge dosis van 1 stim en daar blijft het bij. Had nog 3mmc capsules liggen, was eerder niet zo'n fan tov stim rc's als 4fa, 4-fma en 6apb, maar dan werd ik precies meer fan nam het zelfs eens 2 dagen na elkaar, nu nog 2 dosissen v 360mg oraal, mr goed dat deze op de ban staat. En dan hou ik het op 6APB en 4-FMA, waar ik indd terug meer pauzes tussen moet laten, daarvoor zijn het gewoon 2 te potente stims.
S
StartedYoungStillProblemsLid
01-01-2024, 00:00
#14
mijn update over het huisarts verhaal, de huisarts reageerde vrij lax op de problemen, ze zei dat ik er maar vaseline op moet smeren voor de wondjes en even aan moet kijken. ik heb daarom besloten een second opinion te vragen en daar kan ik maandag terecht. de assistent wou vrijdag al wel kijken, zij dacht aan een ontsteking in de bicep.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
StartedYoungStillProblems zei:
ze zei dat ik er maar vaseline op moet smeren voor de wondjes en even aan moet kijken.
Klik om te vergroten...
Wat een penis. Het is toch een dokter? Goed dat je voor een second opinion gaat.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16

Hoe maak ik 3mmc (poeder) geschikt voor slammen en/of pluggen

Wie kan mij de gebruiksaanwijzing geven? Ik heb 3mmc maar wil het pluggen (of slammen), daarvoor moet het vloeibaar gemaakt worden. Hoe doe ik dat op de juiste manier? Wie heeft de juiste tips. Hoor het wel. grt Peter
drugsforum.nl drugsforum.nl

@StartedYoungStillProblems of eenieder die nog tips voor pluggen zoekt. Een oudere post uit eigen doos.

Of in @Dirkjan termen 'in je anjer steken' (sorry ik lag helemaal dubbel, dus moest het even oprakelen)
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
StartedYoungStillProblems zei:
ze zei dat ik er maar vaseline op moet smeren
Klik om te vergroten...
:tilttearlaugh: :tilttearlaugh: :tilttearlaugh:

Sorry, het zal de vaagheid zijn, maar ik moest hier echt om lachen.


Maar helemaal kut natuurlijk en kan echt niet. Succes verder gappie
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
LucidLucy zei:
Of in @Dirkjan termen 'in je anjer steken' (sorry ik lag helemaal dubbel, dus moest het even oprakelen)
Klik om te vergroten...
8843E31D-0E55-4C8A-8E45-D6AC05E03195.jpeg
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#19
Natozlato zei:
Een halve gram oplossen in 2,5 ml water en injecteren? Dit kan toch niet..
Klik om te vergroten...
Heus wel. Je kan een halve gram zelfs in 1ml water oplossen. En hoe minder water hoe sneller hij inkickt.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuff zei:
Heus wel. Je kan een halve gram zelfs in 1ml water oplossen. En hoe minder water hoe sneller hij inkickt.
Klik om te vergroten...
Hij verward inhoud met gewicht waarschijnlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."