#1
Ik herken mezelf hier een beetje in. Ik heb ook last gehad van wat je omschrijft. Enige advies dat wijs is om te geven is om asap medische hulp in te schakelen.
Het lijkt erop dat je wat schade aan aders en mogelijk pezen en zenuwen hebt gedaan. Is het niet van het prikken dan wel van de corrosie van je middelen. 0,5g in 2,5ml is erg serieus.
Ik kan weleens foto's met je delen hoe het eruit gaat zien als je hiermee doorgaat. Maar die laat ik voor nu even op het forum bespaard.
Maar goed, alleen een arts kan hier iets zinnigs over zeggen.
Als je toch zo nodig moet gebruiken. Probeer andere ROA's te hanteren. Slikken en pluggen zijn prima alternatieven om je neus en aders te besparen.
En pluggen werkt bijna net zo goed als spuiten.
En met zulke hoeveelheden is het echt tijd om het tij te keren man. Ik kan je nog wel wat klinieken aanraden. Sommigen werken met hele korte wachttijden, zeker in zulke serieuze situaties.
Het lijkt erop dat je wat schade aan aders en mogelijk pezen en zenuwen hebt gedaan. Is het niet van het prikken dan wel van de corrosie van je middelen. 0,5g in 2,5ml is erg serieus.
Ik kan weleens foto's met je delen hoe het eruit gaat zien als je hiermee doorgaat. Maar die laat ik voor nu even op het forum bespaard.
Maar goed, alleen een arts kan hier iets zinnigs over zeggen.
Als je toch zo nodig moet gebruiken. Probeer andere ROA's te hanteren. Slikken en pluggen zijn prima alternatieven om je neus en aders te besparen.
En pluggen werkt bijna net zo goed als spuiten.
En met zulke hoeveelheden is het echt tijd om het tij te keren man. Ik kan je nog wel wat klinieken aanraden. Sommigen werken met hele korte wachttijden, zeker in zulke serieuze situaties.
