Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"3cmc is denk ik neurotoxisch, wanneer je dit IV gebruikt voel je dit overal in je hoofd, een soort prik overal"
"StartedYoungStillProblems zei: er zijn rode vlekken rond injectieplaats gekomen, het voelt alsof er 2 bubbels in mn arm zitten en als ik mijn arm beweeg voelt hij als gwebroken. weet iemand wat dit kan zijn? Klik om te vergroten... Ja, dit is omdat je een of meerdere hits gemist hebt. Als het goed is gaan ze vanzelf weg, maar dat kost tijd. Als je dit soort dingen doet, zorg er dan voor dat je techniek goed is. Je kan oefenen met water bijvoorbeeld, of een veel lagere concentratie."
"ja, dit doe ik, regelmatig ook"
"LucidLucy zei: Spreek je uit ervaring? Klik om te vergroten... Ja"