Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga het forum verlaten

Ik ga het forum verlaten

40 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt voor alles.

De stappen die je neemt vergen moed. Kijk soms achterom en zie welke stappen je al hebt gezet.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
❤️
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#3
❤️ (niet origineel, wel toepasselijk)
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh wat vervelend om te lezen voor je dat jullie relatie voorbij is. Liefde, relaties, het kan zo ingewikkeld zijn. Het werkt niet altijd. Neem de tijd om het een plek te geven.
Super moedig besluit van je om hier weg te gaan en je focus te verleggen. Nieuwe deuren gaan open ❤️
Ik wens je het allerbeste!
Heb leuke herinneringen aan dingen die je op df hebt geschreven, dank je wel 🙏
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Hoi lieve mensen,

Ik ga het forum verlaten want vandaag is mijn relatie beëindigd, en wil ik ook afscheid nemen van mijn drugsgebruik voor een langere tijd.

Ik heb met hem veel geëxperimenteerd met allerlei drugs. We hadden een hele fijne liefdevolle relatie. Het heeft 5 jaar geduurd.
Maar in deze periode ging het een beetje de verkeerde kant op met mijn gebruik, wat overigens niet de reden is van het einde van de relatie.

Het is nu tijd voor een lange drugspauze en mezelf weer terug te vinden. Ik wil me op andere dingen gaan focussen.

Ik heb een hele leuke tijd gehad op het forum en heel veel geleerd.

Bedankt allemaal, het ga jullie goed!
Klik om te vergroten...
Tot ziens en sterkte :handwaving1:
We lost another good soul today
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga ook het forum verlaten. Ik word vaak aggresief door de mensen hier zelfs als ik serotonine releasers neem en ga mijn tijd niet verpesten aan uitkeringtrekkers. Tot ziens
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
JackAss69 zei:
Ik ga ook het forum verlaten. Ik word vaak aggresief door de mensen hier zelfs als ik serotonine releasers neem en ga mijn tijd niet verpesten aan uitkeringtrekkers. Tot ziens
Klik om te vergroten...

Gelukkig, jij was ook de beste toevoeging niet aan dit forum dus die "uitkeringtrekkers" gaan zich best wel verder amuseren zonder jou. Doei 👋
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#8
JackAss69 zei:
Ik ga ook het forum verlaten. Ik word vaak aggresief door de mensen hier zelfs als ik serotonine releasers neem en ga mijn tijd niet verpesten aan uitkeringtrekkers. Tot ziens
Klik om te vergroten...
Ze proberen er met alle macht voor te zorgen dat je zelf geen uitkeringstrekker wordt, maar je bent niet te redden, lijkt het...
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
JackAss69 zei:
Ik ga ook het forum verlaten. Ik word vaak aggresief door de mensen hier zelfs als ik serotonine releasers neem en ga mijn tijd niet verpesten aan uitkeringtrekkers. Tot ziens
Klik om te vergroten...
Je doet je naam iig eer aan. Ik hoop dat je zelf nooit in een situatie komt waarin je een uitkering nodig zult hebben. Ik ben super dankbaar dat ik door mijn uitkering 100% focus op mijn herstel heb kunnen leggen.
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hij/zij heeft een ban gekregen….
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stingy zei:
Hij/zij heeft een ban gekregen….
Klik om te vergroten...

Van 7 dagen dus die kan de reacties op zijn arrogant gedrag nog nalezen bij terugkomst 😎.

Edit: Oeps lees net permanent. Toedelsss 😘
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#12
PsyTekz zei:
Van 7 dagen dus die kan de reacties op zijn arrogant gedrag nog nalezen bij terugkomst 😎.
Klik om te vergroten...
Permanent zelfs😏
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekz zei:
Van 7 dagen dus die kan de reacties op zijn arrogant gedrag nog nalezen bij terugkomst 😎.
Klik om te vergroten...
Neenee permanent als ik goed zag in dat onderwerp v forum… had een 7d gehad en nu permanent
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#14
Torchic zei:
Permanent zelfs😏
Klik om te vergroten...
Dat is nu eens gelijktijdig antwoorden 🤣
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sterkte met het verwerken van je relatiebreuk en het ga je goed!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Succes met de drugspauze. Komt helemaal goed. Veel sterkte gewenst met het verwerken van je relatiebreuk. Ga je goed!
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heel veel sterkte @Natozlato 😘
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vaak zijn een paar flinke stappen terug nodig voor een lange aanloop naar de overkant.

Dat je jezelf weer terug mag vinden in een staat waar je gelukkig bent en zal blijven. ❤️
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zit momenteel nu in de kliniek. Fock drugs man
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sterkte lieve @Natozlato

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."