#1
Bedankt voor alles.
De stappen die je neemt vergen moed. Kijk soms achterom en zie welke stappen je al hebt gezet.
De stappen die je neemt vergen moed. Kijk soms achterom en zie welke stappen je al hebt gezet.
Tot ziens en sterkteHoi lieve mensen,
Ik ga het forum verlaten want vandaag is mijn relatie beëindigd, en wil ik ook afscheid nemen van mijn drugsgebruik voor een langere tijd.
Ik heb met hem veel geëxperimenteerd met allerlei drugs. We hadden een hele fijne liefdevolle relatie. Het heeft 5 jaar geduurd.
Maar in deze periode ging het een beetje de verkeerde kant op met mijn gebruik, wat overigens niet de reden is van het einde van de relatie.
Het is nu tijd voor een lange drugspauze en mezelf weer terug te vinden. Ik wil me op andere dingen gaan focussen.
Ik heb een hele leuke tijd gehad op het forum en heel veel geleerd.
Bedankt allemaal, het ga jullie goed!
Ik ga ook het forum verlaten. Ik word vaak aggresief door de mensen hier zelfs als ik serotonine releasers neem en ga mijn tijd niet verpesten aan uitkeringtrekkers. Tot ziens
Ze proberen er met alle macht voor te zorgen dat je zelf geen uitkeringstrekker wordt, maar je bent niet te redden, lijkt het...Ik ga ook het forum verlaten. Ik word vaak aggresief door de mensen hier zelfs als ik serotonine releasers neem en ga mijn tijd niet verpesten aan uitkeringtrekkers. Tot ziens
Je doet je naam iig eer aan. Ik hoop dat je zelf nooit in een situatie komt waarin je een uitkering nodig zult hebben. Ik ben super dankbaar dat ik door mijn uitkering 100% focus op mijn herstel heb kunnen leggen.Ik ga ook het forum verlaten. Ik word vaak aggresief door de mensen hier zelfs als ik serotonine releasers neem en ga mijn tijd niet verpesten aan uitkeringtrekkers. Tot ziens
Hij/zij heeft een ban gekregen….
Permanent zelfs😏Van 7 dagen dus die kan de reacties op zijn arrogant gedrag nog nalezen bij terugkomst 😎.
Neenee permanent als ik goed zag in dat onderwerp v forum… had een 7d gehad en nu permanentVan 7 dagen dus die kan de reacties op zijn arrogant gedrag nog nalezen bij terugkomst 😎.
Dat is nu eens gelijktijdig antwoorden 🤣Permanent zelfs😏
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."