#1
De XTC piek kan je nooit spreiden over de totale duur van een rave. Zelf ben ik voorstander om pas laat op het feest xtc te nemen, niet gelijk van de start ervan. Vind het overigens fijn om nuchter binnen te komen, en een deel nuchter mee te pikken ervan. Ik slik overigens maar 1x bij meestal in uitzonderlijke gevallen nog een ministukje... maar eigenlijk heeft dat niet echt een toegevoegde waarde heb ik al gemerkt. En eigenlijk...het is maar hoe je come-down bekijkt, als de pil wat uitwerkt blijf ik meestal met wel een relaxed fijn gevoel achter waardoor ik vaak op het feest wel nog kan genieten in mijn come-down
Vroeger lagen de kaarten anders, dan was meestal 1 pil 1 dosis, dan is het doseren per pil ipv per stukje.
De oplossing is 6-APB. ^^ Dubbel zo lang effect. Wel ook laten testen.
Maar ja, veel mensen willen altijd maar ‘harder gaan’ en gaan daar dan ook weer teveel van nemen.
Het is van alle tijden dat je een flink aantal mensen op festivals (veel) teveel drugs ziet nemen.
Ik ben één keer op een hardstyle-feest geweest (qua muziek niet echt mijn stijl, was wel grappig voor een keer) en daar werd wel duidelijk nog meer gebruikt dan op de wat softere technofeestjes.