Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet niet precies wat je vraag nu is. 2,5 pil is wel gewoon erg veel. dit kan er aan liggen dat de pillen misschien minder sterk zijn maar het effect blijft het zelfde. xtc blijven gewoon een serotine slurper en dit duurt gewoon 2 maanden tot je lichaam dit weer volledig aan maakt. doe je dit vaker dan die tijd is het effect gewoon anders. wil hierbij wel zeggen vanuit persoonlijke ervaring; als jij zelf gewoon de controle er in hebt en de grens weet is dit prima. probeer soms afwisseling te geven door alcohol te drinken. 3m (denk dat je miauw bedoelt) is iig geen serotine slurper, het triggert het wel erg. dus dit ligt er gewoon aan hoe je ermee om gaat. dit reageer weer wel erg op dopamine. hou gewoon afwisseling in alles. je zegt zelf dat je soms ook gewoon nuchter gaat, dit is oprecht al erg goed. mocht je ooit hierover een op een willen praten stuur mij gerust prive berichtje."
"even om op mijn post terug te komen. heb het geprobeerd met zowel wel als geen drugs. mijn mening is dat het zonder veel leuker is, past veel meer bij carnaval! merk persoonlijk wel sinds ik regelmatig gebruik, dat als ik niet gebruik ik gewoon veel sneller moe wordt van alleen alcohol waarmee ik vroeger langer door kon gaan van alleen alcohol. moet zeggen dat met drugs op het meer gelijk maakt met een stapavond met drugs op, dus haalt de carnaval sfeer beetje weg…."
"Voor mij persoonlijk is 3cmc wat heftiger. Meer euforie en meer energie hiervan, maar kan hier ook minder van slapen. ook merk je die erg aan je kaken en ogen. gebruik zelf altijd 2mmc tegenwoordig, best prima maar heb er steeds veel te veel van nodig omdat het minder heftig is. de cravings zijn meestal ook wel heftiger van 2mmc."
"ja iknow, echt verschrikkelijk"
"geen idee wat pyros zijn"
"hoe was het gegaan?"
"Hoi allemaal, ik heb een vraagje. ik gebruik dus regelmatig wel eens 3CMC, en dan soms 2 keer per week met uitgaan of feestjes. buiten dat gebruik ik het nooit in mijn dagelijks leven en heb er ook nooit echt behoefte ofzo aan gehad. Ik doe het echt puur als ik op stap ga of een feestje heb waar meerdere mensen ook gebruiken. Maar dit is dus soms wel elke week. Als ik dan gebruik verbruik ik meestal in mijn eentje ongeveer 300mg op een hele avond/nacht verwacht ik. maar mijn vraag is ben ik nu verslaafd? want ik kan er gewoon vanaf blijven maar vind het wel zo leuk dat ik het dus best regelmatig gebruik."
"Hoi ik kom toch even terug hierop. Ik merk dat ik heel veel moeite heb om ervan af te blijven. Ik ben 21, lekker tussenjaartje, werk fulltime en heb dan soms gewoon lekker avondje vrij en dag erna dan ook. Maar doordat ik het de laatste vaak op stap doe kan ik eigenlijk niet echt stappen zonder te gebruiken. enigzins werkt het positief bij mij, want ik ben er veel socialer en gezelliger door, mindere kater en online gelezen dat het minder slecht is dan elke keer heel zat zijn. maar alsnog vind het toch lastig dat ik moeite heb om er af te blijven als ik op stap ga. is dit al een reden om even met mijn huisarts te praten of heeft iemand tips?? alles is welkom!"
"JackAss69 zei: Ja, door drugs ga je je beter voelen maar dat is ook het gevaar. Ik ben zelf verslaafd geweest aan sos maar dat verhaal van mij is terug te lezen bij "stel je voor topic" als je het niet kunt vinden moet je me ff een prive bericht sturen Heb je al eens geprobeerd het niet te doen tijdens uitgaan? Ik was zelf verslaafd aan sos en ben daarom express een hele tijd niet naar feesten en op stap gegaan totdat ik sterk genoeg was. Klik om te vergroten... Ja ik kan het wel, ligt er eigenlijk aan met wie ik stap ga. als ik met mensen ben waar ik dan regelmatig samen mee pak is het gewoon heel lastig om het niet te doen. maar als ik met vrienden ben die geen drugs doe heb ik daar eigenlijk geen moeite mee…."
"dankjewel!!! ja het ding is, ik hoef er niet perse vanaf want ik kan ermee alsnog gewoon een leuke avond hebben. ik heb nu antwoord voor mezelf dat ik ook gewoon nog steeds een hele leuke avond kan hebben zonder die rotzooi, en dat voet heel fijn!! maar ik vind het gewoon heel lastig in te schatten wanneer het zegmaar gewoon to much word ofzo… dus ik zorg dat ik gewoon nu stuk minder op stap ga ook, minder verleiding. en als ik wil gebruiken alleen als het iets toevoegt zolang het niet te vaak is ofzo…"