#1
Klinkt tof! En goed om te lezen dat jullie het schoonmaken serieus namen ![:greenheart:]()
🫠Leuk topic!
ik zou het organiseren bij mij thuis lekker gezellig op de bank zodat we veel kunnen kletsen! De drugs die aanwezig zouden mogen zijn, zijn mdma, xtc, speed, miauw. Liefst een paar vrienden en nieuwe vrienden die ik niet ken en dus nog moet leren kennen! Muziek: hardstyle, uptempo en later tegen de avond wat rustigere techno. Dit zou vanaf 18u00 s’avonds tot de volgende dag 18u00 mogen doorgaan!
Ik ben bij!!! Lijkt me geweldig🤩Waar: Een grote loods op een boerderij
Muziek: Hardcore, Uptempo, Terror
Met wie: Mijn vrienden, mijn vriendin en JULLIE!
Drugs: MDMA, XTC, 3-MMC, Ketamine, Speed
Dit is misschien een zware fantasie, maar ik heb er wel eens over nagedacht om zo een soort feestje te organiseren. Een paar kraampjes voor drankjes en fruit, goeie lasers en verlichting, voor de zekerheid een EHBO post, gratis water en beuken maar!
Goeie echter zit in de ISS weinig ramen maar begrijp wat je bedoeld!Waar: In het ISS
Muziek: Acid Goa Trance / Full-on
Met wie: Iedere open minded hippy die zin heeft
Drugs: LSD, xtc (flip), 2-cb, ketamine
Da's pas spacen
Ideale feestlocatie is het niet. Maar gewichtloosheid op deze drugscombi, lijkt me heel apart.
Verder... Elk psytrancefeest. Die zijn al perfect haha
Dit beschrijft ongeveer mijn perfecte formule voor een feestje! Als je nog “vrijwilligers” nodig hebt voor de categorie ‘onbekenden’ dan meld ik me aan!Zeer hypothetisch of misschien wel ontzettend realistisch:
Hoe zou jij jouw allerleukste drugsfeest creëren, denk aan welke drugs, muziek, waar, met vrienden, onbekenden, buiten of binnen, alles kan, alles mag.
Ik trap af:
Ik zou willen candy flippen op een berg met een meertje in de buurt, met een stuk of 20 vrienden en vriendinnen en dan nog 20 willekeurige mensen erbij. Vrolijke psytrance op, met een heleboel kleurige kleden en kussens om heerlijk in te hangen, te kunnen genieten van de zon, het uitzicht en de vrolijke mensen. Een klein grasveld erbij om op blote voeten te kunnen dansen, veel vers fruit beschikbaar...eigenlijk best haalbaar nu ik het zo beschrijf.
![]()
Kers op de taart dit 😁Dát! En dan met wat plekken om seks te kunnen hebben
Deze zomer ga ik voor het eerst naar Boom festival… kan echt niet wachten!!! 😎Verder... Elk psytrancefeest. Die zijn al perfect haha
Deze zomer ga ik voor het eerst naar Boom festival… kan echt niet wachten!!! 😎
Haha dat snap ik wel!Wil eigenlijk wèl heel graag.
Ik heb nog niet zoveel info over ZNA maar laatst wel wat filmpjes gekeken en dat ziet er ook wel heel tof uit!Als ik dit jaar niet naar Boom ga, dan wordt het volgend jaar ZNA gathering denk ik.
En allebei slechts eens in de twee jaar.Ik had nog niet van deze festivals gehoord, maar wauw! Die zien er gaaf uit
Voor wie ook wil weten waar het over gaat:
![]()
Boom Festival 2025
1997-2025 / Oneness | Music | Peace | Arts | Environment | Culture | Loveboomfestival.org
Allebei in Portugal![]()
ZNA Gathering 2026
The Retro-Futuristic Celebration Our mission is to bring feelings from the recent past back to life in a special outdoor gathering, 15-22 July 2026@Montargil Lake, Portugalznagathering.com
Ik vind het heel grappig dat onze Eik naar Boom festival gaat. Komen daar allemaal andere bomen?Dit beschrijft ongeveer mijn perfecte formule voor een feestje! Als je nog “vrijwilligers” nodig hebt voor de categorie ‘onbekenden’ dan meld ik me aan!
Kers op de taart dit 😁
Deze zomer ga ik voor het eerst naar Boom festival… kan echt niet wachten!!! 😎
Geen idee… maar ik hoop dat er in ieder geval veel leuke boomknuffelaars komen😊Ik vind het heel grappig dat onze Eik naar Boom festival gaat. Komen daar allemaal andere bomen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."