#1
Wat me ook tof lijkt:
Een ayahuasca ceremonie in een mooie, natuurlijke omgeving met alleen maar mensen die je (goed) kent, en een extra napraatdag om de ervaring goed te kunnen integreren met behulp van elkaar.
Een ayahuasca ceremonie in een mooie, natuurlijke omgeving met alleen maar mensen die je (goed) kent, en een extra napraatdag om de ervaring goed te kunnen integreren met behulp van elkaar.