Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntwerp je eigen drugsfeest

Ontwerp je eigen drugsfeest

29 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat me ook tof lijkt:

Een ayahuasca ceremonie in een mooie, natuurlijke omgeving met alleen maar mensen die je (goed) kent, en een extra napraatdag om de ervaring goed te kunnen integreren met behulp van elkaar.
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had nog niet van deze festivals gehoord, maar wauw! Die zien er gaaf uit :)
Voor wie ook wil weten waar het over gaat:
boomfestival.org

Boom Festival 2025

1997-2025 / Oneness | Music | Peace | Arts | Environment | Culture | Love
boomfestival.org boomfestival.org
znagathering.com

ZNA Gathering 2026

The Retro-Futuristic Celebration Our mission is to bring feelings from the recent past back to life in a special outdoor gathering, 15-22 July 2026@Montargil Lake, Portugal
znagathering.com znagathering.com
Allebei in Portugal
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
debkb zei:
Ik had nog niet van deze festivals gehoord, maar wauw! Die zien er gaaf uit :)
Voor wie ook wil weten waar het over gaat:
boomfestival.org

Boom Festival 2025

1997-2025 / Oneness | Music | Peace | Arts | Environment | Culture | Love
boomfestival.org boomfestival.org
znagathering.com

ZNA Gathering 2026

The Retro-Futuristic Celebration Our mission is to bring feelings from the recent past back to life in a special outdoor gathering, 15-22 July 2026@Montargil Lake, Portugal
znagathering.com znagathering.com
Allebei in Portugal
Klik om te vergroten...
En allebei slechts eens in de twee jaar.

Boom zit nu in de oneven jaartallen. ZNA in de even jaartallen.

Maar als het over perfecte feestjes gaat, moet dit wel genoemd worden ja haha
Ben er zelf nog niet geweest, maar ik stel het me voor als een nog bruisende psy-fi.
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het perfecte drugsfeest pfoehee das een lastige maar wel een mooie om over na te denken. Ik weet in ieder geval dat ik zelf muziek wil draaien dus er moet een dj controller staan, of meerdere als iemand anders ook wil. Dus worden het al 2 of meer area's.
Drugssoorten: uiteraard blowen en dan nog, speed, xtc, ghb, research chems, mdma, tripmiddelen en alles waar je geil van word. Geen alcohol.
Dus plekken om te seksen is wel een dingetje idd. Ook moet je je terug kunnen trekken, kunnen douchen, desnoods kunnen slapen als je daar sterk behoefte aan hebt.
Muzieksoorten, tja ik denk dat dat vanzelf gaat. Als t maar in de housemuzieksfeer blijft of liever gezegd electronische dansbare muziek. Het liefst met al mijn dierbare vrienden en die nemen allemaal weer mensen mee die open minded zijn, dat is wel een moeten anders kom je er niet in. Oh en alles wel in de buitenlucht tijdens de zomer, beetje warm, niet te. Licht zuchtje wind af en toe.
Ehbo, food, gratis water. Op vrijdagmiddag beginnen tot zolang t duurt, geen eindtijd.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eik zei:
Dit beschrijft ongeveer mijn perfecte formule voor een feestje! Als je nog “vrijwilligers” nodig hebt voor de categorie ‘onbekenden’ dan meld ik me aan!


Kers op de taart dit 😁



Deze zomer ga ik voor het eerst naar Boom festival… kan echt niet wachten!!! 😎
Klik om te vergroten...
Ik vind het heel grappig dat onze Eik naar Boom festival gaat. Komen daar allemaal andere bomen?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Ik vind het heel grappig dat onze Eik naar Boom festival gaat. Komen daar allemaal andere bomen?
Klik om te vergroten...
Geen idee… maar ik hoop dat er in ieder geval veel leuke boomknuffelaars komen😊
D
DoYoThangLid
01-01-2024, 00:00
#7
Midje zomer, net voor zonsondergang in een natuurgebied, denk aan een groot grasveld omring door bos, dikke jointjes, koude biertjes, truffels en een draaitafel die heerlijke Minimal Tech House, Reggae, G Funk draait, al mijn vrienden zijn muzikanten dus we zouden hoogstwaarschijnlijk back to back een genre draaien! en een bbq, dus lekker eten :)
S
Sneagle3Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn ideale drugsfeest:
Je woont in/vlakbij stad. Je bent met een grote groep mensen. Sommige willen thuis blijven en sommige gaan uit/naar buiten. Het gevoel dat iedereen iets aan het doen is en je overal kan aansluiten, niks is verplicht. Iedereen doet zn ding. Sommige aan het feesten, andere in hun eigen bubble, mensen aan het chillen op de bank en andere zijn buiten aan het wandelen. Heeerlijk. Ideale weer: zomer

je hebt bedden met zachte dekbedden, banken, dans gedeelte, 2-3 kamers met verschillende muziek. Dempende/warme en af en toe wat kleurrijke lichten
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
het begon bij mijn geboorte
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb met een paar vrienden bij Alicante wel vaak het ideale feest georganiseerd. Altijd gigantisch leuk en ook 2x moeten stoppen omdat de politie het niet verder door liet gaan.
Hele middag voorbereiden. Draaitafel en boxen naar afgelegen Cala dragen (rotsen strand waar je zo water in kon duiken), electriciteit organiseren en fakkels, drank inkopen, BBQ organiseren (dat was mijn sterke kant) en rond 20h beginnen tot 9uur in de ochtend doorgaan. Mensen komen en gaan maar meeste kwamen tussen 1 en 3 uur aan en bleven zeker tot zonsopkomst of tot politie kwam. Dan was het ook het moment de betere DJ's aan het werk te zetten. Belangrijk was ook de volle maan erbij en juli of augustus temperaturen. Harddrugs doe ik niet, maar was er in overvloed volgens mij.

En de avond erop afspreken om nog even alles helemaal schoon te maken, want dat was in de ochtend erg zwaar.

Mooie herinneringen!
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Wij gingen met ons groepje vaak naar grote feesten en festivals, daar kats naar de klote van van alles en nog wat natuurlijk. En als het afgelopen was gingen we afteren in onze eigen kroeg die we toen hadden. Drugs en drank in overvloed, vette muziek en de juiste mensen bij elkaar. En dan soms een dag erachteraan plakken omdat t kan. Op een gegeven moment vond ik de afters mooier als het feest zelf waar we heen gingen
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#12
Partyanimal1984 zei:
Wij gingen met ons groepje vaak naar grote feesten en festivals, daar kats naar de klote van van alles en nog wat natuurlijk. En als het afgelopen was gingen we afteren in onze eigen kroeg die we toen hadden. Drugs en drank in overvloed, vette muziek en de juiste mensen bij elkaar. En dan soms een dag erachteraan plakken omdat t kan. Op een gegeven moment vond ik de afters mooier als het feest zelf waar we heen gingen
Klik om te vergroten...

Hahah precies ja!!! Afteren is een way of life :tongueout:
Na je feesie in de jezus redt bus belanden, daar begon t afteren vaak bij de hemkade 48 zaandam!!
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha wij hadden een eigen kroeg tot beschikking die was van ons, als we terugkwamen van een feest of van bloemendaal of amsterdam dan gingen we met de groep daar chillen. We gingen dan wel achterlijk naar de graftering vaak maar echt die gezelligheid en sfeer onder elkaar geweldig. Mannen vrouwen door elkaar ook. En dan wisten een paar kennissen van ons dat we aan het afteren waren en die belden dan we komen eraan. Dan soms een dag of 2 erachteraan plakken, je krijgt honger dus dat word bestellen maar je komt amper uit je woorden nog haha en dan als een spook dat eten aannemen bij de deur haha gekke tijden, zeer ongezond maar echt wat een gezelligheid
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#14
In ‘The Barn’, de studio/venue van Levon Helm in Woodstock eerst lekker muziek maken in een jamsessie met Bob Marley, Prince, Levon, Leland Sklar, Mavis Staples, Dave Rawlings & Gillian Welch, Willie Nelson, Snoop, Emmylou Harris, de dames van First Aid Kit en al hun special guests onder het gezamenlijke genot van een voorraad spliffs die Bob uit Zion heeft meegenomen. Klein feestpubliek van een man of 80 van vrienden/muzikanten.

Daarna LSD under the stars met wie wil.
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oh, Willy Deville, Chet Baker en Townes van Zandt waren ook uitgenodigd, maar dat is altijd afwachten of die komen opdagen. Zou mooi zijn als ze het ze lukt.
E
EkstacieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn ultieme feest, met vrienden, ruimte binnen en buiten in een ruime tuin om te chillen en te knuffelen. Rustige techno op, zonsondergang. Vind het altijd wel leuk als het iemands eerste keer is, maak het voor diegene echt een geweldige ervaring waar ik ook altijd wel goed op ga. Met xtc als het nog niet duidelijk was
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ga voor een seksparty met ongeveer 10 mannen. Ik heb voor ze in huis xtc, ghb en coke. Iedereen komt ca 20 uur en we beginnen meteen. Een persoon blijft nuchter en registreert wie wat wanneer gebruikt. Er is alleen water om te drinken. Verder kan iedereen lekker gaan seksen met elkaar tot in de vroege morgen.
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeer hypothetisch of misschien wel ontzettend realistisch:

Hoe zou jij jouw allerleukste drugsfeest creëren, denk aan welke drugs, muziek, waar, met vrienden, onbekenden, buiten of binnen, alles kan, alles mag.

Ik trap af:

Ik zou willen candy flippen op een berg met een meertje in de buurt, met een stuk of 20 vrienden en vriendinnen en dan nog 20 willekeurige mensen erbij. Vrolijke psytrance op, met een heleboel kleurige kleden en kussens om heerlijk in te hangen, te kunnen genieten van de zon, het uitzicht en de vrolijke mensen. Een klein grasveld erbij om op blote voeten te kunnen dansen, veel vers fruit beschikbaar...eigenlijk best haalbaar nu ik het zo beschrijf.

:mountain:
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waar: Een grote loods op een boerderij
Muziek: Hardcore, Uptempo, Terror
Met wie: Mijn vrienden, mijn vriendin en JULLIE!
Drugs: MDMA, XTC, 3-MMC, Ketamine, Speed

Dit is misschien een zware fantasie, maar ik heb er wel eens over nagedacht om zo een soort feestje te organiseren. Een paar kraampjes voor drankjes en fruit, goeie lasers en verlichting, voor de zekerheid een EHBO post, gratis water en beuken maar!
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#20
Le Duc zei:
Zeer hypothetisch of misschien wel ontzettend realistisch:

Hoe zou jij jouw allerleukste drugsfeest creëren, denk aan welke drugs, muziek, waar, met vrienden, onbekenden, buiten of binnen, alles kan, alles mag.

Ik trap af:

Ik zou willen candy flippen op een berg met een meertje in de buurt, met een stuk of 20 vrienden en vriendinnen en dan nog 20 willekeurige mensen erbij. Vrolijke psytrance op, met een heleboel kleurige kleden en kussens om heerlijk in te hangen, te kunnen genieten van de zon, het uitzicht en de vrolijke mensen. Een klein grasveld erbij om op blote voeten te kunnen dansen, veel vers fruit beschikbaar...eigenlijk best haalbaar nu ik het zo beschrijf.

:mountain:
Klik om te vergroten...
Dát! En dan met wat plekken om seks te kunnen hebben

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."