#1
Goeie echter zit in de ISS weinig ramen maar begrijp wat je bedoeld!Waar: In het ISS
Muziek: Acid Goa Trance / Full-on
Met wie: Iedere open minded hippy die zin heeft
Drugs: LSD, xtc (flip), 2-cb, ketamine
Da's pas spacen
Ideale feestlocatie is het niet. Maar gewichtloosheid op deze drugscombi, lijkt me heel apart.
Verder... Elk psytrancefeest. Die zijn al perfect haha
Als ik moet kiezen zou het gewoon een soort Psyfi worden... het liefst midden/tussen de bossen met kleine velden en veel kleurige lichtjes. Strandje met wat en dus ook een water/vijver/meer zou erg mooi zijn. En dan natuurlijk alleeeeeeeeen hallucigene middelen.. Coke speed pyro en eigenlijk ook alcohol maar oke vooruit... zoiets...
Als het kleinschaliger is dan wordt het bijna hetzelfde verhaal want die zal ongeveer zoals ik net overschreef zijn hhahaha maar dan met een leuke fijne thuis basis waar eventueel geslapen kan worden met zn allen. Als er maar bos is en mooi weer waar he niet te warm is dus rond de 20 tot echt max 25 op een plek met dus schaduw en zon.