Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntwerp je eigen drugsfeest

Ontwerp je eigen drugsfeest

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
LucidLucy zei:
Waar: In het ISS
Muziek: Acid Goa Trance / Full-on
Met wie: Iedere open minded hippy die zin heeft
Drugs: LSD, xtc (flip), 2-cb, ketamine

Da's pas spacen :tearsofjoy:
Ideale feestlocatie is het niet. Maar gewichtloosheid op deze drugscombi, lijkt me heel apart.

Verder... Elk psytrancefeest. Die zijn al perfect haha
Klik om te vergroten...
Goeie echter zit in de ISS weinig ramen maar begrijp wat je bedoeld!

Als ik moet kiezen zou het gewoon een soort Psyfi worden... het liefst midden/tussen de bossen met kleine velden en veel kleurige lichtjes. Strandje met wat en dus ook een water/vijver/meer zou erg mooi zijn. En dan natuurlijk alleeeeeeeeen hallucigene middelen.. Coke speed pyro en eigenlijk ook alcohol maar oke vooruit... zoiets... :).


Als het kleinschaliger is dan wordt het bijna hetzelfde verhaal want die zal ongeveer zoals ik net overschreef zijn hhahaha maar dan met een leuke fijne thuis basis waar eventueel geslapen kan worden met zn allen. Als er maar bos is en mooi weer waar he niet te warm is dus rond de 20 tot echt max 25 op een plek met dus schaduw en zon.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Le Duc zei:
Zeer hypothetisch of misschien wel ontzettend realistisch:

Hoe zou jij jouw allerleukste drugsfeest creëren, denk aan welke drugs, muziek, waar, met vrienden, onbekenden, buiten of binnen, alles kan, alles mag.

Ik trap af:

Ik zou willen candy flippen op een berg met een meertje in de buurt, met een stuk of 20 vrienden en vriendinnen en dan nog 20 willekeurige mensen erbij. Vrolijke psytrance op, met een heleboel kleurige kleden en kussens om heerlijk in te hangen, te kunnen genieten van de zon, het uitzicht en de vrolijke mensen. Een klein grasveld erbij om op blote voeten te kunnen dansen, veel vers fruit beschikbaar...eigenlijk best haalbaar nu ik het zo beschrijf.

:mountain:
Klik om te vergroten...
Dit beschrijft ongeveer mijn perfecte formule voor een feestje! Als je nog “vrijwilligers” nodig hebt voor de categorie ‘onbekenden’ dan meld ik me aan!

debkb zei:
Dát! En dan met wat plekken om seks te kunnen hebben
Klik om te vergroten...
Kers op de taart dit 😁


LucidLucy zei:
Verder... Elk psytrancefeest. Die zijn al perfect haha
Klik om te vergroten...
Deze zomer ga ik voor het eerst naar Boom festival… kan echt niet wachten!!! 😎
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eik zei:
Deze zomer ga ik voor het eerst naar Boom festival… kan echt niet wachten!!! 😎
Klik om te vergroten...

Ik ben nog steeds in twijfel om te gaan. Wil eigenlijk wèl heel graag. Maar heb ook veel in korte tijd op elkaar gepland staan dan in juli en juni. En ik ben nog zoekende hoe ik het beste daarheen ga.

Als ik dit jaar niet naar Boom ga, dan wordt het volgend jaar ZNA gathering denk ik.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
LucidLucy zei:
Wil eigenlijk wèl heel graag.
Klik om te vergroten...
Haha dat snap ik wel!

Mocht het je lukken om naar Boom te gaan geef je me dan een seintje? Misschien wel leuk om elkaar daar live te treffen....?

LucidLucy zei:
Als ik dit jaar niet naar Boom ga, dan wordt het volgend jaar ZNA gathering denk ik.
Klik om te vergroten...
Ik heb nog niet zoveel info over ZNA maar laatst wel wat filmpjes gekeken en dat ziet er ook wel heel tof uit!
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had nog niet van deze festivals gehoord, maar wauw! Die zien er gaaf uit :)
Voor wie ook wil weten waar het over gaat:
boomfestival.org

Boom Festival 2025

1997-2025 / Oneness | Music | Peace | Arts | Environment | Culture | Love
boomfestival.org boomfestival.org
znagathering.com

ZNA Gathering 2026

The Retro-Futuristic Celebration Our mission is to bring feelings from the recent past back to life in a special outdoor gathering, 15-22 July 2026@Montargil Lake, Portugal
znagathering.com znagathering.com
Allebei in Portugal
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
debkb zei:
Ik had nog niet van deze festivals gehoord, maar wauw! Die zien er gaaf uit :)
Voor wie ook wil weten waar het over gaat:
boomfestival.org

Boom Festival 2025

1997-2025 / Oneness | Music | Peace | Arts | Environment | Culture | Love
boomfestival.org boomfestival.org
znagathering.com

ZNA Gathering 2026

The Retro-Futuristic Celebration Our mission is to bring feelings from the recent past back to life in a special outdoor gathering, 15-22 July 2026@Montargil Lake, Portugal
znagathering.com znagathering.com
Allebei in Portugal
Klik om te vergroten...
En allebei slechts eens in de twee jaar.

Boom zit nu in de oneven jaartallen. ZNA in de even jaartallen.

Maar als het over perfecte feestjes gaat, moet dit wel genoemd worden ja haha
Ben er zelf nog niet geweest, maar ik stel het me voor als een nog bruisende psy-fi.
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het perfecte drugsfeest pfoehee das een lastige maar wel een mooie om over na te denken. Ik weet in ieder geval dat ik zelf muziek wil draaien dus er moet een dj controller staan, of meerdere als iemand anders ook wil. Dus worden het al 2 of meer area's.
Drugssoorten: uiteraard blowen en dan nog, speed, xtc, ghb, research chems, mdma, tripmiddelen en alles waar je geil van word. Geen alcohol.
Dus plekken om te seksen is wel een dingetje idd. Ook moet je je terug kunnen trekken, kunnen douchen, desnoods kunnen slapen als je daar sterk behoefte aan hebt.
Muzieksoorten, tja ik denk dat dat vanzelf gaat. Als t maar in de housemuzieksfeer blijft of liever gezegd electronische dansbare muziek. Het liefst met al mijn dierbare vrienden en die nemen allemaal weer mensen mee die open minded zijn, dat is wel een moeten anders kom je er niet in. Oh en alles wel in de buitenlucht tijdens de zomer, beetje warm, niet te. Licht zuchtje wind af en toe.
Ehbo, food, gratis water. Op vrijdagmiddag beginnen tot zolang t duurt, geen eindtijd.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eik zei:
Dit beschrijft ongeveer mijn perfecte formule voor een feestje! Als je nog “vrijwilligers” nodig hebt voor de categorie ‘onbekenden’ dan meld ik me aan!


Kers op de taart dit 😁



Deze zomer ga ik voor het eerst naar Boom festival… kan echt niet wachten!!! 😎
Klik om te vergroten...
Ik vind het heel grappig dat onze Eik naar Boom festival gaat. Komen daar allemaal andere bomen?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw Pløp zei:
Ik vind het heel grappig dat onze Eik naar Boom festival gaat. Komen daar allemaal andere bomen?
Klik om te vergroten...
Geen idee… maar ik hoop dat er in ieder geval veel leuke boomknuffelaars komen😊
D
DoYoThangLid
01-01-2024, 00:00
#10
Midje zomer, net voor zonsondergang in een natuurgebied, denk aan een groot grasveld omring door bos, dikke jointjes, koude biertjes, truffels en een draaitafel die heerlijke Minimal Tech House, Reggae, G Funk draait, al mijn vrienden zijn muzikanten dus we zouden hoogstwaarschijnlijk back to back een genre draaien! en een bbq, dus lekker eten :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."