#1
Hey kerel,Hey mensen, ging heel lang goed. Het is nu weer heel erg. Had een goeie vriend gemaakt in de tussentijd. Hij is nu teruggegaan naar z’n eigen land bij z’n ouders. Zit ik weer alleen. Gaat wel uit de hand lopen
Vind het naar alle berichten hierboven weer te lezen. Of het uit de hand loopt heb je zelf in de hand. Probeer hierin de juiste keuze te maken voor je gezondheid. Gaat dit niet lukken vraag er dan hulp bij voordat het te laat is. Ook heel vervelend dat je maatje weg is. Het is even rot maar dit hoort wel bij het leven. Zoals hierboven is beschreven is het nooit te laat een netwerk op te bouwen. Dagenlang wakker blijven en opgesloten gebruiken gaat dat niet beter maken.
Wellicht kun je professionele hulp nog eens overwegen. Hier kun je je verhaal kwijt, ontwikkelen, meer onder toezicht zijn mocht je dat willen. Bovendien kunnen hulpverleners helpen (oude) sociale contacten te leggen. Tijdens zulke trajecten leer je een hoop mensen kennen.
Hou ons op de hoogte en hou je taai kerel!
