Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMiauw snuiven of slikken?

Miauw snuiven of slikken?

85 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Travis777 zei:
Hey mensen, ging heel lang goed. Het is nu weer heel erg. Had een goeie vriend gemaakt in de tussentijd. Hij is nu teruggegaan naar z’n eigen land bij z’n ouders. Zit ik weer alleen. Gaat wel uit de hand lopen
Klik om te vergroten...
Hey kerel,

Vind het naar alle berichten hierboven weer te lezen. Of het uit de hand loopt heb je zelf in de hand. Probeer hierin de juiste keuze te maken voor je gezondheid. Gaat dit niet lukken vraag er dan hulp bij voordat het te laat is. Ook heel vervelend dat je maatje weg is. Het is even rot maar dit hoort wel bij het leven. Zoals hierboven is beschreven is het nooit te laat een netwerk op te bouwen. Dagenlang wakker blijven en opgesloten gebruiken gaat dat niet beter maken.

Wellicht kun je professionele hulp nog eens overwegen. Hier kun je je verhaal kwijt, ontwikkelen, meer onder toezicht zijn mocht je dat willen. Bovendien kunnen hulpverleners helpen (oude) sociale contacten te leggen. Tijdens zulke trajecten leer je een hoop mensen kennen.

Hou ons op de hoogte en hou je taai kerel!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Travis777 zei:
Hey mensen, ging heel lang goed. Het is nu weer heel erg. Had een goeie vriend gemaakt in de tussentijd. Hij is nu teruggegaan naar z’n eigen land bij z’n ouders. Zit ik weer alleen. Gaat wel uit de hand lopen
Klik om te vergroten...
Is het niet eens tijd om via de huisarts een doorverwijzing te krijgen naar een verslavingskliniek? Zij kunnen dan samen met jou een plan maken hoe nu verder want volgens mij wil je heel graag stoppen maar lukt het je niet alleen.

In je eentje is dit een zware strijd maar met bijvoorbeeld groepstherapie kom je erachter dat er veel meer mensen met zulke problemen rond lopen.

Sterkte, en zorg goed voor jezelf. Je bent het waard.
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kibo3 zei:
Hey kerel,

Vind het naar alle berichten hierboven weer te lezen. Of het uit de hand loopt heb je zelf in de hand. Probeer hierin de juiste keuze te maken voor je gezondheid. Gaat dit niet lukken vraag er dan hulp bij voordat het te laat is. Ook heel vervelend dat je maatje weg is. Het is even rot maar dit hoort wel bij het leven. Zoals hierboven is beschreven is het nooit te laat een netwerk op te bouwen. Dagenlang wakker blijven en opgesloten gebruiken gaat dat niet beter maken.

Wellicht kun je professionele hulp nog eens overwegen. Hier kun je je verhaal kwijt, ontwikkelen, meer onder toezicht zijn mocht je dat willen. Bovendien kunnen hulpverleners helpen (oude) sociale contacten te leggen. Tijdens zulke trajecten leer je een hoop mensen kennen.

Hou ons op de hoogte en hou je taai kerel!
Klik om te vergroten...
Ja, ik ga naar de huisarts. Donderdag 10:00. Ga nu echt alles eerlijk zeggen. Hoe mn leven is. Wat ik allemaal wel niet doe. Geen ritme. En altijd doodongelukkig. Hoop dat ze me nu wel doorverwijzen naar een professional. Als ik nu geen goede hulp krijg dan weet ik het niet meer. Kijk ik kan heel goed leven zoals het leven is. Maar het probleem is dat ik eigenlijk geen mensen ken/spreek. Als ik nou gewoon wat mensen om me heen had. Niet eens zoveel. Ookal is het 1 familielid. Dan heb ik iets om te doen. Zit nu helemaal te zweten en nog steeds vaag te zijn van de pep. Godzijdank komt er ooit geluk in mijn leven. Dankjewel voor jullie snelle reactie. Dit doet voor mij al heel veel. Ik zou hierop actief blijven ☮️
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Travis777 zei:
Ja, ik ga naar de huisarts. Donderdag 10:00. Ga nu echt alles eerlijk zeggen. Hoe mn leven is. Wat ik allemaal wel niet doe. Geen ritme. En altijd doodongelukkig. Hoop dat ze me nu wel doorverwijzen naar een professional. Als ik nu geen goede hulp krijg dan weet ik het niet meer. Kijk ik kan heel goed leven zoals het leven is. Maar het probleem is dat ik eigenlijk geen mensen ken/spreek. Als ik nou gewoon wat mensen om me heen had. Niet eens zoveel. Ookal is het 1 familielid. Dan heb ik iets om te doen. Zit nu helemaal te zweten en nog steeds vaag te zijn van de pep. Godzijdank komt er ooit geluk in mijn leven. Dankjewel voor jullie snelle reactie. Dit doet voor mij al heel veel. Ik zou hierop actief blijven ☮️
Klik om te vergroten...
Hou ons op de hoogte. Je mag me ook een PM sturen want ik heb ook een (succesvolle) behandeling bij een kliniek gehad.

Je bent het waard, vergeet dat niet!
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#5
FredKroket zei:
Hou ons op de hoogte. Je mag me ook een PM sturen want ik heb ook een (succesvolle) behandeling bij een kliniek gehad.

Je bent het waard, vergeet dat
Klik om te vergroten...
FredKroket zei:
Hou ons op de hoogte. Je mag me ook een PM sturen want ik heb ook een (succesvolle) behandeling bij een kliniek gehad.

Je bent het waard, vergeet dat niet!
Klik om te vergroten...
🫶🏽
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kennen jullie dat, dat je afgelopen dagen zoveel hebt gehad. Dat je handen continu nat zijn van het zweet. Echt ontzettend koude en paarse ledematen. We zitten weer precies op het niveau als toen 💤
Vanavond maar relaxen op de bank. 😄
Vanaf vorige week vrijdag gebruikt. Misschien 3u slaap in totaal
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit was trouwens mijn oor vannacht. Was heel naar
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Travis777 zei:
Dit was trouwens mijn oor vannacht. Was heel naar
Klik om te vergroten...
Heb je vieze filmpjes gekeken en nu rooie oortjes?
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Heb je vieze filmpjes gekeken en nu rooie oortjes?
Klik om te vergroten...
Heeft het daar mee te maken? Heeft toch met slaaptekort te maken?🤔
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee, dat is een duidelijk porno-oor.
18F6EEE0-93FA-4FC9-966E-9DEF0CACA92E.jpeg
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lezen en leren zei:
Nee, dat is een duidelijk porno-oor.
Bekijk bijlage 48859
Klik om te vergroten...
Ja nouja het komt wel is voor. Als de buurvrouw van 45, met baard en shagstem het niet wilt doen, doe ik het zelf.
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#12
Torchic zei:
Wat rot om te lezen dat het niet goed met je gaat. Ik hoop echt voor je dat je goede hulp aangeboden krijgt want dat is je gegund!❤️

Ik ben zelf verslaafd aan 3mmc maar nu 2,5e maand clean. Mocht je eens willen kletsen m’n dm staat altijd open voor je!
Klik om te vergroten...
Thanks man waardeer deze berichten echt! 2,5 maand zou ik een moord voor doen. Het langste waarbij ik het echt niet deed, dus geen nakkie of wat doen ook, is 3 weken. En dat was zwaar
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Travis777 zei:
Thanks man waardeer deze berichten echt! 2,5 maand zou ik een moord voor doen. Het langste waarbij ik het echt niet deed, dus geen nakkie of wat doen ook, is 3 weken. En dat was zwaar
Klik om te vergroten...
Ik ben een vrouw maar dat terzijde haha.

Dat snap ik, dat is ook hartstikke moeilijk en lijkt soms onmogelijk maar weet dat je die kracht hebt ook al heb je daar ondersteuning bij nodig. Dat verdiend iedereen dus ook jij!
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#14
Torchic zei:
Ik ben een vrouw maar dat terzijde haha.
Dat snap ik, dat is ook hartstikke moeilijk en lijkt soms onmogelijk maar weet dat je die kracht hebt ook al heb je daar ondersteuning bij nodig. Dat verdiend iedereen dus ook jij!
Klik om te vergroten...
Mag je me niet kwalijk nemen, heb niet zoveel talenten. Ja teveel gebruiken. 😌
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij de huisarts geweest. Ben doorverwezen. Kan maandag gelijk terecht. Heb vandaag wel 10gram gehaald als afsluiter.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Travis777 zei:
Bij de huisarts geweest. Ben doorverwezen. Kan maandag gelijk terecht. Heb vandaag wel 10gram gehaald als afsluiter.
Klik om te vergroten...
10gram?

Sjeezes, je zegt in je eerste post dat je 1-3gram per weekend neemt, en nu het (voorlopig) laatste weekend (want maandag kun je al terecht) ga je even 10 gram halen als afsluiter?


Doe eens lief voor je lichaam.
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
10gram?

Sjeezes, je zegt in je eerste post dat je 1-3gram per weekend neemt, en nu het (voorlopig) laatste weekend (want maandag kun je al terecht) ga je even 10 gram halen als afsluiter?


Doe eens lief voor je lichaam.
Klik om te vergroten...
3 gram was toen. Denk tegenwoordig het gemiddelde wel 6-8gram. Is wel is meer geweest. Bizarre hoeveelheden. Heb je zelf niet eens door.
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben gestopt met het snuiven, ik doe alles wat ik gebruik door mn drinken. Om de drie kwartier neem ik wel bij. Vind dat lekkerder inslaan. Maar is dat gevaarlijk voor je buik? Heb nooit last van me buik.
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Kan me niet inbeelden dat er geen risico's zijn voor je maag.
Klik om te vergroten...
Ik heb zoveel gesnoven in mn leven. Mn neus kan dat gewoon niet meer aan. Zo goor
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Travis777 zei:
Ik ben gestopt met het snuiven, ik doe alles wat ik gebruik door mn drinken. Om de drie kwartier neem ik wel bij. Vind dat lekkerder inslaan. Maar is dat gevaarlijk voor je buik? Heb nooit last van me buik.
Klik om te vergroten...
Kan me niet inbeelden dat er geen risico's zijn voor je maag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."