#1
Dit was trouwens mijn oor vannacht. Was heel naar
Heb je vieze filmpjes gekeken en nu rooie oortjes?Dit was trouwens mijn oor vannacht. Was heel naar
Heeft het daar mee te maken? Heeft toch met slaaptekort te maken?🤔Heb je vieze filmpjes gekeken en nu rooie oortjes?
Ja nouja het komt wel is voor. Als de buurvrouw van 45, met baard en shagstem het niet wilt doen, doe ik het zelf.Nee, dat is een duidelijk porno-oor.
Bekijk bijlage 48859
Thanks man waardeer deze berichten echt! 2,5 maand zou ik een moord voor doen. Het langste waarbij ik het echt niet deed, dus geen nakkie of wat doen ook, is 3 weken. En dat was zwaarWat rot om te lezen dat het niet goed met je gaat. Ik hoop echt voor je dat je goede hulp aangeboden krijgt want dat is je gegund!❤️
Ik ben zelf verslaafd aan 3mmc maar nu 2,5e maand clean. Mocht je eens willen kletsen m’n dm staat altijd open voor je!
Ik ben een vrouw maar dat terzijde haha.Thanks man waardeer deze berichten echt! 2,5 maand zou ik een moord voor doen. Het langste waarbij ik het echt niet deed, dus geen nakkie of wat doen ook, is 3 weken. En dat was zwaar
Mag je me niet kwalijk nemen, heb niet zoveel talenten. Ja teveel gebruiken. 😌Ik ben een vrouw maar dat terzijde haha.
Dat snap ik, dat is ook hartstikke moeilijk en lijkt soms onmogelijk maar weet dat je die kracht hebt ook al heb je daar ondersteuning bij nodig. Dat verdiend iedereen dus ook jij!
10gram?Bij de huisarts geweest. Ben doorverwezen. Kan maandag gelijk terecht. Heb vandaag wel 10gram gehaald als afsluiter.
3 gram was toen. Denk tegenwoordig het gemiddelde wel 6-8gram. Is wel is meer geweest. Bizarre hoeveelheden. Heb je zelf niet eens door.10gram?
Sjeezes, je zegt in je eerste post dat je 1-3gram per weekend neemt, en nu het (voorlopig) laatste weekend (want maandag kun je al terecht) ga je even 10 gram halen als afsluiter?
Doe eens lief voor je lichaam.
Ik heb zoveel gesnoven in mn leven. Mn neus kan dat gewoon niet meer aan. Zo goorKan me niet inbeelden dat er geen risico's zijn voor je maag.
Kan me niet inbeelden dat er geen risico's zijn voor je maag.Ik ben gestopt met het snuiven, ik doe alles wat ik gebruik door mn drinken. Om de drie kwartier neem ik wel bij. Vind dat lekkerder inslaan. Maar is dat gevaarlijk voor je buik? Heb nooit last van me buik.
Nah zeker in deze hoeveelheden kan je beter slikken dan snuiven. Als is de vraag of je beter kan slikken dan kan snuiven, in het geval van 3mmc, bij mij nooit een vraag geweest.Ik heb zoveel gesnoven in mn leven. Mn neus kan dat gewoon niet meer aan. Zo goor
Als ik goed begrijp ben je doorverwezen na een instantie gespecialiseerd in verslaving?Bij de huisarts geweest. Ben doorverwezen. Kan maandag gelijk terecht. Heb vandaag wel 10gram gehaald als afsluiter.
heb opgeteld hoeveel ik heb gehad sinds maandag. 15 gram 3m, 2 gram speed. 1 goeie nacht geslapen. Heb van die 10g wat ik gehaald had nog 4 over. Na dit kap ik ermee. Heb zin om clean te worden. Maandag gaan we ervoor. 🤲🫶🏽
Misschien juist een nakkie nemenGoeiedag, ik ben een jongen van 19 en gebruik nu al een tijdje miauw in het weekend. In het begin snoof ik het altijd, maar kwam daarna erachter dat ik miauw door het drinken veel lekkerder vond. Vind het gevoel dat het inkikt altijd zo lekker en dat ervaar ik met snuiven niet echt.
Ik begin altijd met een goeie hoeveelheid door me drinken. Dat valt altijd heerlijk.
naarmate ik vaker bijneem word ik extreem duizelig in me hoofd. word benauwd. dan ga ik veelste hard. gebruik zo’n 1-3 gram in het weekend. Dat gaat allemaal door het drinken. snuiven doe ik niet meer.
Wat zou dit kunnen zijn en wat kan ik in vervolg beter doen?
(Ik heb wel een hoge tolerantie)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."