Thx 4 de reacties
Ik zie veel berichten over speculatie en dat dat hier niet zou mogen, is mn 1e post hier dus sorry als ik iets fout heb gedaan maar d8 dat ik wel duidelijk benoemd had wat feiten zijn en waar k over twijfel. Maar voor t geval dat zal k nog ff specefieker zijn:
Feiten:
*Dit was mn 1e keer meth
*Ook nooit eerder speed gebruikt
*Mn 1e drug in t algemeen was zon 4 maanden terug (alcohol niet meegerekend)
*Ik heb wel andere dingen geprobeerd (xtc,2cb,coke,keta,5meodmt)(merendeel ervan 1x maar xtc en 2cb wat vaker)
*ik heb de meth niet laten testen maar wel een simpele zelftest gekocht die bewees dat het meth was (zegt niks over de puurheid)
*het was 1 gram en had t geslikt
*ben zelf 1,87m en weeg 76kg mocht t relevant zijn
* de gene van wie ik het heb levert bijna altijd wel goed spul (ken hem via via) wel ooit 1x bij iemand anders een slechte batch xtc geweest maar verder altijd goed
* heb gevarieerde tolerantie ervaren met verschillende drugs, sommigen hoog sommigen normaal dan heb ik het over 1e keer
* mss niet relevant maar de coke die ik heb geprobeerd (gesnoven) weet ik wel zeker dat de puurheid goed zit en daar had ik ook hoge tolerantie op had 1 lijntje van ongeveer 40mg die niks deed en 1 van ongeveer 100mg die wel wat deed maar in vergelijking met xtc heel wat minder. (Speculatie: ik d8 mss kan het iets te maken hebben met dat beide op de dopamine werken maar dat weet ik dus niet zeker, mss dat jullie daar meer van weten)
Wat weet ik niet:
* de puurheid vd meth
* mijn eigen tolerantie qua meth (vermoed uiteraard wel iets na dit)
* zijn er andere oorzaken die met deze vraag te maken kunnen hebben
Wbt het testen: zoals jullie weten aan de rest wat ik eerder zei ben ik nog niet heel bekend in dit wereldje en ben dus ook nog nooit naar een testservice geweest, omdat ik er dus niet genoeg over weet vind ik dat dus wat ongemakkelijk want heb ook mensen in mn directe omgeving waarvan ik absoluut niet wil dat ze hierover weten, en weet ook niet hoeveel ze nodig hebben want als k bv een hele gram moet weggeven vind ik dat ook best zonde, als jullie daar wat meer gedetailleerde info over hebben zou dus ook mooi zijn
Alvast bedankt