#1
Misschien gewoon eens speed proberen? Dan heb je minder het empathische effect. Misschien wel iets wat killere high, maar dan focus je misschien wel meer op het feest.
Die openhartigheid herken ik wel van thuisgebruik. Er is bij mij altijd wel een stemmetje die afweegt of ik iets kan zeggen en ik weet dat ik me ook in kan houden.Dat heb ik ook altijd. Iedereen platgeknuffeld en de oren van de kop gekletst. De volgende dag weet ik het nog allemaal wel en betreur soms hoe openhartig ik weer was.
Mss wat minder nemen?
Helemaal geen slecht idee.Stukje tape over je mond plakken?
Haha ja dat heeft iedereen.Ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die hetzelfde hebben als ik. Ik heb afdoende ervaring met partydrugs. Het is alleen zo dat als ik XTC, MDMA, 3-MMC of 4-MMC neem op een feestje, ik alleen maar ga knuffelen en praten. Ik mis het halve feest.
Een van de kenmerken van MDMA is dat je het idee kunt krijgen dat de tijd heel snel voorbij gaat. Dat is dus een vrij algemene bijwerking van MDMA. Kijk, je kunt dat ook gewoon omarmen als: 'nou, kennelijk had ik het naar mijn zin'. Maar als het je echt niet bevalt, dan kun je proberen om de setting eens te veranderen. Misschien vind je MDMA thuis leuker. Of je kunt besluiten dat je iets anders neemt, of niks.Ik vind dat gewoon jammer. Is er een alternatief hiervoor? Iets waar je minder praatgraag van wordt?
Ik zou eens 6-APB proberen. Benadering van MDMA maar meer te controleren en minder dwingend en stabieler, zo is mijn ervaring. Wel langere werkingsduur dus rekening houden met plafond dienst.
Misschien gewoon eens speed proberen? Dan heb je minder het empathische effect. Misschien wel iets wat killere high, maar dan focus je misschien wel meer op het feest.
Afgelopen maandag was ik op een nazit (na Het Einde). Ik wist dat er lijntjes 3-mmc klaarlagen.
Op een vraag van mij volgde een spraakwaterval.
Na een dik half uur vroeg ik: heb je soms al wat genomen ? Ook als de trigger een beetje kunstmatig is, kan open zijn naar de ander wel degelijk heel positief zijn.
Ik was niet 100% nuchter (duh ...), maar denk dat ik bij een examen over de feitjes wel zeker een voldoende had gehaald.
Zo enorm gaaf om met net wat minder censuur, wel mee te krijgen wat de ander beweegt.
Precies daarom voel ik mij (normaal alle kaarten tegen de borst - enkelvoud) achteraf nooit bezwaard.
Als die openheid minder gewenst is, dan is iets als speed minder risicovol.
Maar MDMA/6-APB geeft ongetwijfeld op empathisch vlak een nog veel meer pure en warme openheid. Dat 100%. Heerlijk is dat. Jammer van de kater, maar af en toe is het het gewoon echt waard. Schandalig lekker zo’n 6-APB dagje.
Meth dan?Ben van mezelf al een spraakwaterval.
Met 3-MMC snuiven was het altijd heel erg. Met pluggen minder.
ROA kan schelen.
Heb jij een kater van 6-APB?
Meth dan?
Je kan zeker heel open zijn van speed, uren lang door praten met mensen zonder bij te snuiven is wel beter vergeleken met 3mmc, maar zelf merk ik toch altijd dat ik van 3mmc veel meer praat dan van speed. Alsof je het met speed wat meer kan controleren vergeleken met 3mmc.Ook op speed kun je zeer open zijn, is mijn ervaring. Ik vind dat speed onterecht een beetje een ‘egoïstische/egocentrische’ naam heeft. (Jij zegt dit totaal niet, maar ik lees het vaker.) Op pep kun je urenlang hele hechte, eerlijke gesprekken voeren.
Nee dat is juist fantastisch, doe niks liever als ik leip/stoned/dronken/nuchter ben.Het is niet erg om te ouwehoeren met mensen die op dezelfde golflengte zitten.
De voorlaatste keer meth heb ik een dag of twee naar het levensverhaal van mijn gastheer geluisterd (voordat mijn erectie weer kwam).
Heb jij een kater van 6-APB?
Kun je iets vertellen over jou ervaring? Energielevel, euforie etc?Ik zou eens 6-APB proberen. Benadering van MDMA maar meer te controleren en minder dwingend en stabieler, zo is mijn ervaring. Wel langere werkingsduur dus rekening houden met plafond dienst.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."