Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe praatgraag op een feest.

Te praatgraag op een feest.

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Casrus zei:
Ben van mezelf al een spraakwaterval.

Met 3-MMC snuiven was het altijd heel erg. Met pluggen minder.

ROA kan schelen.



Heb jij een kater van 6-APB?
Klik om te vergroten...
Meth dan?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Meth dan?
Klik om te vergroten...

Het is niet erg om te ouwehoeren met mensen die op dezelfde golflengte zitten.

De voorlaatste keer meth heb ik een dag of twee naar het levensverhaal van mijn gastheer geluisterd (voordat mijn erectie weer kwam).
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Ook op speed kun je zeer open zijn, is mijn ervaring. Ik vind dat speed onterecht een beetje een ‘egoïstische/egocentrische’ naam heeft. (Jij zegt dit totaal niet, maar ik lees het vaker.) Op pep kun je urenlang hele hechte, eerlijke gesprekken voeren.
Klik om te vergroten...
Je kan zeker heel open zijn van speed, uren lang door praten met mensen zonder bij te snuiven is wel beter vergeleken met 3mmc, maar zelf merk ik toch altijd dat ik van 3mmc veel meer praat dan van speed. Alsof je het met speed wat meer kan controleren vergeleken met 3mmc.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Casrus zei:
Het is niet erg om te ouwehoeren met mensen die op dezelfde golflengte zitten.

De voorlaatste keer meth heb ik een dag of twee naar het levensverhaal van mijn gastheer geluisterd (voordat mijn erectie weer kwam).
Klik om te vergroten...
Nee dat is juist fantastisch, doe niks liever als ik leip/stoned/dronken/nuchter ben.

2 dagen wachten op een erectie is me wel wat te lang daarentegen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
Heb jij een kater van 6-APB?
Klik om te vergroten...

Zeker weten. Ongeveer vergelijkbaar met die van XTC. Milder wel, maar dit is ook omdat ik relatief veel minder 6-APB gebruik dan ik vroeger - jong en onbezonnen - XTC gebruikte. Dan had ik wel eens behoorlijke spicy katers, zowel fysiek als mentaal, blegh. Achteraf waren dat gewoon vrij standaard lichte overdoseringen. (Kende toen de regels of dit forum nog niet.) Waarbij ik één keer echt een helse monsterkater heb gehad, maar dit was per ongeluk, door een forse overdosering na een knullige rekenfout met MDMA-kristallen.

Tegenwoordig met 6-APB beperkt dit zich tot weinig energie, lusteloos, hangerig, leeg, vlak, wat eenzaam. Fysiek weinig kracht en mentaal weinig motivatie. Ik hou hier altijd 2-3 dagen rekening mee in mijn schema na gebruik van 6-APB. Het is goed te doen, zolang je geen verplichtingen hebt. (En ook juist soms ook wel even een lekkere reden om dus even helemaal geen verplichtingen te (willen) hebben als je agenda dat toelaat. Dan kun je je gewoon accepterend een beetje in dat lamlendige gevoel onderdompelen en er het best mogelijke van maken door het als chill-tijd te beschouwen. Lekker lam filmpjes kijken, even ogen dicht, wat slapen, nergens echt zin in maar dat is niet zo erg want er hoeft ook niks, etc.)

Het is dus wel een kleine opoffering, en ik zie altijd wel weer ietsje op tegen de kater, maar voor af en toe zo’n dag écht lekker chillen is die beetje matige aftermath het absoluut waard. Even doorzitten, en de positieve herinnering blijft hangen. 🙂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."