Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe praatgraag op een feest.

Te praatgraag op een feest.

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stukje tape over je mond plakken?
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#2
MarcieMarc zei:
Ik zou eens 6-APB proberen. Benadering van MDMA maar meer te controleren en minder dwingend en stabieler, zo is mijn ervaring. Wel langere werkingsduur dus rekening houden met plafond dienst.
Klik om te vergroten...
Kun je iets vertellen over jou ervaring? Energielevel, euforie etc?
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor mij benaderde het echt wel de MDMA ervaring. Verschillen waren de tragere Come up, langzamere come down (dat maakte dat ik een heerlijke afterglow ervaarde en niet crashte), ook wel iets in vlagen maar minder heftig dan met MDMD en een langere werkingsduur. En dus meer te controleren en dus minder de neiging om iedereen te vertellen hoe leuk ik ze vind en minder neiging iedereen te knuffelen. Wel heerlijk dansen en genieten van de mensen om me heen en de muziek.
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#4
MarcieMarc zei:
Voor mij benaderde het echt wel de MDMA ervaring. Verschillen waren de tragere Come up, langzamere come down (dat maakte dat ik een heerlijke afterglow ervaarde en niet crashte), ook wel iets in vlagen maar minder heftig dan met MDMD en een langere werkingsduur. En dus meer te controleren en dus minder de neiging om iedereen te vertellen hoe leuk ik ze vind en minder neiging iedereen te knuffelen. Wel heerlijk dansen en genieten van de mensen om me heen en de muziek.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je ervaring. Dit wil ik wel eens proberen. Is het verstandig om eerst thuis een keer te proberen?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat heb ik ook altijd. Iedereen platgeknuffeld en de oren van de kop gekletst. De volgende dag weet ik het nog allemaal wel en betreur soms hoe openhartig ik weer was.

Mss wat minder nemen?
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#6
HappyMind zei:
Stukje tape over je mond plakken?
Klik om te vergroten...
Deze jongen zou de discipline niet hebben om hem er ook op te houden. Eerste persoon die hallo zegt, ik trek hem eraf!
Natozlato zei:
Dat heb ik ook altijd. Iedereen platgeknuffeld en de oren van de kop gekletst. De volgende dag weet ik het nog allemaal wel en betreur soms hoe openhartig ik weer was.

Mss wat minder nemen?
Klik om te vergroten...
Ik gebruik al geen XTC / MDMA meer. Ik doseer gemiddeld met 4-MMC / 3-MMC. Ik ben er gewoon heel gevoelig voor ofzo.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb ik met miauw ook altijd last van als ik te veel had gebruikt. niet van het knuffelen maar super veel praten met alles en iedereen.

Wel merk ik dat het afnam hoe vaker ik gebruikte, je kan het gewoon steeds meer controleren heb ik het idee.

Vorige maand had ik voor de eerste keer XTC op een feest gedaan en toen had ik er al helemaal geen last van, ik was meer in mezelf gekeerd van XTC.

Misschien speed? heeft een lange werkingsduur en ik wil wel praten maar niet zo erg als van miauw.
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#8
Misschien gewoon eens speed proberen? Dan heb je minder het empathische effect. Misschien wel iets wat killere high, maar dan focus je misschien wel meer op het feest.
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Dat heb ik ook altijd. Iedereen platgeknuffeld en de oren van de kop gekletst. De volgende dag weet ik het nog allemaal wel en betreur soms hoe openhartig ik weer was.

Mss wat minder nemen?
Klik om te vergroten...
Die openhartigheid herken ik wel van thuisgebruik. Er is bij mij altijd wel een stemmetje die afweegt of ik iets kan zeggen en ik weet dat ik me ook in kan houden.
Tot nu toe nog geen spijt gehad van een uitspraak onder invloed van entactogenen. Maar ook altijd gebruikt met mensen die me het meest close zijn.
(Volgende week feestje van m'n dochter, dat wordt de "vuurproef"...)
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#10
HappyMind zei:
Stukje tape over je mond plakken?
Klik om te vergroten...
Helemaal geen slecht idee.
Het is ook goed voor mensen die willen afvallen of stoppen met roken.
Makkelijk in gebruik ... je plakt het stuk tape van links naar rechts en als je een keer slechte zin hebt dan doe je het van rechts naar links.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kalebas zei:
Ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die hetzelfde hebben als ik. Ik heb afdoende ervaring met partydrugs. Het is alleen zo dat als ik XTC, MDMA, 3-MMC of 4-MMC neem op een feestje, ik alleen maar ga knuffelen en praten. Ik mis het halve feest.
Klik om te vergroten...
Haha ja dat heeft iedereen.
Kalebas zei:
Ik vind dat gewoon jammer. Is er een alternatief hiervoor? Iets waar je minder praatgraag van wordt?
Klik om te vergroten...
Een van de kenmerken van MDMA is dat je het idee kunt krijgen dat de tijd heel snel voorbij gaat. Dat is dus een vrij algemene bijwerking van MDMA. Kijk, je kunt dat ook gewoon omarmen als: 'nou, kennelijk had ik het naar mijn zin'. Maar als het je echt niet bevalt, dan kun je proberen om de setting eens te veranderen. Misschien vind je MDMA thuis leuker. Of je kunt besluiten dat je iets anders neemt, of niks.

Alle andere middelen hebben natuurlijk weer hun eigen risico's en bijwerkingen. Persoonlijk vind ik dat MDMA en 4-MMC daarin best nog wel meevallen.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat helpt is om echt de focus op de muziek te richten, ik ervaar het zelf zo bij name met xtc.
Als je echt versmelt met de muziek kom ik in een soort van bubbel waarbij dansen prioriteit krijgt en je jezelf compleet vastklikt aan de golf, je gaat volledig op in de muziek en de mensen rond je worden wat vager 'mistiger'.
Op een bepaalde moment heb je niet meer het besef dat de muziek uit de boxen komt, maar eerder uit de 'hemel' ofzo.
Alleen als je even naar het toilet moet verval ik vaak in overmatig contact maken met mensen en openhartig 'teveel' delen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
MarcieMarc zei:
Ik zou eens 6-APB proberen. Benadering van MDMA maar meer te controleren en minder dwingend en stabieler, zo is mijn ervaring. Wel langere werkingsduur dus rekening houden met plafond dienst.
Klik om te vergroten...

Een vriendin van mijn zusje gaat lullen als een gek van 6-APB. Sowieso van alle entactogenen. Heel bijzonder. Natuurlijk, de meeste mensen worden een stukje praatgrager van entactogene/serotonerge stims, maar bij het merendeel is dit effect veel minder uitgesproken en extreem dan bij de echte klassieke stimulanten die primair op dopamine werken, zoals speed. Ik wil niet weten wat er gebeurt als je die vriendin van mijn zus speed zou geven, holy shit. Zelf wil ze dat geloof ik ook niet weten, want ze heeft bij mijn weten nooit speed geprobeerd.

We waren ooit op een festival waar mijn neefje ook bij was (ook helemaal waus van de X) en die zei op een bepaald moment tegen haar: “K., kun je éven, héél even, je mond houden, want ik kan dit effe niet meer hendelen.” 😂 En mijn neefje is (net als ikzelf trouwens, it’s all in the genes) van zichzelf al een lekkere doorluller, dus dan weet je het wel.

Dus lang verhaal kort: succes niet gegarandeerd met 6-APB op het lul-front. 😉 Los hiervan is 6-APB echt een aanrader. Een geweldige RC, een van mijn grootste favo’s. Netto een betere deal dan XTC vanwege de meer gecontroleerde, consistente werking (minder craving) en significant langere werkingsduur.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Druggers zei:
Misschien gewoon eens speed proberen? Dan heb je minder het empathische effect. Misschien wel iets wat killere high, maar dan focus je misschien wel meer op het feest.
Klik om te vergroten...

Dubbelpost (sorry, ik lig in bed en mijn telefoon is niet zo handig in achteraf posts editten en quotes toevoegen), maar: mijn ervaring is dus dat de meeste mensen juist (nog veel) méér gaan lullen van klassieke stims, met name speed, dan van entactogenen.

Moet zeggen dat ik niet weet hoe dit in een party setting is, ik heb nooit pep gebruikt op een feest. Het valt allicht te proberen, mogelijk werkt het voor sommigen precies andersom.

Het willen knuffelen/klef zijn is sowieso inderdaad veel minder aanwezig bij speed.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Afgelopen maandag was ik op een nazit (na Het Einde). Ik wist dat er lijntjes 3-mmc klaarlagen.
Op een vraag van mij volgde een spraakwaterval.
Na een dik half uur vroeg ik: heb je soms al wat genomen ? Ook als de trigger een beetje kunstmatig is, kan open zijn naar de ander wel degelijk heel positief zijn.
Ik was niet 100% nuchter (duh ...), maar denk dat ik bij een examen over de feitjes wel zeker een voldoende had gehaald.
Zo enorm gaaf om met net wat minder censuur, wel mee te krijgen wat de ander beweegt.
Precies daarom voel ik mij (normaal alle kaarten tegen de borst - enkelvoud) achteraf nooit bezwaard.

Als die openheid minder gewenst is, dan is iets als speed minder risicovol.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Paddo druppels
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
BelowTheFlow zei:
Afgelopen maandag was ik op een nazit (na Het Einde). Ik wist dat er lijntjes 3-mmc klaarlagen.
Op een vraag van mij volgde een spraakwaterval.
Na een dik half uur vroeg ik: heb je soms al wat genomen ? Ook als de trigger een beetje kunstmatig is, kan open zijn naar de ander wel degelijk heel positief zijn.
Ik was niet 100% nuchter (duh ...), maar denk dat ik bij een examen over de feitjes wel zeker een voldoende had gehaald.
Zo enorm gaaf om met net wat minder censuur, wel mee te krijgen wat de ander beweegt.
Precies daarom voel ik mij (normaal alle kaarten tegen de borst - enkelvoud) achteraf nooit bezwaard.

Als die openheid minder gewenst is, dan is iets als speed minder risicovol.
Klik om te vergroten...

Ook op speed kun je zeer open zijn, is mijn ervaring. Ik vind dat speed onterecht een beetje een ‘egoïstische/egocentrische’ naam heeft. (Jij zegt dit totaal niet, maar ik lees het vaker.) Op pep kun je urenlang hele hechte, eerlijke gesprekken voeren. Zelf word ik ook apart creatief van speed.

Maar MDMA/6-APB geeft ongetwijfeld op empathisch vlak een nog veel meer pure en warme openheid. Dat 100%. Heerlijk is dat. Jammer van de kater, maar af en toe is het het gewoon echt waard. Schandalig lekker zo’n 6-APB dagje.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben van mezelf al een spraakwaterval.

Met 3-MMC snuiven was het altijd heel erg. Met pluggen minder.

ROA kan schelen.

Roze Olifant zei:
Maar MDMA/6-APB geeft ongetwijfeld op empathisch vlak een nog veel meer pure en warme openheid. Dat 100%. Heerlijk is dat. Jammer van de kater, maar af en toe is het het gewoon echt waard. Schandalig lekker zo’n 6-APB dagje.
Klik om te vergroten...

Heb jij een kater van 6-APB?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casrus zei:
Ben van mezelf al een spraakwaterval.

Met 3-MMC snuiven was het altijd heel erg. Met pluggen minder.

ROA kan schelen.



Heb jij een kater van 6-APB?
Klik om te vergroten...
Meth dan?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
FredKroket zei:
Meth dan?
Klik om te vergroten...

Het is niet erg om te ouwehoeren met mensen die op dezelfde golflengte zitten.

De voorlaatste keer meth heb ik een dag of twee naar het levensverhaal van mijn gastheer geluisterd (voordat mijn erectie weer kwam).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."