#1
Stukje tape over je mond plakken?
Kun je iets vertellen over jou ervaring? Energielevel, euforie etc?Ik zou eens 6-APB proberen. Benadering van MDMA maar meer te controleren en minder dwingend en stabieler, zo is mijn ervaring. Wel langere werkingsduur dus rekening houden met plafond dienst.
Bedankt voor je ervaring. Dit wil ik wel eens proberen. Is het verstandig om eerst thuis een keer te proberen?Voor mij benaderde het echt wel de MDMA ervaring. Verschillen waren de tragere Come up, langzamere come down (dat maakte dat ik een heerlijke afterglow ervaarde en niet crashte), ook wel iets in vlagen maar minder heftig dan met MDMD en een langere werkingsduur. En dus meer te controleren en dus minder de neiging om iedereen te vertellen hoe leuk ik ze vind en minder neiging iedereen te knuffelen. Wel heerlijk dansen en genieten van de mensen om me heen en de muziek.
Deze jongen zou de discipline niet hebben om hem er ook op te houden. Eerste persoon die hallo zegt, ik trek hem eraf!Stukje tape over je mond plakken?
Ik gebruik al geen XTC / MDMA meer. Ik doseer gemiddeld met 4-MMC / 3-MMC. Ik ben er gewoon heel gevoelig voor ofzo.Dat heb ik ook altijd. Iedereen platgeknuffeld en de oren van de kop gekletst. De volgende dag weet ik het nog allemaal wel en betreur soms hoe openhartig ik weer was.
Mss wat minder nemen?
Die openhartigheid herken ik wel van thuisgebruik. Er is bij mij altijd wel een stemmetje die afweegt of ik iets kan zeggen en ik weet dat ik me ook in kan houden.Dat heb ik ook altijd. Iedereen platgeknuffeld en de oren van de kop gekletst. De volgende dag weet ik het nog allemaal wel en betreur soms hoe openhartig ik weer was.
Mss wat minder nemen?
Helemaal geen slecht idee.Stukje tape over je mond plakken?
Haha ja dat heeft iedereen.Ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die hetzelfde hebben als ik. Ik heb afdoende ervaring met partydrugs. Het is alleen zo dat als ik XTC, MDMA, 3-MMC of 4-MMC neem op een feestje, ik alleen maar ga knuffelen en praten. Ik mis het halve feest.
Een van de kenmerken van MDMA is dat je het idee kunt krijgen dat de tijd heel snel voorbij gaat. Dat is dus een vrij algemene bijwerking van MDMA. Kijk, je kunt dat ook gewoon omarmen als: 'nou, kennelijk had ik het naar mijn zin'. Maar als het je echt niet bevalt, dan kun je proberen om de setting eens te veranderen. Misschien vind je MDMA thuis leuker. Of je kunt besluiten dat je iets anders neemt, of niks.Ik vind dat gewoon jammer. Is er een alternatief hiervoor? Iets waar je minder praatgraag van wordt?
Ik zou eens 6-APB proberen. Benadering van MDMA maar meer te controleren en minder dwingend en stabieler, zo is mijn ervaring. Wel langere werkingsduur dus rekening houden met plafond dienst.
Misschien gewoon eens speed proberen? Dan heb je minder het empathische effect. Misschien wel iets wat killere high, maar dan focus je misschien wel meer op het feest.
Afgelopen maandag was ik op een nazit (na Het Einde). Ik wist dat er lijntjes 3-mmc klaarlagen.
Op een vraag van mij volgde een spraakwaterval.
Na een dik half uur vroeg ik: heb je soms al wat genomen ? Ook als de trigger een beetje kunstmatig is, kan open zijn naar de ander wel degelijk heel positief zijn.
Ik was niet 100% nuchter (duh ...), maar denk dat ik bij een examen over de feitjes wel zeker een voldoende had gehaald.
Zo enorm gaaf om met net wat minder censuur, wel mee te krijgen wat de ander beweegt.
Precies daarom voel ik mij (normaal alle kaarten tegen de borst - enkelvoud) achteraf nooit bezwaard.
Als die openheid minder gewenst is, dan is iets als speed minder risicovol.
Maar MDMA/6-APB geeft ongetwijfeld op empathisch vlak een nog veel meer pure en warme openheid. Dat 100%. Heerlijk is dat. Jammer van de kater, maar af en toe is het het gewoon echt waard. Schandalig lekker zo’n 6-APB dagje.
Meth dan?Ben van mezelf al een spraakwaterval.
Met 3-MMC snuiven was het altijd heel erg. Met pluggen minder.
ROA kan schelen.
Heb jij een kater van 6-APB?
Meth dan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."