Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar snuif jij mee?

Waar snuif jij mee?

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Papiergeld schijnt behoorlijk smerig te zijn, iets wat je eigenlijk niet aan je neus moet zetten...

Ik had ooit deze:

ZIM-DOLLAR.jpg
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#2
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
annihilation zei:
Ik deed altijd puntjes
Klik om te vergroten...

Even de huissleutel dippen in het zakje? :wink:

New Dawn zei:
Papiergeld schijnt behoorlijk smerig te zijn,
Klik om te vergroten...

Ja dat is ook zo.
Iedereen heeft dat in zijn handen gehad natuurlijk.

Ik snuif nu nog maar af en toe, en gebruik dan een rietje.
Vroeger had ik een metalen snuifbuisje, maar dat is weg.

1706358539426.png
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eigenlijk altijd met opzetstukken van de waterpijp πŸ˜‚

Een hele zak voor een paar euro, dingen zijn wel groot maar vind het erg hygiΓ«nisch altijd een nieuwe!IMG_0737.jpeg
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eigenlijk wel van allesπŸ˜…
Liefst mijn eigen glazen buisjes. Ik heb een medium en een large. Large is wel het handigst
En nog een aluminium in mijn favo kleurπŸ’œ
Meestal als ik weet dat ik ergens ga snuiven neem ik ze zelf mee. Maar anders idd een buisje van een ander of geld, een rietje of het buisje waar de wc-rol tussen zitπŸ™ˆ
Van het sleutelpunten ben ik niet zo, neem liever gewoon een dikke lijn πŸ€ͺ

Screenshot_20240127_143929_Google.jpgScreenshot_20240127_143956_Google.jpgScreenshot_20240127_144043_Chrome.jpg
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Perenijsje zei:
of het buisje waar de wc-rol tussen zit
Klik om te vergroten...

Haha briljant bedacht Peer! :)
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kordie zei:
Haha briljant bedacht Peer! :)
Klik om te vergroten...

Niet zelf bedacht, maatje van mn vriend.
Maar wel handig πŸ˜…
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik gebruik mijn huissleutel (altijd dezelfde sleutel zodat ik goed weet hoeveel ik d’r op doe)
een mesje of op mijn hand
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vincent A zei:
Ik gebruik mijn huissleutel (altijd dezelfde sleutel zodat ik goed weet hoeveel ik d’r op doe)
een mesje of op mijn hand
Klik om te vergroten...
Ik heb een keer een hotelkamersleutel daarvoor gebruikt en kwam toen mooi die kamer niet meer in doordat heel die sleutel verstopt zat πŸ˜‚
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kordie zei:
Voor degene die drugs wel eens nasaal gebruiken:
Zet jij een briefje van 5 euro, een rietje, een metalen snuifbuisje of heel wat anders tegen je neus?

Show hier je snuif attribuut! πŸ“·
Klik om te vergroten...
Gebruik een snuifbuis!! Kost 3 euro (dus goedkoper dan briefgeld), en je maakt er niet de binnenkant van je neus mee stuk..

Wel de bolle kant tegen je neus aan zetten.

snorter_bulb.jpg
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
HappyMind zei:
Ik heb een keer een hotelkamersleutel daarvoor gebruikt en kwam toen mooi die kamer niet meer in doordat heel die sleutel verstopt zat πŸ˜‚
Klik om te vergroten...

Dat heb ik een keer met mijn fietssleutel gehad toen ik na feest thuiskwam en wel de sleutel gebruikt had πŸ˜…
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
New Dawn zei:
Papiergeld schijnt behoorlijk smerig te zijn, iets wat je eigenlijk niet aan je neus moet zetten...

Ik had ooit deze:

Bekijk bijlage 56942
Klik om te vergroten...
Maar kristallen wel pletten met je bankkaart, die je overal in vuile automaten steekt.

Of puntjes van de sleutel, dat je constant in een vuil slot steekt.


Bestelde zelf altijd nieuwe plastic rietjes op AlieExpress.

Toen voor het snuiven, nu om van mijn Mcdo cola te kunnen genieten. πŸŽ‰
G
GirlysogroovyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik gebruik een snuifdoosje of een metalen buisje.
In een situatie zonder deze 2, ooit ook al eens een balpen uit mekaar gehaald en dat buisje gebruikt
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Maar kristallen wel pletten met je bankkaart, die je overal in vuile automaten steekt.
Klik om te vergroten...

Haha, nee, ik gebruik daar stanley mes mesjes voor.

Snuiven doe ik vanaf een paarse en een blauwe agaatschijf!

Volgens de spirituele winkel hebben deze een kalmerende, troostende, harmoniserende, sterk aardende werking, ze geven humor en vreugde..!

agaat-schijf-blauw.jpg

agaat-schijf-paars.jpg
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Girlysogroovy zei:
Ik gebruik een snuifdoosje of een metalen buisje.
In een situatie zonder deze 2, ooit ook al eens een balpen uit mekaar gehaald en dat buisje gebruikt
Klik om te vergroten...

Oja dat pas ook nog gedaan bij mn broertje jaπŸ˜…
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
IMG_20240127_175308~2.jpg

Met de Kerstmarkt in Brussel gekocht.

Zit nog NEP aan de kant die niet het neusgat in gaat.

Zal ik later... ?

Wel sneu, dat Carpet Surfing U.S.A. Bollenstreek.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kordie zei:
Voor degene die drugs wel eens nasaal gebruiken:
Zet jij een briefje van 5 euro, een rietje, een metalen snuifbuisje of heel wat anders tegen je neus?

Show hier je snuif attribuut! πŸ“·
Klik om te vergroten...
Van lieve @HappyMind heb ik een β€œgouden” snuifbuisje gekregen, wat een lief en zorgzaam cadeautje voor iemand die wel eens coke gebruikt!
Daarvoor gebruikte ik 20 dollar . Dan voelde ik me the wolf of Wall street .
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
annihilation zei:
Speel jij in die film?
Klik om te vergroten...
ja dikke live action
L
Levensgenieter1507Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Een glazen nagelvijl. Mensen verbazen zich er altijd over maar ik vind het erg handig. Stevig en perfect voor puntjes πŸ‘ŒπŸΌ

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."