Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar snuif jij mee?

Waar snuif jij mee?

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Toen ik elke dag snoof had ik een deel van het metaal van de auto antenne hahaha. Vraag me niet waarom. Anders gewoon sleutel of nagel punten een rietje ook vaak gebruikt.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Ongeveer net zo iets als de slurf van @Roze Olifant 😆?
Klik om te vergroten...
Eerder zoals Noo-Noo van de Teletubbies.

1706382361460.gif

Nee maar ff serieus. Post-IT papiertjes zijn wel handig, kan je rollen en ze dan dicht plakken.


IMG_2332.jpeg
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuffelaar zei:
Nee maar ff serieus. Post-IT papiertjes zijn wel handig, kan je rollen en ze dan dicht plakken.
Klik om te vergroten...
Pak je dan iedere keer een nieuwe? Anders word het toch helemaal zompig?🤣
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
Eerder zoals Noo-Noo van de Teletubbies.

Bekijk bijlage 56956

Nee maar ff serieus. Post-IT papiertjes zijn wel handig, kan je rollen en ze dan dicht plakken.


Bekijk bijlage 56957
Klik om te vergroten...
Speel jij in die film?
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#5
Metalen snuifbuisjes, en als ik die kwijt ben; een afgeknipt rietje.
Briefje (geld) is m'n laatste optie als de nood/trek hoog is. :sweatsmile:
R
Ramon den haagLid
01-01-2024, 00:00
#6
In het begin en hoe ik t nu doe. En ja van links naar rechts
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Torchic zei:
Pak je dan iedere keer een nieuwe? Anders word het toch helemaal zompig?🤣
Klik om te vergroten...
Heb nu een mooie collectie metalen buisjes met grip op de rand. Maar destijds was dat het meest hygiënisch dat ik bedenken kon. De goedkopere ijzeren buisjes kregen langs de binnenkant groen slijm dat echt stonk.


IMG_2336.jpeg
R
Ramon den haagLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sniffle88 zei:
Toen ik elke dag snoof had ik een deel van het metaal van de auto antenne hahaha. Vraag me niet waarom. Anders gewoon sleutel of nagel punten een rietje ook vaak gebruikt.
Klik om te vergroten...
Misschien beter bereik
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sniffle88 zei:
Toen ik elke dag snoof had ik een deel van het metaal van de auto antenne hahaha. Vraag me niet waarom. Anders gewoon sleutel of nagel punten een rietje ook vaak gebruikt.
Klik om te vergroten...

Had halverwege de jaren Negentig een afgebroken antenne van een ghetto blaster waar ik -bij het Vrijheidsmonument in Amsterdam- gekochte coke door snoof uit het spiegelende deksel van een kleurdoos (was al 19 of 20 maar ben nu eenmaal kinderachtig).

Later heb ik in mijn studentenhuis waar ik toen woonde gesnoven met een opgerold gulden biljet. Van die mooie nieuwe die we voor die lelijke euro hadden.

Heb een paar jaar later een klant gehad die betaalde voor seks en me liet snuiven.

In Bolivia heb ik rond de Millennium wisseling ook gesnoven.

Anderhalf decennium later opgepikt door een snuivende Amerikaan, die ook deelde en rond die tijd ook een ondernemer in de sauna die me naar zijn 'woning' meenam waar we XTC namen en hij mij coke gaf en erectie pillen.

Vanaf mijn betaaljongen-klant kan ik me niet meer herinneren hoe we snoven.

Toen ik járen later weer begon met snuiven ging het van sleutel puntjes met plastic drink rietjes en van mijn vingers.

Dat beviel niet zo, dus kocht ik begin december afgelopen jaar (dus vorige maand) dat snuifbuisje.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kordie zei:
Haha briljant bedacht Peer! :)
Klik om te vergroten...
toen ik nog snoof, was dat wel de fijnste buis om mee te snuiven. Daar kon je tenminste lijnen van een cm dik mee wegsnuiven
S
SnookyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Samen met George Washington.... Never alone :tearsofjoy: Gaat al 15 jaar mee haha

WhatsApp Image 2024-01-28 at 03.18.09.jpeg
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Met mijn neus
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Levensgenieter1507 zei:
Een glazen nagelvijl. Mensen verbazen zich er altijd over maar ik vind het erg handig. Stevig en perfect voor puntjes 👌🏼
Klik om te vergroten...

Daar leg je je spul op dan denk ik?
Of steek je hem echt in je neus? :wink:
L
Levensgenieter1507Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Daar leg je je spul op dan denk ik?
Of steek je hem echt in je neus? :wink:
Klik om te vergroten...
Het spul op het uiteinde inderdaad!
v
v.perspectiefLid
01-01-2024, 00:00
#15
Met een eigengemaakt buisje van messing. Zeskant zodat die niet wegrolt.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Levensgenieter1507 zei:
Een glazen nagelvijl. Mensen verbazen zich er altijd over maar ik vind het erg handig. Stevig en perfect voor puntjes 👌🏼
Klik om te vergroten...
En het nagelpulk ook?
L
Levensgenieter1507Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Een glazen nagelvijl. Mensen verbazen zich er altijd over maar ik vind het erg handig. Stevig en perfect voor puntjes 👌🏼
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb van nature een neusverlenger laten groeien. Evolutie ofzo.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Voor degene die drugs wel eens nasaal gebruiken:
Zet jij een briefje van 5 euro, een rietje, een metalen snuifbuisje of heel wat anders tegen je neus?

Show hier je snuif attribuut! 📷
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik deed altijd puntjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."