#1
Datura, LSA, noodmuskaat en naalden.
ik bedoel eigenlijk dat ik die drugs never nooit van mijn leven zal doen.
Zou een andere lijst kiezen.. geen van deze raad ik aan. Zover drugs aan te raden valt.
Blijf uit de buurt van heroine cocaïne, dus ook crack.
Crystal is ook mega verslavend.. flacca ook net als pvp..
Waarom geen geest veruimende drugs als psychedelica, LSD, mescaline, proscaline, paddo's , truffels, DMT , 4-aco-dmt etc..
Of dissociative als 3-ho-pce 3-MeO-PCP maar vereist wel een weegschaal die tot de milligram precies weegt.
Heb zelf ook LSD, Truffels, Salvia gedaan Salvia Leek mij op voorhand erg heftig net als LSD maar Merkte vrij weinig van. (wel goede dosis genomen) Ik moet eerlijk zeggen dat ik LSA het heftigste vondt. Bij het inkicken dacht ik dat ik dood was want voelde me lichaam echt omhoog zweven. Dat duurde wel een uur voordat ik eindelijk volop kon genieten van de trip ( wat niet de minste was en dus ook maar 1x En nooit weer hahaha). LSD duurde enorm lang had het genomen met mijn zus en schoonbroer. Rond een uur of 4 probeerde we te gaan slapen maar dat lukte ons allemaal niet ( schoonbroer praat met "papagaaien") Kijk ik op de klok is het alweer 07:30. Tijd vloog als een gek voor mijn gevoel lag ik daar 20 minuten maximaal. Was niet het slimste om het die dag ervoor te gaan doen, want had een voetbal wedstrijd de dag erna om 11:30 en jullie kunnen wel raden hoe ik gespeeld zou moeten hebben hahahaha. Voelde me echt niet mezelf het enigste wat ik ook deed was de bal vermijden door elke keer aan de andere kant te staan. Ik vroeg of ik gewisseld kon worden in de 2e helft zegt de trainer ook nog "even zien of dat lukt we hebben je nodig namelijk" niet een antwoord wat je op dat moment hoopt. Maar werd ik er uitgehaald in de 2e Helft alleen wel 3 minuten voor de fluitsignal ðŸ˜ðŸ˜†Klopt inderdaad, ik bedoel eigenlijk dat ik die drugs never nooit van mijn leven zal doen.
Verder vindt ik trippers wel nice. Heb truffels, 2 CB, LSD, LSA zaden, Salvia gedaan tot nu toe. Alleen Salvia 30x extract vond ik wel te heavy. Hetzelfde geld voor 15 gram dutch dragon truffels daar ging ik ook iets te heftig op.
Nee, je moet het vaker doen. Ben er zelf mee gestopt omdat ik het niet prettig vond.Raar dat ik hier meerdere malen salvia lees. Ik dacht ook altijd dat dit een heel heftig stofje was. Uiteindelijk toch een keer de knoop doorgehakt en x40 extract gehaald. Pijpje vol gedaan. En ik werd alleen maar een soort van stoned. Niet onprettig maar het viel nogal tegen zeg maar. Ik dacht echt in een soort keta of dmt trip te komen. Heeft de smartshop mij meuk verkocht ofso?
Glasbak, pardon.Heb de laatste keer wat ik nog over had weggegooid en mijn glazen bong die ik erbij had gekocht in de vuilnisbak gegooid.
Ja.Raar dat ik hier meerdere malen salvia lees. Ik dacht ook altijd dat dit een heel heftig stofje was. Uiteindelijk toch een keer de knoop doorgehakt en x40 extract gehaald. Pijpje vol gedaan. En ik werd alleen maar een soort van stoned. Niet onprettig maar het viel nogal tegen zeg maar. Ik dacht echt in een soort keta of dmt trip te komen. Heeft de smartshop mij meuk verkocht ofso?
Was er geen omgekeerde tolerantie?Ja.
Met een goede dosis Salvia ben je echt meer dan stoned.
Mensen (waaronder mezelf) wanen zich een object in een compleet andere realiteit.
Deze volg ik even niet. Ik had nog nooit salvia gedaan. Dan zou die eerste keer juist heftig moeten zijn?Was er geen omgekeerde tolerantie?
Zou het kunnen dat je na een paar keer hetzelfde wel diep getript had, TheRealKoekert?
Heb gelezen dat Salvia een omgekeerde tolerantie heeft. Als dat waar is heeft misschien de volgende keer minder meer effectDeze volg ik even niet. Ik had nog nooit salvia gedaan. Dan zou die eerste keer juist heftig moeten zijn?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."