Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs absoluut Not Done?

Welke drugs absoluut Not Done?

65 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Datura, LSA, noodmuskaat en naalden.
C
ClimbatizeLid
01-01-2024, 00:00
#2
CGnation zei:
ik bedoel eigenlijk dat ik die drugs never nooit van mijn leven zal doen.
Klik om te vergroten...

- Heroïne (welk ROA dan ook)
- Crack
- salvia (ondanks nieuwsgierigheid)
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hero
Crack
Speed
Meth
Synthetische Cannabinoides
Coke

Daar blijf ik het liefste ver van uit de buurt.
G
GforceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hero en crack maken me wel altijd nieuwsgierig maar zal het niet gebruiken 🙃
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Datura ..zaadjes vd Datura plant ? groeit gewoon overal in t wild 🤔
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
lees een hoop daturA
Tijdloos zei:
Zou een andere lijst kiezen.. geen van deze raad ik aan. Zover drugs aan te raden valt.
Blijf uit de buurt van heroine cocaïne, dus ook crack.
Crystal is ook mega verslavend.. flacca ook net als pvp..

Waarom geen geest veruimende drugs als psychedelica, LSD, mescaline, proscaline, paddo's , truffels, DMT , 4-aco-dmt etc..
Of dissociative als 3-ho-pce 3-MeO-PCP maar vereist wel een weegschaal die tot de milligram precies weegt.
Klik om te vergroten...

lol
die gaat het winkel mandje in,,/




WEL TOF WE RADEN HET NIEMand aan maar zitten er allemaal zwaar aan hehe,
H
HetHogeNoordenLid
01-01-2024, 00:00
#7
CGnation zei:
Klopt inderdaad, ik bedoel eigenlijk dat ik die drugs never nooit van mijn leven zal doen.

Verder vindt ik trippers wel nice. Heb truffels, 2 CB, LSD, LSA zaden, Salvia gedaan tot nu toe. Alleen Salvia 30x extract vond ik wel te heavy. Hetzelfde geld voor 15 gram dutch dragon truffels daar ging ik ook iets te heftig op.
Klik om te vergroten...
Heb zelf ook LSD, Truffels, Salvia gedaan Salvia Leek mij op voorhand erg heftig net als LSD maar Merkte vrij weinig van. (wel goede dosis genomen) Ik moet eerlijk zeggen dat ik LSA het heftigste vondt. Bij het inkicken dacht ik dat ik dood was want voelde me lichaam echt omhoog zweven. Dat duurde wel een uur voordat ik eindelijk volop kon genieten van de trip ( wat niet de minste was en dus ook maar 1x En nooit weer hahaha). LSD duurde enorm lang had het genomen met mijn zus en schoonbroer. Rond een uur of 4 probeerde we te gaan slapen maar dat lukte ons allemaal niet ( schoonbroer praat met "papagaaien") Kijk ik op de klok is het alweer 07:30. Tijd vloog als een gek voor mijn gevoel lag ik daar 20 minuten maximaal. Was niet het slimste om het die dag ervoor te gaan doen, want had een voetbal wedstrijd de dag erna om 11:30 en jullie kunnen wel raden hoe ik gespeeld zou moeten hebben hahahaha. Voelde me echt niet mezelf het enigste wat ik ook deed was de bal vermijden door elke keer aan de andere kant te staan. Ik vroeg of ik gewisseld kon worden in de 2e helft zegt de trainer ook nog "even zien of dat lukt we hebben je nodig namelijk" niet een antwoord wat je op dat moment hoopt. Maar werd ik er uitgehaald in de 2e Helft alleen wel 3 minuten voor de fluitsignal 😭😆
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
^

Bij Salvia houd ik er niet van dat je echt weg bent, bij mij werkte het ook niet zo goed totdat ik 40x nam, maar ik ben niet geinteresseerd in een middel dat de hele werkelijkheid doet verdwijnen, want ik wil nog min of meer weten waar ik ben.

Moet toegeven dat ik het hele "Lego My Ego" niveau niet bereikt heb.

Heb de laatste keer wat ik nog over had weggegooid en mijn glazen bong die ik erbij had gekocht in de vuilnisbak gegooid.

Ben nu effe klaar met de Salvia.

LSA pillen werkten nauwelijks, of de dosis was te laag.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#9
o.o% bier
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ghb, crack, hero (toen ik je zag)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Salvia
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Raar dat ik hier meerdere malen salvia lees. Ik dacht ook altijd dat dit een heel heftig stofje was. Uiteindelijk toch een keer de knoop doorgehakt en x40 extract gehaald. Pijpje vol gedaan. En ik werd alleen maar een soort van stoned. Niet onprettig maar het viel nogal tegen zeg maar. Ik dacht echt in een soort keta of dmt trip te komen. Heeft de smartshop mij meuk verkocht ofso?
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat ik zelf nooit aan zou raken:

1 Meth
2 Crack
3 Heroine en andere zware opiaten
4 Alfa-PVP (Flakka)
5 DOC (Bromo-dragonfly)
6 PCP (Angel dust)
7 MDVP (Monkey dust)
+ waarschijnlijk nog velen extreme stofjes waar ik niet eens weet van heb.

Verder GHB wel eens gedaan. Niet heel speciaal maar wel een kut drug om te doseren. Die raad ik daarom ook af. Gaat gewoon tevaak fout met dat spul.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Voor mezelf is dat keta, crack, GHB, heroïne en bijna alles wat ik kan bestellen op benzo's na. Ik mis nu vast wel iets haha.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Crack, pyro's en meth zou ik nooit aanraken. Verder heb ik alle hard drugs wel aangeraakt.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
TheRealKoekert zei:
Raar dat ik hier meerdere malen salvia lees. Ik dacht ook altijd dat dit een heel heftig stofje was. Uiteindelijk toch een keer de knoop doorgehakt en x40 extract gehaald. Pijpje vol gedaan. En ik werd alleen maar een soort van stoned. Niet onprettig maar het viel nogal tegen zeg maar. Ik dacht echt in een soort keta of dmt trip te komen. Heeft de smartshop mij meuk verkocht ofso?
Klik om te vergroten...
Nee, je moet het vaker doen. Ben er zelf mee gestopt omdat ik het niet prettig vond.
Casrus zei:
Heb de laatste keer wat ik nog over had weggegooid en mijn glazen bong die ik erbij had gekocht in de vuilnisbak gegooid.
Klik om te vergroten...
Glasbak, pardon.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
TheRealKoekert zei:
Raar dat ik hier meerdere malen salvia lees. Ik dacht ook altijd dat dit een heel heftig stofje was. Uiteindelijk toch een keer de knoop doorgehakt en x40 extract gehaald. Pijpje vol gedaan. En ik werd alleen maar een soort van stoned. Niet onprettig maar het viel nogal tegen zeg maar. Ik dacht echt in een soort keta of dmt trip te komen. Heeft de smartshop mij meuk verkocht ofso?
Klik om te vergroten...
Ja.



Met een goede dosis Salvia ben je echt meer dan stoned.
Mensen (waaronder mezelf) wanen zich een object in een compleet andere realiteit.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Ja.



Met een goede dosis Salvia ben je echt meer dan stoned.
Mensen (waaronder mezelf) wanen zich een object in een compleet andere realiteit.
Klik om te vergroten...
Was er geen omgekeerde tolerantie?

Zou het kunnen dat je na een paar keer hetzelfde wel diep getript had, TheRealKoekert?
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casrus zei:
Was er geen omgekeerde tolerantie?

Zou het kunnen dat je na een paar keer hetzelfde wel diep getript had, TheRealKoekert?
Klik om te vergroten...
Deze volg ik even niet. Ik had nog nooit salvia gedaan. Dan zou die eerste keer juist heftig moeten zijn?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
TheRealKoekert zei:
Deze volg ik even niet. Ik had nog nooit salvia gedaan. Dan zou die eerste keer juist heftig moeten zijn?
Klik om te vergroten...
Heb gelezen dat Salvia een omgekeerde tolerantie heeft. Als dat waar is heeft misschien de volgende keer minder meer effect

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."