#1
Ik ben heel benieuwd naar het gebruikspatroon van sos. Tijdens Covid werd het nog normaler om te gebruiken dan daarvoor. Ikzelf gebruik het nu ruim 3 jaar. Daarvoor alleen mdma op feesten. Sos is echt gekomen door Covid. Met vrienden afspreken, lijntje biertje heel normaal.
ik merk dat de stap om even een puntje te nemen heel klein is. Heb je een spannende afspraak, wil je even net wat losser zijn in een meeting, puntje.
Wordt je niet lekker wakker, een puntje. Geen dikke lijn, een sleutelpunt.
Op werk en lastig gesprek, een punt. Niet se hele dag door lijnen wegwerken, maar zoals een sigaret wat hijsje nemen om even scherp te zijn.
in de kroeg nakkies, feest heel veel, maar dan liever geen sos ivm de korte happy werkzaamheidsduur.
Zie je op tegen die verjaardag even een snuifje voor de moed. Iemand bellen waar je tegen op ziet? Snuifje.
wat vroeger een peukje espresso of red bull was voor de boost, heb je de cocaine. Je weet inmiddels hoeveel je moet nemen voor een bepaald effect. En na lang gebruik wordt dat effect steeds minder euforisch. Het geeft nu nog wat positieve en energieke gevoelens. Maar nooit meer zoals die eerste keer
Jezus wat was dat goed. Maar ik kan het wel laten liggen als ik het wil. Ik zit niet iedere dag aan de snuif. Maar kan mij voorstellen dat als ik een week alleen thuis zit het wel heel aannemelijk zou zijn dat ik een weer zal gebruiken. Uit verveling. Want zonder is net minder leuk. Ook al werkt het niet meer zoals vroeger.
Ik zelf ben goed opgeleid. Heb eigenlijk alles goed voor elkaar. Mooie vriendin en dochter. Mooie mooie plek in Rotterdam waar ik woon en een goede baan.
Wat ik mij afvraag, hoe normaal is sos bij jullie geworden. Het is maatschappelijk zo geaccepteerd, althans in de Randstad en de betere kringen en buurten. In Amsterdam was er sprake om cocaine zelfs te willen legaliseren.
Zijn hier mensen bij die dit verhaal herkennen? Hoe heb ik het die jaren ervoor gedaan zonder slaappillen? Die heb je wel nodig nml als je een dag heb waarbij je het toch niet bij die ene snif kan laten voor die belangrijke call. Als mijn dealer stopt met de slaappillen aan te bieden dan stop ik ook accuut met recreatief snuif te gebruiken. Zonder de slaappillen zou ik dit nooit doen.
Ik ben benieuwd of hier meer mensen zijn met dit probleem. Jezelf voor de gek houden dat je niet verslaafd bent, maar wel bijna dagelijks gebruikt en een slaappil nodig hebt (just to be sure) en omdat je over de dag kleine beetjes neemt functioneer je ook nog normaal. En niemand die het merkt. Absurd eigenlijk.
ik merk dat de stap om even een puntje te nemen heel klein is. Heb je een spannende afspraak, wil je even net wat losser zijn in een meeting, puntje.
Wordt je niet lekker wakker, een puntje. Geen dikke lijn, een sleutelpunt.
Op werk en lastig gesprek, een punt. Niet se hele dag door lijnen wegwerken, maar zoals een sigaret wat hijsje nemen om even scherp te zijn.
in de kroeg nakkies, feest heel veel, maar dan liever geen sos ivm de korte happy werkzaamheidsduur.
Zie je op tegen die verjaardag even een snuifje voor de moed. Iemand bellen waar je tegen op ziet? Snuifje.
wat vroeger een peukje espresso of red bull was voor de boost, heb je de cocaine. Je weet inmiddels hoeveel je moet nemen voor een bepaald effect. En na lang gebruik wordt dat effect steeds minder euforisch. Het geeft nu nog wat positieve en energieke gevoelens. Maar nooit meer zoals die eerste keer
Jezus wat was dat goed. Maar ik kan het wel laten liggen als ik het wil. Ik zit niet iedere dag aan de snuif. Maar kan mij voorstellen dat als ik een week alleen thuis zit het wel heel aannemelijk zou zijn dat ik een weer zal gebruiken. Uit verveling. Want zonder is net minder leuk. Ook al werkt het niet meer zoals vroeger.
Ik zelf ben goed opgeleid. Heb eigenlijk alles goed voor elkaar. Mooie vriendin en dochter. Mooie mooie plek in Rotterdam waar ik woon en een goede baan.
Wat ik mij afvraag, hoe normaal is sos bij jullie geworden. Het is maatschappelijk zo geaccepteerd, althans in de Randstad en de betere kringen en buurten. In Amsterdam was er sprake om cocaine zelfs te willen legaliseren.
Zijn hier mensen bij die dit verhaal herkennen? Hoe heb ik het die jaren ervoor gedaan zonder slaappillen? Die heb je wel nodig nml als je een dag heb waarbij je het toch niet bij die ene snif kan laten voor die belangrijke call. Als mijn dealer stopt met de slaappillen aan te bieden dan stop ik ook accuut met recreatief snuif te gebruiken. Zonder de slaappillen zou ik dit nooit doen.
Ik ben benieuwd of hier meer mensen zijn met dit probleem. Jezelf voor de gek houden dat je niet verslaafd bent, maar wel bijna dagelijks gebruikt en een slaappil nodig hebt (just to be sure) en omdat je over de dag kleine beetjes neemt functioneer je ook nog normaal. En niemand die het merkt. Absurd eigenlijk.