Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heyol zei: Yow Ik ben benieuwd hoeveel jullie coke-gebruik jullie eigenlijk maandelijks kost. Voor mij persoonlijk is dat - afhankelijk van de maand natuurlijk - tussen de €400 en €850. Deze gaat enkel over het coke-gebruik, als je nog meer uitgeeft aan andere drugs mag je dat natuurlijk wel vermelden ofzo. Klik om te vergroten... Jezus. Hoeveel gebruik jij? Ik pak in t om t weekwnd weekend mis 1,5 gram voor 50€ 100€ dus"
"De Dunne zei: Waar betaal je dat allemaal van dan als ik vragen mag? Als je €400-€850 per maand uitgeeft aan drugs (of andere hobby) moet je een dik salaris hebben! Van een (bijstand) uitkering of minimum loon gaat het niet lukken. Klik om te vergroten... En denk aan je hartvaten..."
"Mezelf zei: Hallo allemaal, Normaal zou ik niet zomaar een tripreport maken over 2C-B, maar deze ervaring was wel even bijzonder en wil daarom dit verhaal delen. Wel heeft het een wat persoonlijk tintje maar dat kan ik hier goed kwijt. Even een korte opsomming: Wie: Mezelf, man, 36jaar, +-80kg, 191cm Wat: 2C-B 2x13mg met zoals altijd wiet. Wanneer: 9 januari 2021 Tijd: 17:00 tot 12:00 uur Waar: Lekker thuis op de (slaap)bank. Ervaring: Veel ervaring met 2C-B wat op meerdere handen niet valt te tellen. Tripreports: 1P-LSD - 175ug - Wonderlijke wandeling met LSD 4-AcO-DMT - 30mg - Van spijt tot geluk met een les 4-Aco-DMT - 35mg - Boem daar was hij dan! 3-MEO-PCP - 9mg - Eerste keer Salvia Divinorum - 20x extract - Een gesprek met Salvia Ik vind 2C-B ideaal voor lekker een avondje bankhangen met lekkernij en leuke animatie films. Ben sowieso wel erg dol op animaties maar met 2C-B is het echt een genot. Lekker stickie erbij, lekker eten in huis met een lekker drankje. Ongelofelijk ontspannen met een heerlijk gevoel hangend op de bank animaties kijken. Daar kan iemand mij echt voor wakker maken en is iets waar ik altijd ontzettend naar uitkijk. Dit keer besloot ik eigenlijk abrupt om een avondje 2C-B te doen in mijn uppie. Avondje ervoor had ik voor het eerst een lage dosis A-PiHP genomen waar ik totaal geen last van had en dus een 2C-B avondje in mijn ogen wel kon. Ik pak zo'n heerlijk pilletje met 13 a 15mg 2C-B en begin even nog wat spulletjes op te ruimen en ik kijk mijn lijst met animaties even door. Penguins in Madagascar gaat hem worden! Ontzettende leuke film met ongelofelijk veel leuke humor. Lach soms niet te hard anders mis je de volgende grap. Zo'n film Heb dan ook heerlijk genoten en besloot na deze film de serie films How to train your Dragon op te zetten. Halverwege het eerste deel +- 2uur na eerste inname besloot ik mijn 2de pilletje in te nemen. Dit doe ik vaak na een uurtje of twee na eerste inname om de trip wat te lengen. Echter doseer ik meestal een halve bij maar ik voelde dat ik er aan toe was om me even lekker te laten gaan. Toen deze ook ongelofelijk leuke en mooie film zo goed als was afgelopen, begon ik echt het tweede pilletje te merken. Maar ook begon ik te denken aan mijn ex waar ik nog ongelofelijk veel van hou (9jarige relatie sinds 3 maanden uit elkaar, keuze van beide en zijn nog vrienden). Mijn laatste 10 a 20 trips op deze setting was altijd samen met haar. Dit was echt het moment sinds tijden dat ik dit soort momenten met haar écht ongelofelijk mis. Niet perse spijt dat we uit elkaar zijn, maar mis zeker vele mooie momenten met haar. Ik voelde een brok opkomen en zag voor me hoe we normaal gesproken zo lekker samen aan het trippen waren. Heerlijk tegen elkaar in een bubbel waar de rest van de wereld niet bestond. Kan ik dat ooit wel bij een ander vinden? waarom is het tussen ons niet gelukt? maar vooral wat mis ik deze momenten .... Ik barste het uit, luidkeels en tranen stroomden alsof ik onder de douche stond. Diepe verdriet van gemis en eenzaamheid.... Langzamerhand was de film afgelopen en er ontstond een stilte... buiten adem... nat... koud.. rillingen... Maaaaar... zeker 10tallen kilo's lichter! Wat kan dat opluchten zeg... alsof alles wat ik de laatste tijd toch stiekem weg had gestopt er uit was gekomen. Ik moest even acclimatiseren en zette ondertussen deel twee op om in ieder geval de stilte wat te stillen . Stilte kan soms oorverdovend zijn namelijk. Nog geen kwartiertje verder voelde ik toch dat er nog wat restanten emotie in mij zat. Maar ook dat ik sinds tijden niet meer bang was dit gevoel toe te laten. Ik greep dan ook mijn kans om heerlijk, ja heerlijk een potje keihard te janken. O wat liet ik mij gaan ... en wat tripte ik hard zeg... Tijdens het dichtknijpen van mijn ogen zag ik de meest ingewikkelde fractals dat danste met mijn huilbui. Het was wonderlijk te zien en te voelen hoe verdriet en emotie opgepropt kan zitten en uit je lichaam kan treden alsof ik een vulkaanuitbarsting had. Heerlijk om te voelen dat ik helemaal niet voor verdriet hoef te vluchten. Verdriet mag er zijn en mag ik gewoon voelen. Ik heb in tijden niet zo erg gehuild. Maar het was heerlijk en ik voelde één en al opluchting. Ben zomaar niet meer bang voor verdriet. Laat maar komen, heerlijk .... Beetje bijgekomen maakte ik even een kort opruim rondje en pakte wat lekkers te drinken, nieuw stickie en wat te knabbelen. Settelde me weer lekker op de bank en ging met een een big smile de film vervolgen. Wat zat ik daar lekker opgelucht die film te kijken zeg. Fractals, schaduwen en kleuren danste nog door het hele huis en werd voor ik het wist volledig de film ingezogen. Het hele huis lijkt met de film mee te kleuren en te bewegen. Ongelofelijk mooi en ik voelde me heeeerlijk... hmmmm Zo heb ik hierna ook deel drie gekeken met één en al genot en vaak gedachtes over dingen die ik eerst vermeed in mijn hoofd. Want ik voelde er verdriet bij en verdriet is bad mkay... Dus niet aan denken!.. Nu blijken vele gedachten wel mee te vallen en verdriet niet dodelijk te zijn. Hoef er niet bang voor te zijn en moet daarom die gedachtes aankomende tijd zien te integreren waar dit report een begin van is. Ik had nooit gedacht dat ik zo'n wijze les en zoveel therapeutisch waarde uit een 2C-B trip kon halen. Ben er verbaasd over maar zo ontzettend blij. Voel echt alsof ik weer een half jaar therapie op heb zitten. Loop de hele week nog een beetje op wolkjes met schommelende emoties en spanningen. Maar ook ontspanningen en relaxte gevoelens. Het is een achtbaan maar zonder een vluchtgevoel. Het moet even settelen maar ik voel geen angst voor verdriet meer... .. wat ik misschien al jaren niet zo gevoelt heb. Het is toch een iets langer report geworden dan gedacht maar bedankt voor het lezen. Ik ben in ieder geval weer een beetje lichter en vind de wereld weer een stukje mooier Fijne dag of avond en take care! Klik om te vergroten... Wat een bijzonder verhaal. Heb wel slechte voorbeelden gezien in het programma verslaafd. Klopt het dat je steeds wilt bijpakken? Hoe lang duurt de trip? Ik doe wel eens bank avondje met coke altijd super chill. Ik ga altijd iedereen zitten appen haha en dit soort dingen doen."
"Buu zei: Douchen werkt inderdaad goed tegen vasoconstrictie. Ik heb wel eens verhalen gelezen van mensen die een overdosis DOC hadden genomen en het konden voorkomen dat hun armen geamputeerd moesten worden door onder de douche te gaan staan. Zelf een keer op 25e-NBOH echt extreme vasoconstrictie gehad tot het punt dat ik dacht dat ik KO zou gaan, toen ook onder de douche gaan staan. Klik om te vergroten... Jezus wat een risico’s. Moet wel leuk blijven toch"
"Ik heb geen last van een dip na coke zoals met xtc wel. Het is vaak vermoeidheid omdat je niet in slaap komt"
"Vanmiddag 1630 eerste lijntje. Nu bijna 1,2 op. Genoeg geweest. Kijken of ik kan slapen. Soms val je meteen in slaap. Soms lig je tot 1200 wakker 🙄"
"Ik ben heel benieuwd naar het gebruikspatroon van sos. Tijdens Covid werd het nog normaler om te gebruiken dan daarvoor. Ikzelf gebruik het nu ruim 3 jaar. Daarvoor alleen mdma op feesten. Sos is echt gekomen door Covid. Met vrienden afspreken, lijntje biertje heel normaal. ik merk dat de stap om even een puntje te nemen heel klein is. Heb je een spannende afspraak, wil je even net wat losser zijn in een meeting, puntje. Wordt je niet lekker wakker, een puntje. Geen dikke lijn, een sleutelpunt. Op werk en lastig gesprek, een punt. Niet se hele dag door lijnen wegwerken, maar zoals een sigaret wat hijsje nemen om even scherp te zijn. in de kroeg nakkies, feest heel veel, maar dan liever geen sos ivm de korte happy werkzaamheidsduur. Zie je op tegen die verjaardag even een snuifje voor de moed. Iemand bellen waar je tegen op ziet? Snuifje. wat vroeger een peukje espresso of red bull was voor de boost, heb je de cocaine. Je weet inmiddels hoeveel je moet nemen voor een bepaald effect. En na lang gebruik wordt dat effect steeds minder euforisch. Het geeft nu nog wat positieve en energieke gevoelens. Maar nooit meer zoals die eerste keer Jezus wat was dat goed. Maar ik kan het wel laten liggen als ik het wil. Ik zit niet iedere dag aan de snuif. Maar kan mij voorstellen dat als ik een week alleen thuis zit het wel heel aannemelijk zou zijn dat ik een weer zal gebruiken. Uit verveling. Want zonder is net minder leuk. Ook al werkt het niet meer zoals vroeger. Ik zelf ben goed opgeleid. Heb eigenlijk alles goed voor elkaar. Mooie vriendin en dochter. Mooie mooie plek in Rotterdam waar ik woon en een goede baan. Wat ik mij afvraag, hoe normaal is sos bij jullie geworden. Het is maatschappelijk zo geaccepteerd, althans in de Randstad en de betere kringen en buurten. In Amsterdam was er sprake om cocaine zelfs te willen legaliseren. Zijn hier mensen bij die dit verhaal herkennen? Hoe heb ik het die jaren ervoor gedaan zonder slaappillen? Die heb je wel nodig nml als je een dag heb waarbij je het toch niet bij die ene snif kan laten voor die belangrijke call. Als mijn dealer stopt met de slaappillen aan te bieden dan stop ik ook accuut met recreatief snuif te gebruiken. Zonder de slaappillen zou ik dit nooit doen. Ik ben benieuwd of hier meer mensen zijn met dit probleem. Jezelf voor de gek houden dat je niet verslaafd bent, maar wel bijna dagelijks gebruikt en een slaappil nodig hebt (just to be sure) en omdat je over de dag kleine beetjes neemt functioneer je ook nog normaal. En niemand die het merkt. Absurd eigenlijk."