#1
Na 2 keer bijnemen geeft xtc me alleen nog negatieve bijwerkingen. Hoe houdt je het 12 uur lang vol?
Kan je beter beetje speed gebruiken imo.
Kan je beter beetje speed gebruiken imo.
Ik krijg het gevoel dat de waarschuwingen en adviezen van andere leden een beetje langs je heen gaan.Zou de afwisseling van XTC en speed een idee zijn?
En die come down is een absolute hel.....Na 2 keer bijnemen geeft xtc me alleen nog negatieve bijwerkingen. Hoe houdt je het 12 uur lang vol?
Kan je beter beetje speed gebruiken imo.
Hoe graag ik het advies "minder feesten" ook wil gehoren, ik wil ook een beetje plezier maken in mijn jonge jaren, het grote verschil is alleen dat ik niet (veel) plezier haal uit elk weekend uitgaan in de stad en daar een beetje naar kroeg muziek luisteren. En een heel stuk liever naar een goede (hard) techno rave of hardstyle festival ga, en daar hou ik het inderdaad niet echt langer als 4 of 5 uur vol zonder iets te gebruiken + de opwekking en socialiteit die gebruik met zich mee brengt vind ik ook fantastisch. Maar ik denk dat bijna geen een mens 10 of 12 uur lang los kan gaan op een goede rave.Ik krijg het gevoel dat de waarschuwingen en adviezen van andere leden een beetje langs je heen gaan.
Als jij geen feest meer kunt beleven zonder xtc, speed of welke stimulant dan ook, dan is dat geen goed teken.
Ik zou je adviseren om je eens goed in te lezen. Zo te lezen weet je nog erg weinig. Er is voor mdma/xtc een handboek op het forum. Ook voor speed. Je kunt dat eens lezen.want XTC is dus inderdaad geen optie als ik jullie zo allemaal hoor
Dan blijf je toch gewoon 4 of 5 uur ipv 10 uur? Dan ben je er toch geweest, lol gemaakt en lekker gedanst, maar ben je niet kapot en kan je lijf de werkweek ook echt weer aan ipv te moeten herstellen. š¤·š»āāļøEn een heel stuk liever naar een goede (hard) techno rave of hardstyle festival ga, en daar hou ik het inderdaad niet echt langer als 4 of 5 uur vol zonder iets te gebruiken
ik was inderdaad niet van plan om meerdere dagen achter elkaar te gaan gebruiken hoor, juist om die reden, maar ik vroeg mij vooral af wat er dan wel zoal op festivals gebruikt word.@UndercoverNL
Zoals jij MDMA van plan bent te gebruiken en elk weekend 20 bier weg zuipen is beide vreselijk ongezond, maar op hun eigen manier omdat ze inderdaad moeilijk/niet zijn te vergelijken.
Je hebt het over meerdere dagen achter elkaar gebruiken, dit zijn enorme dreunen die je je lichaam uitdeelt. Dat is MDMA sowieso al, maar na gebruik moet je lichaam rusten. Een paar maanden dus. Niet de volgende maand, laat staan de volgende week of dƔg weer gebruiken.
En je hebt het ook over de volle 12 uren lang. Dit betekent met MDMA dat je minimaal 2 keer moet bijnemen. Ook al niet goed. En hoeveel neem je dan?
Om de serotonine receptoren kun je MDMA inderdaad niet zo vaak doen. Sommigen zullen je dan bijvoorbeeld speed gaan aanraden, omdat die niet op serotonine werkt. Maar dat kan ook een flinke aanslag zijn op je lichaam (bij mij is het dat wel). Zijn sommige festivals tussendoor nuchter niet een idee? En dat je dan niet de volle 12 uur blijft.
Ergens moet je toch compromissen maken, als je wat geeft om je gezondheid.
Duidelijk, dat is tevens ook de reden dat ik het van te voren vraag na rust in de winter aangezien ik dat dus wil voorkomen, want nu ga ik nog hardstikke lekker op een pilletje om de paar maanden.
Ik zou het zelf niet echt onder het "festival seizoen" willen schuiven, aangezien het grotendeels kleine raves zijn met max 500 man, welke om de week wel plaats vinden, en ik er toch wel elke 2 of 3 weken een van mee pak. En natuurlijk ook wel eens een festival of grotere rave maar die zijn inderdaad maar eens in de een of twee maanden.
Zou de afwisseling van XTC en speed een idee zijn? Eens in de twee of drie maanden eens een pilletje op een goed / groot feest en op de kleinere raves speed om toch lekker hard te gaan zonder dat je het effect van XTC kwijt raakt? Of maakt het niet uit of je de amfetamine natuurlijk aanmaakt of binnen krijgt via speed?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."