Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUitleg hoe moet je 3mmc spuiten

Uitleg hoe moet je 3mmc spuiten

39 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
addict053 zei:
Nou omdat ik dat wou op ging volgen als het binnen zoveel minuten kwam
Klik om te vergroten...
En is het gelukt?
Are you happy now? Niet meer so 😡😭😡

Of gaat het meer richting 💀🥴
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het enige wat in me op komt is: waar ben je mee bezig?

En een beetje aardiger doen hier mag best.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeehond zei:
Het enige wat in me op komt is: waar ben je mee bezig?

En een beetje aardiger doen hier mag best.
Klik om te vergroten...
Hou zelf je.... snorhaar.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
HappyMind zei:
Hou zelf je.... snorhaar.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook een enorme grote bek hoor 🤣🤣🤣🤣 (om grote vissen te eten hè).

Met de snorharen kriebel ik alleen.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#5
HappyMind zei:
Op DF schijnen er ook vrouwen lid te zijn 😂 heb ik ergens in de wandelgangen gehoord
Klik om te vergroten...
Bij sommige vrouwen is de "ik ben een boze man die een gat in de muur slaat als mijn moeder er te lang over doet om mij m'n eten te brengen"-energie gewoon zo sterk dat genders assumen vanzelf gaat.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zweevteev zei:
Bij sommige vrouwen is de "ik ben een boze man die een gat in de muur slaat als mijn moeder er te lang over doet om mij m'n eten te brengen"-energie gewoon zo sterk dat genders assumen vanzelf gaat.
Klik om te vergroten...
Hoe laat kunnen we eten?
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#7
I'm lost, wat ben ik dan.. Ik heb snorharen en ik maak het eten klaar... is mijn vrouw dan stiekem de man ondanks het feit ze vrouwenkleding draagt en geen snorharen heeft en ben ik dan de vrouw
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
@addict053 zoek hulp. Je eindigt onder de brug in Enschede als je zo doorgaat.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
New Dawn zei:
Dat kan niet lang meer duren, deze persoon raast over het pad der zelfvernietiging.
Hoewel de put kan behoorlijk diep kan lijken, gaat @addict053 de bodem bereiken...

Verslaafd aan ?-MMC, gebruikt teveel benzo's, heeft weinig vrienden meer over, koopt phenibut, gebruikt graag NEP, wil geen kliniek meer in, heeft het opgegeven, loopt paranoïde met een mes over straat en zou iemand gaan neersteken, vraagt hier hoe je 3-MMC kan spuiten...

Klik om te vergroten...
Helaas zien we veel diepe putten hier de afgelopen tijd 😐
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zweevteev zei:
Sorry dat we zo traag zijn, Uwe Majesteit. Volgende keer zal @Neo-Shulginist ook in 0,5 seconden het gehele document voor je vertalen en een apart document aanleveren waarin de 80 pagina's gereduceerd zijn tot 4 zinnen, zodat je niet je aandacht verliest.
Klik om te vergroten...
Verdomme toch die 2,5 seconde langer moeten besteden om een Nederlands document te vinden.
https://www.inhsu.org/wp-content/uploads/2020/12/Een-gids-voor-veiliger-injecteren.pdf

Of om een zin te typen dat je met de Google translate plugin voor de Chrome browser met één druk op de knop hele webpagina's in één keer kan vertalen. Okee, shit, dat kostte net wat meer dan 2,5 seconde om te typen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
@addict053 alive or dead?
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die zien we nooit meer terug
We hebben m hard weggejaagd hier 😂
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#13
HappyMind zei:
Op DF schijnen er ook vrouwen lid te zijn 😂 heb ik ergens in de wandelgangen gehoord
Klik om te vergroten...
Niet :fearscream::fearscream::fearscream::fearscream:???!!!!! Dat zijn toch die wezen die op mensen lijken?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mezelf zei:
Niet :fearscream::fearscream::fearscream::fearscream:???!!!!! Dat zijn toch die wezen die op mensen lijken?
Klik om te vergroten...
Buitenaards mooie wezens inderdaad
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zeemeerman zei:
Die zien we nooit meer terug
We hebben m hard weggejaagd hier 😂
Klik om te vergroten...

Dat kan niet lang meer duren, deze persoon raast over het pad der zelfvernietiging.
Hoewel de put kan behoorlijk diep kan lijken, gaat @addict053 de bodem bereiken...

Verslaafd aan ?-MMC, gebruikt teveel benzo's, heeft weinig vrienden meer over, koopt phenibut, gebruikt graag NEP, wil geen kliniek meer in, heeft het opgegeven, loopt paranoïde met een mes over straat en zou iemand gaan neersteken, vraagt hier hoe je 3-MMC kan spuiten...

T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#16
@addict053 hoe is het nou afgelopen? Was het nog gelukt ?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
New Dawn zei:
Dat kan niet lang meer duren, deze persoon raast over het pad der zelfvernietiging.
Hoewel de put kan behoorlijk diep kan lijken, gaat @addict053 de bodem bereiken...

Verslaafd aan ?-MMC, gebruikt teveel benzo's, heeft weinig vrienden meer over, koopt phenibut, gebruikt graag NEP, wil geen kliniek meer in, heeft het opgegeven, loopt paranoïde met een mes over straat en zou iemand gaan neersteken, vraagt hier hoe je 3-MMC kan spuiten...
Klik om te vergroten...
Wow goed opgelet wel
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#18
HappyMind zei:
Buitenaards mooie wezens inderdaad
Klik om te vergroten...
Klopt (niet altijd trouwens 🙄) het nadeel alleen is dat deze vrouwen dezelfde eigenschap hebben als mensen. De schoonheid van de buitenkant zegt niks over de binnenkant. Meeste mensen prikken daar niet doorheen of blijven alleen maar letten op dat inderdaad soms buitenaardse schoonheid van deze wezens. Daarbij doen deze wezens genaamd vrouwen, andersom vaak ook precies hetzelfde. Daarom zijn die vrouwen ook zo levensgevaarlijk want ze zijn echt nagenoeg niet te onderscheiden van echte mensen.

Dus mensen oppassen want vrouwen zijn als drugs. Zeer verslavend, kan niet zonder maar ook niet met ze, de afkick en cravings zijn ondragelijk.... Echt mensen weet waar je aan begint. Geniet maar doe het met mate .... kuch
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#19
New Dawn zei:
Dat kan niet lang meer duren, deze persoon raast over het pad der zelfvernietiging.
Hoewel de put kan behoorlijk diep kan lijken, gaat @addict053 de bodem bereiken...

Verslaafd aan ?-MMC, gebruikt teveel benzo's, heeft weinig vrienden meer over, koopt phenibut, gebruikt graag NEP, wil geen kliniek meer in, heeft het opgegeven, loopt paranoïde met een mes over straat en zou iemand gaan neersteken, vraagt hier hoe je 3-MMC kan spuiten...

Klik om te vergroten...
Shit man, niets blijft hier ongezien met jou op het forum. :tearsofjoy:
a
addict053Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben er zeker nog en laat me zeker niet wegjagen :tongueout:. Ik was afgekickt op een gesloten afdeling later ging ik naar huis een open afdeling alleen ben ik dom naar huis gegaan en nu begint het cirkeltje weer opnieuw maar ik ervaar nu wel veel spijt en ik had mijn blije momenten weer weten ervaren. Ik ben weer aangemeld!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."