Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja alles glinstert en het is scherp. Jajajaj jullie hebben gelijk maar ik heb daar geen tijd voor ofzo. Ik ben afhankelijk van dat spul"
"Allereerst: geen gezeur en ik weet dat het slecht blablablavl. En ja ik weet dat je het niet aan moet beginnen maar ik doe het toch want ik ben super boos omdat ik er niks meer voel als ik snuif of slik en nee ik ga het niet in mijn rest stoppen. Wie kan alsjeblieft een uitleg geven hoe je moet spuiten en anders gok ik maar wat (hier ook niet over zeiken) Kut zoekmachines hebben alleen maar kut reclames. Ik heb alle materiaal al. En sorry maar wat voor ongelukken jullie ermee hebben gehad maakt nu echt niet uit. En het is echt 3mmc"
"Manu76 zei: Geen idee, kan nooit goed zijn. Kun je niet pluggen? Klik om te vergroten... Absoluut niet."
"N3K0 zei: Ik zou het niet doen het is echt super slecht voor je Klik om te vergroten... Ha ha ha ha houjebek"
"Neo-Shulginist zei: Okee, vooruit dan maar, ik wil je wel helpen. Maar de bron die ik je ga leveren vergt geduld, aandacht, en even rustig lezen. Op pagina 5 staat ook uitgelegd dat het heel belangrijk is om te reflecteren op je stemming: "The quality of any drug experience is determined not only by the drug itself (including factors like potency and purity), but also depends on how the drug is administered, the environment in which it is taken, and the mood or mindset of the individual at the time he or she takes the drug. It is therefore important for anyone who is going to take a drug to assess their mood and mindset before they get high. You should always be aware of how you’re feeling prior to altering your consciousness. Feeling relaxed, confident, and calm will help insure that you will take your time to inject hygienically and properly. If you’re in withdrawal, panicked about getting high in a public bathroom, or other wise anxious and upset, the chances of something going wrong increase." https://harmreduction.org/wp-content/uploads/2020/08/Resource-SaferDruguse-GettingOffRightASafetyManualforInjectionDrugUsers.pdf Het kostte mij echt 0,5 minuut om dit document te vinden. En ik zie je alleen maar vloeken en tieren in deze post. Eigenlijk vertelt de harm-reductiongids je dus al dat j Klik om te vergroten... Neo-Shulginist zei: e het anders moet aanpakken. Want je ben niet kalm. Er zijn ook genoeg groepsleden die je helpen door tips te geven, maar je hebt een idee in je hoofd, en je lijkt ook niet bereid om te leren van de informatie die je wordt aangeboden. Dat zijn nou juist precies de dingen die je later ook in gevaar kunnen brengen: als je blijft injecteren op een manier die gevaarlijk is, waardoor je heel grote risico's gaat nemen om een high na te jagen die uiteindelijk niet zo(veel meer) bevredigend is. Sowieso zul je concentratie nodig hebben om de 80 pagina's door te lezen. Dus tip 1: neem een andere houding aan en reflecteer op je eigen gedrag. Tip 2: probeer te leren van de aanwezige informatie. Tip 3: houd een beetje van jezelf. Klik om te vergroten... Sorry heel aardig maar ik kan momenteel echt geen Engels. Ik heb ongeveer 200 mg gemengd met een zoutoplossing en dat in spuitje van 2cl opgenomen."
"Nou omdat ik dat wou op ging volgen als het binnen zoveel minuten kwam"
"Ik ben er zeker nog en laat me zeker niet wegjagen . Ik was afgekickt op een gesloten afdeling later ging ik naar huis een open afdeling alleen ben ik dom naar huis gegaan en nu begint het cirkeltje weer opnieuw maar ik ervaar nu wel veel spijt en ik had mijn blije momenten weer weten ervaren. Ik ben weer aangemeld!"
"Dag, En alweer heb ik ander spul of gemixt spul want het is super scherp en er zitten glans stukjes in. Of hoorde dat bij 3mmc. Kan mij zelf dat niet herinneren. Hoorde van elk dealer dat 3mmc op raakt."
"Dag, Ik had laatst NEP gebruikt en ik vind het echt wel op 3cmc lijken maar ik lees vaak negatieve dingen. Ik had de 2de poeder binnen gekregen in plaats van cristallen en dat vond ik niks. (Dat heb ik vaak bij poeder varianten.)"
"Ulixes zei: Jammer dat je ‘t niks vond. Bedankt voor het delen tho. (?) Klik om te vergroten... Ik vond NEP zeker wel fijn hoor? Alleen je kunt de poeder variant halen en kristal variant. Dan kies ik altijd kristal"