#1
OMG. Deze is echt O.O Denk wel alleen leuk wanneer high.
Yeah! Die moet ik weer eens kijken. Vroeger een keer met vrienden gekeken tijdens ik geloof mijn 2e paddo trip ooit. Het nieuws was toen even trippy als deze film, maar toch. Blijft een absurde en leuke drugfilm.Mijn klassieker is toch wel Fear en Loathing in Las Vegas.
Wauw wat vet!!Fear & Loathing in Las Vegas (Ik heb zelfs later nog in het hotel overnacht waar het is opgenomen, het Circus Circus)
Haha, ik keek ook altijd met vrienden na de piek dat soort programma's. Los van dat het helemaal nergens over leek te gaan en compleet absurd was, zag ik ook altijd kleine tics en dergelijke in het gedrag van presentatoren. Die deden we dan altijd na. De lachbuien die dan volgden waren echt episch. Buikpijn van het lachen.Oja, en als je interactieve tv hebt: Hart van Nederland kijken als je psychedelica net is uitgewerkt is echt het mooiste geschenk van Nederland. Ik doe het altijd, en het is prachtig, geloof me. Heb ooit een uur lang telkens een fragment op repeat gezet over een jongen wiens beste vriend een lieveheersbeestje was. Heb me echt kapot gelachen![]()
Voor de mensen die films opzetten bij psychedelica, vinden jullie dit niet veel te druk? Ik heb ooit in de come up van LSD Alice in Wonderland opgezet (normaal één van mijn lievelingsfilms) maar het beïnvloedde de trip echt niet positief, vond het te heftig. Ik zou ook normale muziek teveel gaan missen denk ik, in de periode dat de film opstaat.
Hoe doen jullie dat dan, de film op stil en muziek aan? Puur voor de beelden? Want een verhaal is toch echt niet te volgen, trippend...
Helemaal mee eens, om eerlijk te zijn, Samsara en baraka zijn de enige films die ik kon kijken op een lichte dosis, over het algemeen zijn de films die ik voorstelde aangenaam in de dagen voor of na een trip evenals de films die eerder zijn voorgesteld, tijdens het trippen heb ik hooguit beelden opstaan, maar over het algemeen muziek. Ik heb nog niet op LSD getript maar bij LSA of enerlei is het eigenlijk ook niet nodig naar mijn idee, de trips zijn veel te boeiend om te volgen, daar kan een film meestal niet tegenop![]()
Voor de mensen die films opzetten bij psychedelica, vinden jullie dit niet veel te druk? Ik heb ooit in de come up van LSD Alice in Wonderland opgezet (normaal één van mijn lievelingsfilms) maar het beïnvloedde de trip echt niet positief, vond het te heftig. Ik zou ook normale muziek teveel gaan missen denk ik, in de periode dat de film opstaat.
Hoe doen jullie dat dan, de film op stil en muziek aan? Puur voor de beelden? Want een verhaal is toch echt niet te volgen, trippend...
Schansspringen was ook uitermate interessant
Met lsd heb ik nog nooit een tvscherm aangehad, maar ik keek met truffels altijd naar Earth, vond ik geweldig!
Ook een keer het grandioze idee gehad met iemand My little pony op te zetten, na een kwartier vond ik die pony's wel erg druk en zette ik het uit en we zeiden alletwee tegelijk; wow, wat een RUST, dit is pas genieten!
Voor mij was het puur voor de beelden. Ik kan geen verhaal volgen als ik echt trip.Voor de mensen die films opzetten bij psychedelica, vinden jullie dit niet veel te druk? Ik heb ooit in de come up van LSD Alice in Wonderland opgezet (normaal één van mijn lievelingsfilms) maar het beïnvloedde de trip echt niet positief, vond het te heftig. Ik zou ook normale muziek teveel gaan missen denk ik, in de periode dat de film opstaat.
Hoe doen jullie dat dan, de film op stil en muziek aan? Puur voor de beelden? Want een verhaal is toch echt niet te volgen, trippend...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."