#1
Beetje pep en een kletser ![:)]()
Serenity zei:Heb je ook gratis gehad? :P Ook van dezelfde persoon als ikke?
heb er wéér 4 gratis gekregen, de volgende keer dwing ik die gozer geld van me aan te nemen.
Serenity zei:GabberSnoePie zei:Serenity zei:xtc, wiet en alcohol![]()
![]()
![]()
Dat was lang geleden zeg, heb dubbel en dwars genoten, heeeeerlijke xtc. Helemaal scheef van een halve! Volgende keer een hele![]()
![]()
hoelang zat er wel niet tussen dan. Een halve![]()
Een paar maanden. Ik heb zowieso niet veel nodig van bijna alle drugs, en deze pillen waren zéér goed.
En gratis![]()
GabberSnoePie zei:Serenity zei:GabberSnoePie zei:Serenity zei:xtc, wiet en alcohol![]()
![]()
![]()
Dat was lang geleden zeg, heb dubbel en dwars genoten, heeeeerlijke xtc. Helemaal scheef van een halve! Volgende keer een hele![]()
![]()
hoelang zat er wel niet tussen dan. Een halve![]()
Een paar maanden. Ik heb zowieso niet veel nodig van bijna alle drugs, en deze pillen waren zéér goed.
En gratis![]()
paar maanden das wel netjes, maar dan nog al bevatte die pille 150 mg(zeer goed) dan had je alsnog maar +/- 75mg binnen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."