Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
565 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar eens aan goede kwaliteit mdma gegaan. Was wel weer eens leuk na 6 jaar niet :hearteyes:
Lekker wat wiet erbij, biertje, en toen ik niet in slaap kon konen valium geslikt tot ik sliep (teveel)
weer te veel mja. Normaal is weekend alleen wiet :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Rabbithole zei:
Maar het lijkt me een beetje onzin om het af te doen als troep omdat jij je nu zo kut voelt, toch? Je weet dat je sneller gaat hallucineren als je zolang wakker bent van de pep én er ook nog eens iets anders bijneemt. Logisch dat je je dan anders en kutter voelt dan van alleen pep.
Klik om te vergroten...

Daar niet van, haha! Maar zoals ik al zei vond ik het toch een vage bedoening. Dat ik me slecht voel (nu niet meer overigens) was o.a. omdat ik de dag ervoor maar 1 hamburger met wat frieten heb gegeten. Maar we gaan voor de 72u ofzo, toch. Maar zoals je ziet was mijn oordeel niet louter gebaseerd op het effect van mephedrone maar ook aan de inslag, vaatvernauwing cravings e.d. the overall experience zeg maar. Niet echt relaxt wat mij betreft, maar het effect (nasaal) mag er best wel wezen. Je krijgt in elk geval wel waar voor je geld, dat zeker. :mrgreen:

Was behoorlijk ver heen toen ik dat bericht typte moet ik zeggen. :')

Alcohol en pep valt heel goed te combineren nochtans, ik vind het vreemd dat je er slecht op reageerde, maar gezond (en verstandig) is het niet. Van wiet bij m'n pep word ik gewoon verknipt, zeker als ik al lang wakker ben. Maar voor mensen die veel blowen maakt dat niet echt veel uit.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
een bescheiden wietje :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:
Maar het lijkt me een beetje onzin om het af te doen als troep omdat jij je nu zo kut voelt, toch? Je weet dat je sneller gaat hallucineren als je zolang wakker bent van de pep én er ook nog eens iets anders bijneemt. Logisch dat je je dan anders en kutter voelt dan van alleen pep.
Klik om te vergroten...

Daar niet van, haha! Maar zoals ik al zei vond ik het toch een vage bedoening. Dat ik me slecht voel (nu niet meer overigens) was o.a. omdat ik de dag ervoor maar 1 hamburger met wat frieten heb gegeten. Maar we gaan voor de 72u ofzo, toch. Maar zoals je ziet was mijn oordeel niet louter gebaseerd op het effect van mephedrone maar ook aan de inslag, vaatvernauwing cravings e.d. the overall experience zeg maar. Niet echt relaxt wat mij betreft, maar het effect (nasaal) mag er best wel wezen. Je krijgt in elk geval wel waar voor je geld, dat zeker. :mrgreen:

Was behoorlijk ver heen toen ik dat bericht typte moet ik zeggen. :')

Alcohol en pep valt heel goed te combineren nochtans, ik vind het vreemd dat je er slecht op reageerde, maar gezond (en verstandig) is het niet. Van wiet bij m'n pep word ik gewoon verknipt, zeker als ik al lang wakker ben. Maar voor mensen die veel blowen maakt dat niet echt veel uit.
Klik om te vergroten...

Snap ik hoor, verder geef ik je gelijk, mephedrone lijkt me ook niks.. Neem liever mdma vermoed ik :)
s
sekretusLid
01-01-2024, 00:00
#5
3 Kletsers :xtc: , 1 :beer: tje , en wat s0s
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Woensdag: Alcohol
Donderdag: Alcohol/4hijsjes weed :flushed:
Vrijdag: Alcohol
Zaterdag: Alcohol

Ja, mensen hadden vakantie. Morgen zit ik in de Spuiten&Slikken studio :grin: Bier/wijn/frisdrank is gratis tijdens de opnames. En ja, als je gratis bier aangeboden krijgt is het natuurlijk niet netjes om nee te zeggen :openmouth:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
TrippyShit zei:
Ja, mensen hadden vakantie. Morgen zit ik in de Spuiten&Slikken studio :grin: Bier/wijn/frisdrank is gratis tijdens de opnames. En ja, als je gratis bier aangeboden krijgt is het natuurlijk niet netjes om nee te zeggen :openmouth:
Klik om te vergroten...
en het is spuiten en slikken, dus als jij een kratje opdrinkt ben je waarschijnlijk ook niet de eerste of de enige...

ik: beetje speed, veel drank en wiet, er gaat niets nieuws meer bij komen dit weekeind heb ik mezelf voorgenomen...
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wiet, alcohol & een vingertopje mdma.

Was wel leuk. Heb wel zin in speed.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit weekend alleen hasj, was ongezond en moet wel op gezondheid letten, dus maar alleen hasj.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
azgaza zei:
Dit weekend alleen hasj, was ongezond en moet wel op gezondheid letten, dus maar alleen hasj.
Klik om te vergroten...

Het is te merken :tearsofjoy: .

Of ben ik de enigste die die zinsopbouw een beetje vaag vind :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beanhead zei:
azgaza zei:
Dit weekend alleen hasj, was ongezond en moet wel op gezondheid letten, dus maar alleen hasj.
Klik om te vergroten...

Het is te merken :tearsofjoy: .

Of ben ik de enigste die die zinsopbouw een beetje vaag vind :grin:
Klik om te vergroten...

?? Grammaticaal is het volgens mij niet incorrect; misschien dat je het vreemd vind omdat het geen heel erg standaard verwoording is? Qua gezondheid bedoelde ik meer dat ik een keelontsteking had en dat dan weerstand verlagende drugs zoals alcohol een slecht idee zouden zijn; waardoor ik het dit weekend alleen bij wat jointjes heb gehouden.

En wat is er nou weer mis met mijn zinsbouw?
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nog eens een coke-weekendje ingelast, maar blijf er bij:
What a fucking waste of money !!!!!

geef mijn dan toch maar lekker wat lsd of 2cb, een likje mdma of een XTC.....
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#13
azgaza zei:
Beanhead zei:
azgaza zei:
Dit weekend alleen hasj, was ongezond en moet wel op gezondheid letten, dus maar alleen hasj.
Klik om te vergroten...

Het is te merken :tearsofjoy: .

Of ben ik de enigste die die zinsopbouw een beetje vaag vind :grin:
Klik om te vergroten...

?? Grammaticaal is het volgens mij niet incorrect; misschien dat je het vreemd vind omdat het geen heel erg standaard verwoording is? Qua gezondheid bedoelde ik meer dat ik een keelontsteking had en dat dan weerstand verlagende drugs zoals alcohol een slecht idee zouden zijn; waardoor ik het dit weekend alleen bij wat jointjes heb gehouden.

En wat is er nou weer mis met mijn zinsbouw?
Klik om te vergroten...

Ik weet niet ik krijg zo'n "Héh, dat is vreemd-gevoel" als ik zo "dus maar alleen hasj" lees. Zal wel zijn omdat ik zo moe ben :P
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Was weer een oldschool-weekendje hier. Was ook lang geleden.

Vrijdag: de nieuwe batch mephedrone getest met wiet als smaakmaker
Zaterdag: 6mg DOM, 28mg 2C-I en als afsluiter meph en wiet.
Zondag: een klein bommetje speed voor de algemene activiteitsgraad :wink:

Overall, pretty nice! :hearteyes:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#15
2 pilletjes bevattende 130mg MDMA.
Lekker gespacet, heerlijk. :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
speed, ghb en alcohol
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alcohol, Speed, Ketamine.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
MDMA, pep & alcohol.. heftig weekendje terwijl het niet zo heftig gepland was =]
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Immo zei:
Alcohol, Speed, Ketamine.
Klik om te vergroten...

Ja dat. :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#20
veel bier, veel wiet, wat vodka en een klein beetje speed

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."