#1
vrijdag: lsd + mdma + veel jointjes
zaterdag: speed + veel jointjes
zondag: nog niets maar de dag is nog niet gedaan
zaterdag: speed + veel jointjes
zondag: nog niets maar de dag is nog niet gedaan
Doodkapje zei:speed (eindelijk) en wiet (weeral)![]()

proficiat!!!TechNora zei:Nee! Een weekendje drugsvrij woehaaa!!![]()

Fishhead07 zei:El Retro zei:Ja vroeger vond ik het ook wel vrij lekker, maar toen ben ik meer coke gaan gebruiken en vind ik het snuiven maar niets. Het effect is wel oke, maar het snuiven... Achja iedereen zen eigen dope![]()
ik neem toch aan de je je sos ook snuift of niet dan ??
Tja snuiven niets mis meealleen omdat iks teeds minder snuif wel weer wenne en meer moeite mee maar dat lijkt me logisch.
Dit weekend: wiet, hasj, en sosabeviel me erg goed
![]()
![]()
Vind ik mooi gebruik voor de komende maande wiet en soms sos en X.
alles gaat!!Doodkapje zei:coke kan je toch niet oraal nemen? of wel???![]()

Frisko zei:alles gaat!!Doodkapje zei:coke kan je toch niet oraal nemen? of wel???![]()
kijk eens in u heron topic gij btw![]()
![]()
:P

Saivy zei:Frisko zei:alles gaat!!Doodkapje zei:coke kan je toch niet oraal nemen? of wel???![]()
kijk eens in u heron topic gij btw![]()
![]()
Jullie zijn blijkbaar de 2 enigen die geweest zijn, dus zo spectaculair was het niet blijkbaar.:P
![]()
![]()

Fishhead07 zei:El Retro zei:Ja vroeger vond ik het ook wel vrij lekker, maar toen ben ik meer coke gaan gebruiken en vind ik het snuiven maar niets. Het effect is wel oke, maar het snuiven... Achja iedereen zen eigen dope![]()
ik neem toch aan de je je sos ook snuift of niet dan ??
Tja snuiven niets mis meealleen omdat iks teeds minder snuif wel weer wenne en meer moeite mee maar dat lijkt me logisch.
Dit weekend: wiet, hasj, en sosabeviel me erg goed
![]()
![]()
Vind ik mooi gebruik voor de komende maande wiet en soms sos en X.


GabberSnoePie zei:Fishhead07 zei:El Retro zei:Ja vroeger vond ik het ook wel vrij lekker, maar toen ben ik meer coke gaan gebruiken en vind ik het snuiven maar niets. Het effect is wel oke, maar het snuiven... Achja iedereen zen eigen dope![]()
ik neem toch aan de je je sos ook snuift of niet dan ??
Tja snuiven niets mis meealleen omdat iks teeds minder snuif wel weer wenne en meer moeite mee maar dat lijkt me logisch.
Dit weekend: wiet, hasj, en sosabeviel me erg goed
![]()
![]()
Vind ik mooi gebruik voor de komende maande wiet en soms sos en X.
zei ik toch, en geen serotonine verspeeld
vrijdag, wiet en 3 lekkere pilletjes![]()
zaterdag, wiet paar pilsies en coke![]()
zondag, wiet en wat bier![]()
en volgende week lkkr aan de X op 7-7-7 wat een mooi moment ervoor
SperSIZEboon zei:pep,ghb,xtc,mdma,lsd en hash
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."