#1
Als ik in die Blackout naar buiten ga en ik begin mensen aan te vallen lag ik bij politie blijven plus nog een rechtzaak ik hoop dat ik niet zo stom ga zijn voor uit mijn huis te gaan volledig van de kaart en hallucinaties
Ik drink daar niet meer op. Toen wist ik de gevaren. Niet vannormaal neem je toch ook meerdere alprazolam en sterke drank, wat is het verschil? pit ze iig!
Ik krijg all Blackout zonder achoholIk drink daar niet meer op. Toen wist ik de gevaren. Niet van
Darlt was 1keer gebeurd! Ik wist niet dat dat gevaarlijk kan zijnnormaal neem je toch ook meerdere alprazolam en sterke drank, wat is het verschil? pit ze iig!
Wat heb ik dan niet onder controle? Ik gebruik recreatief alles al geprobeerd tot heroïne aan toe nog steeds niet verslaafd die 3cmc begon wel verslaving te worden gelukkig is dat nu niet meer te verkrijgen. En geld is ook geen probleemGoed dat je alles onder controle hebt!
Na 2 pillen heb nog 14 diazepam in 1 keer geslikt zonder Blackout en nu heb ik elke keer prijsIk krijg all Blackout zonder achohol
Jij hebt zo’n enorm probleem. Kwestie van tijd voordat het echt uit de hand loopt. Je psychose is de voorbode.Wat heb ik dan niet onder controle? Ik gebruik recreatief alles al geprobeerd tot heroïne aan toe nog steeds niet verslaafd die 3cmc begon wel verslaving te worden gelukkig is dat nu niet meer te verkrijgen. En geld is ook geen probleem
Jij hebt zo’n enorm probleem. Kwestie van tijd voordat het echt uit de hand loopt. Je psychose is de voorb
Dat is geen echte psychose dat was een upper psychose en die gaan na een paar uur terug weg. Die andere psychose is natuurlijk een stuk zwaarder als je dat mee maakt maar bij duurde dat maar een paar uJij hebt zo’n enorm probleem. Kwestie van tijd voordat het echt uit de hand loopt. Je psychose is de voorbode.
Want die gaan na een paar uur terug vanzelf voorbij zonder tussenkomst van medische personeel. Dan heb je die echte psychose die blijft ja dat wens je niemand toeDit zijn géén echte psychoses
Maar al bij al was dat geen slechte ervaring omdat ik eindelijk mijn mannetje stond in plaats van bang alles uit de weg te lopen dus gewoon het Tegenoverversteeg als je een rustig persoon zijt en je beland in een psychose veranderd u gedrag volledig naar de kant van het kwaad. Ik wil wel eens in zo een beu naar iemand zijn deur willen gaan en wat dan volgt zal ik weisslijk voor mij houdenWant die gaan na een paar uur terug vanzelf voorbij zonder tussenkomst van medische personeel. Dan heb je die echte psychose die blijft ja dat wens je niemand toe
Je (psychische) gezondheid heb je niet onder controle. Het meest kostbare wat je hebt.Wat heb ik dan niet onder controle? Ik gebruik recreatief alles al geprobeerd tot heroïne aan toe nog steeds niet verslaafd die 3cmc begon wel verslaving te worden gelukkig is dat nu niet meer te verkrijgen. En geld is ook geen probleem
Bij mij zijn het angstgerelateerd problemen voor al en beetje paranoia alsook waan ideeën maar die hou ik voor mij zelf ga niet beginnen roepen op stJe (psychische) gezondheid heb je niet onder controle. Het meest kostbare wat je hebt.
Kom toch dikwijls met de tijd meeste terug goedJe (psychische) gezondheid heb je niet onder controle. Het meest kostbare wat je hebt.
En daarom zou je al met je zelfbenoemde controle geen amfetamine moeten nemen omdat het nogal paranoia opwekt, dat is wel bekend.Bij mij zijn het angstgerelateerd problemen voor al en beetje paranoia alsook waan ideeën maar die hou ik voor mij zelf ga niet beginnen roepen op st
Vooral bij te veel Pep klopt bij mij vliegen de grammen erdoor en dan telkens zagen dat mij slecht voelEn daarom zou je al met je zelfbenoemde controle geen amfetamine moeten nemen omdat het nogal paranoia opwekt, dat is wel bekend.
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet wat jij met controle bedoeld, iedere keer zeg je in andere woorden dat je niet verslaafd bent. Al betwijfel ik dat ook.
Ga lekker slapen en neem niets meer raad ik aan
Ik liet gewoon lagere dosering doen en na paar lijntjes terug weg .En daarom zou je al met je zelfbenoemde controle geen amfetamine moeten nemen omdat het nogal paranoia opwekt, dat is wel bekend.
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet wat jij met controle bedoeld, iedere keer zeg je in andere woorden dat je niet verslaafd bent. Al betwijfel ik dat ook.
Ga lekker slapen en neem niets meer raad ik aan
Het moet dat gebruiken als je op gemak thuis zit alleen dikke lijn snuiven dan stoppen en dan 2weken later no eensEn daarom zou je al met je zelfbenoemde controle geen amfetamine moeten nemen omdat het nogal paranoia opwekt, dat is wel bekend.
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet wat jij met controle bedoeld, iedere keer zeg je in andere woorden dat je niet verslaafd bent. Al betwijfel ik dat ook.
Ga lekker slapen en neem niets meer raad ik aan
Vandaag aan de speed was maanden geleden enkele maanden geleden crack t'rokek heroïne roken heb alles geprobeerd en gezegt dit is niks voor mihIk liet gewoon lagere dosering doen en na paar lijntjes terug weg .
Aaj'n heroïne had ik totaal niets aan smaakt smerig en voelde niks ve'an eufory omdan ganse dag kotsmisselijk te lopenVandaag aan de speed was maanden geleden enkele maanden geleden crack t'rokek heroïne roken heb alles geprobeerd en gezegt dit is niks voor mih
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."