Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe slapen na speed gebruik? Atarax?

Hoe slapen na speed gebruik? Atarax?

75 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik in die Blackout naar buiten ga en ik begin mensen aan te vallen lag ik bij politie blijven plus nog een rechtzaak ik hoop dat ik niet zo stom ga zijn voor uit mijn huis te gaan volledig van de kaart en hallucinaties
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ILoveRCs zei:
normaal neem je toch ook meerdere alprazolam en sterke drank, wat is het verschil? pit ze iig!
Klik om te vergroten...
Ik drink daar niet meer op. Toen wist ik de gevaren. Niet van
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
tequilavodka zei:
Ik drink daar niet meer op. Toen wist ik de gevaren. Niet van
Klik om te vergroten...
Ik krijg all Blackout zonder achohol
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#4
ILoveRCs zei:
normaal neem je toch ook meerdere alprazolam en sterke drank, wat is het verschil? pit ze iig!
Klik om te vergroten...
Darlt was 1keer gebeurd! Ik wist niet dat dat gevaarlijk kan zijn
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Manu76 zei:
Goed dat je alles onder controle hebt!
Klik om te vergroten...
Wat heb ik dan niet onder controle? Ik gebruik recreatief alles al geprobeerd tot heroïne aan toe nog steeds niet verslaafd die 3cmc begon wel verslaving te worden gelukkig is dat nu niet meer te verkrijgen. En geld is ook geen probleem
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#6
tequilavodka zei:
Ik krijg all Blackout zonder achohol
Klik om te vergroten...
Na 2 pillen heb nog 14 diazepam in 1 keer geslikt zonder Blackout en nu heb ik elke keer prijs
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
tequilavodka zei:
Wat heb ik dan niet onder controle? Ik gebruik recreatief alles al geprobeerd tot heroïne aan toe nog steeds niet verslaafd die 3cmc begon wel verslaving te worden gelukkig is dat nu niet meer te verkrijgen. En geld is ook geen probleem
Klik om te vergroten...
Jij hebt zo’n enorm probleem. Kwestie van tijd voordat het echt uit de hand loopt. Je psychose is de voorbode.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#8
_shikantaza zei:
Jij hebt zo’n enorm probleem. Kwestie van tijd voordat het echt uit de hand loopt. Je psychose is de voorb
_shikantaza zei:
Jij hebt zo’n enorm probleem. Kwestie van tijd voordat het echt uit de hand loopt. Je psychose is de voorbode.
Klik om te vergroten...
Dat is geen echte psychose dat was een upper psychose en die gaan na een paar uur terug weg. Die andere psychose is natuurlijk een stuk zwaarder als je dat mee maakt maar bij duurde dat maar een paar u
Klik om te vergroten...
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#9
tequilavodka zei:
Dit zijn géén echte psychoses
Klik om te vergroten...
Want die gaan na een paar uur terug vanzelf voorbij zonder tussenkomst van medische personeel. Dan heb je die echte psychose die blijft ja dat wens je niemand toe
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#10
tequilavodka zei:
Want die gaan na een paar uur terug vanzelf voorbij zonder tussenkomst van medische personeel. Dan heb je die echte psychose die blijft ja dat wens je niemand toe
Klik om te vergroten...
Maar al bij al was dat geen slechte ervaring omdat ik eindelijk mijn mannetje stond in plaats van bang alles uit de weg te lopen dus gewoon het Tegenoverversteeg als je een rustig persoon zijt en je beland in een psychose veranderd u gedrag volledig naar de kant van het kwaad. Ik wil wel eens in zo een beu naar iemand zijn deur willen gaan en wat dan volgt zal ik weisslijk voor mij houden
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
tequilavodka zei:
Wat heb ik dan niet onder controle? Ik gebruik recreatief alles al geprobeerd tot heroïne aan toe nog steeds niet verslaafd die 3cmc begon wel verslaving te worden gelukkig is dat nu niet meer te verkrijgen. En geld is ook geen probleem
Klik om te vergroten...
Je (psychische) gezondheid heb je niet onder controle. Het meest kostbare wat je hebt.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Je (psychische) gezondheid heb je niet onder controle. Het meest kostbare wat je hebt.
Klik om te vergroten...
Bij mij zijn het angstgerelateerd problemen voor al en beetje paranoia alsook waan ideeën maar die hou ik voor mij zelf ga niet beginnen roepen op st
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Je (psychische) gezondheid heb je niet onder controle. Het meest kostbare wat je hebt.
Klik om te vergroten...
Kom toch dikwijls met de tijd meeste terug goed
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#14
tequilavodka zei:
Bij mij zijn het angstgerelateerd problemen voor al en beetje paranoia alsook waan ideeën maar die hou ik voor mij zelf ga niet beginnen roepen op st
Klik om te vergroten...
En daarom zou je al met je zelfbenoemde controle geen amfetamine moeten nemen omdat het nogal paranoia opwekt, dat is wel bekend.
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet wat jij met controle bedoeld, iedere keer zeg je in andere woorden dat je niet verslaafd bent. Al betwijfel ik dat ook.

Ga lekker slapen en neem niets meer raad ik aan
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ei-Salade zei:
En daarom zou je al met je zelfbenoemde controle geen amfetamine moeten nemen omdat het nogal paranoia opwekt, dat is wel bekend.
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet wat jij met controle bedoeld, iedere keer zeg je in andere woorden dat je niet verslaafd bent. Al betwijfel ik dat ook.

Ga lekker slapen en neem niets meer raad ik aan
Klik om te vergroten...
Vooral bij te veel Pep klopt bij mij vliegen de grammen erdoor en dan telkens zagen dat mij slecht voel
Vanaf nu 1 lijn en 1 bolletje en het is gedaan
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ei-Salade zei:
En daarom zou je al met je zelfbenoemde controle geen amfetamine moeten nemen omdat het nogal paranoia opwekt, dat is wel bekend.
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet wat jij met controle bedoeld, iedere keer zeg je in andere woorden dat je niet verslaafd bent. Al betwijfel ik dat ook.

Ga lekker slapen en neem niets meer raad ik aan
Klik om te vergroten...
Ik liet gewoon lagere dosering doen en na paar lijntjes terug weg .
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ei-Salade zei:
En daarom zou je al met je zelfbenoemde controle geen amfetamine moeten nemen omdat het nogal paranoia opwekt, dat is wel bekend.
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet wat jij met controle bedoeld, iedere keer zeg je in andere woorden dat je niet verslaafd bent. Al betwijfel ik dat ook.

Ga lekker slapen en neem niets meer raad ik aan
Klik om te vergroten...
Het moet dat gebruiken als je op gemak thuis zit alleen dikke lijn snuiven dan stoppen en dan 2weken later no eens
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#18
tequilavodka zei:
Ik liet gewoon lagere dosering doen en na paar lijntjes terug weg .
Klik om te vergroten...
Vandaag aan de speed was maanden geleden enkele maanden geleden crack t'rokek heroïne roken heb alles geprobeerd en gezegt dit is niks voor mih
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#19
tequilavodka zei:
Vandaag aan de speed was maanden geleden enkele maanden geleden crack t'rokek heroïne roken heb alles geprobeerd en gezegt dit is niks voor mih
Klik om te vergroten...
Aaj'n heroïne had ik totaal niets aan smaakt smerig en voelde niks ve'an eufory omdan ganse dag kotsmisselijk te lopen
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn "oplossing" hiervoor (na de speed wel veel eerder op de dag te hebben genomen) werkte veel te goed, wat ervoor zorgde dat het dagenlang zo door kon gaan.

Maar dat raad ik niet aan en vertel ik ook niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."