Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe slapen na speed gebruik? Atarax?

Hoe slapen na speed gebruik? Atarax?

75 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1

Ik hou het niet meer uit van de hardkloppingen en bijna onuitwisbare angst zo sterk heb ik nog nooit klachten gehad. Ben serieus aan het overwegen om 1 lorazepam van 2,5 mg te nemen. Maar durf niet vorige keer is het niet goed afgelopen. Zou ik 1 stuk kunnen nemen zonder black outs en psychose? Vorige keer had ik er 2 genomen wat eigenlijk ook niet veel is bij diazepam heb ik dit probleem niet maar die zijn op. Voel mij serieus fucked up
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou mijn drugsgebruik en bijhorende consequenties eens grondig herevalueren en nadenken welke richting ik uit wil mocht ik van jou zijn.


Het moment waarop de negatieve effecten de postieve beginnen overheerden is het moment om er mee te stoppen.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Ik zou mijn drugsgebruik en bijhorende consequenties eens grondig herevalueren en nadenken welke richting ik uit wil mocht ik van jou zijn.


Het moment waarop de negatieve effecten de postieve beginnen overheerden is het moment om er mee te stoppen.
Klik om te vergroten...
Zou ik nog een pilletje bij kunnen pakken? Voel mij precies al iets beter begin ook moe te worden . Maar nog niet sterk genoeg na mijn gedachte binnen 20 minuten pak ik nog 1 totale Mg 5 dan... Vorige keer zware psychotisch van geworden we zullen zien hopelijk ga ik dan naar mijn vijanden hun deur in plaats mijn eigen kot en huisdieren de stuipen op het lijf te jagen ik stond met een vlijmscherp mes op haar keel waarom puur die psychose de eerste keer in mijn leven . Maar in die moment kan het misschien nuttig zijn voor wat zaakjes af te handelen....
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Begint hier al goed begin hier mensen te zien thuis en was er bijna tegen aan het praten. Ik voel het al opkomen het gaat weer prijs zijn
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
tequilavodka zei:
Begint hier al goed begin hier mensen te zien thuis en was er bijna tegen aan het praten. Ik voel het al opkomen het gaat weer prijs zijn
Klik om te vergroten...
Op die moment is angst volledig weg en in de plaats is het woede en agressie juist het tegenovergestelde van hoe ik echt ben met al mijn aandoeningen dus vind het ook eens leuk als ik agressie toon zonder daar angstig van te worden
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#6
_shikantaza zei:
Jij hebt zo’n enorm probleem. Kwestie van tijd voordat het echt uit de hand loopt. Je psychose is de voorbode.
Klik om te vergroten...
Dit zijn géén echte psychoses
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Ik zou mijn drugsgebruik en bijhorende consequenties eens grondig herevalueren en nadenken welke richting ik uit wil mocht ik van jou zijn.


Het moment waarop de negatieve effecten de postieve beginnen overheerden is het moment om er mee te stoppen.
Klik om te vergroten...
Dat is zeker niet dagelijks eerder 2weekends per maand . Ik heb alles onder controle en heb veel geprobeerd en nergens ben ik verslaafd aan geweest. Plus ik heb geld op zij staan dus mijn laatste geld doe ik er dus ook niet aan op. Dus zie eigenlijk weinig problemen behalve mijn psychise gezondheid die verslecht en verslecht
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snatasja zei:
Ah wat naar.. ken het gevoel. Hoop dat je slaapt. Anders mag je altijd mailen [email protected]
Klik om te vergroten...
Ja 4 uur geslapen
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Goed dat je alles onder controle hebt!
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#10
tequilavodka zei:
Dat is zeker niet dagelijks eerder 2weekends per maand . Ik heb alles onder controle en heb veel geprobeerd en nergens ben ik verslaafd aan geweest. Plus ik heb geld op zij staan dus mijn laatste geld doe ik er dus ook niet aan op. Dus zie eigenlijk weinig problemen behalve mijn psychise gezondheid die verslecht en verslecht
Klik om te vergroten...
Juist 3cmc was ook super voor mij ik vond dat beter dan al derest en daar heb ik wel meer dan 200 gram van opgesnoven in totaal dat was echt mijn cryptonite'
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik in die Blackout naar buiten ga en ik begin mensen aan te vallen lag ik bij politie blijven plus nog een rechtzaak ik hoop dat ik niet zo stom ga zijn voor uit mijn huis te gaan volledig van de kaart en hallucinaties
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
ILoveRCs zei:
normaal neem je toch ook meerdere alprazolam en sterke drank, wat is het verschil? pit ze iig!
Klik om te vergroten...
Ik drink daar niet meer op. Toen wist ik de gevaren. Niet van
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#13
tequilavodka zei:
Ik drink daar niet meer op. Toen wist ik de gevaren. Niet van
Klik om te vergroten...
Ik krijg all Blackout zonder achohol
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#14
ILoveRCs zei:
normaal neem je toch ook meerdere alprazolam en sterke drank, wat is het verschil? pit ze iig!
Klik om te vergroten...
Darlt was 1keer gebeurd! Ik wist niet dat dat gevaarlijk kan zijn
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Manu76 zei:
Goed dat je alles onder controle hebt!
Klik om te vergroten...
Wat heb ik dan niet onder controle? Ik gebruik recreatief alles al geprobeerd tot heroïne aan toe nog steeds niet verslaafd die 3cmc begon wel verslaving te worden gelukkig is dat nu niet meer te verkrijgen. En geld is ook geen probleem
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#16
tequilavodka zei:
Ik krijg all Blackout zonder achohol
Klik om te vergroten...
Na 2 pillen heb nog 14 diazepam in 1 keer geslikt zonder Blackout en nu heb ik elke keer prijs
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
tequilavodka zei:
Wat heb ik dan niet onder controle? Ik gebruik recreatief alles al geprobeerd tot heroïne aan toe nog steeds niet verslaafd die 3cmc begon wel verslaving te worden gelukkig is dat nu niet meer te verkrijgen. En geld is ook geen probleem
Klik om te vergroten...
Jij hebt zo’n enorm probleem. Kwestie van tijd voordat het echt uit de hand loopt. Je psychose is de voorbode.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#18
_shikantaza zei:
Jij hebt zo’n enorm probleem. Kwestie van tijd voordat het echt uit de hand loopt. Je psychose is de voorb
_shikantaza zei:
Jij hebt zo’n enorm probleem. Kwestie van tijd voordat het echt uit de hand loopt. Je psychose is de voorbode.
Klik om te vergroten...
Dat is geen echte psychose dat was een upper psychose en die gaan na een paar uur terug weg. Die andere psychose is natuurlijk een stuk zwaarder als je dat mee maakt maar bij duurde dat maar een paar u
Klik om te vergroten...
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#19
tequilavodka zei:
Dit zijn géén echte psychoses
Klik om te vergroten...
Want die gaan na een paar uur terug vanzelf voorbij zonder tussenkomst van medische personeel. Dan heb je die echte psychose die blijft ja dat wens je niemand toe
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#20
tequilavodka zei:
Want die gaan na een paar uur terug vanzelf voorbij zonder tussenkomst van medische personeel. Dan heb je die echte psychose die blijft ja dat wens je niemand toe
Klik om te vergroten...
Maar al bij al was dat geen slechte ervaring omdat ik eindelijk mijn mannetje stond in plaats van bang alles uit de weg te lopen dus gewoon het Tegenoverversteeg als je een rustig persoon zijt en je beland in een psychose veranderd u gedrag volledig naar de kant van het kwaad. Ik wil wel eens in zo een beu naar iemand zijn deur willen gaan en wat dan volgt zal ik weisslijk voor mij houden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."