Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe slapen na speed gebruik? Atarax?

Hoe slapen na speed gebruik? Atarax?

75 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
tequilavodka zei:
Want die gaan na een paar uur terug vanzelf voorbij zonder tussenkomst van medische personeel. Dan heb je die echte psychose die blijft ja dat wens je niemand toe
Klik om te vergroten...
Maar al bij al was dat geen slechte ervaring omdat ik eindelijk mijn mannetje stond in plaats van bang alles uit de weg te lopen dus gewoon het Tegenoverversteeg als je een rustig persoon zijt en je beland in een psychose veranderd u gedrag volledig naar de kant van het kwaad. Ik wil wel eens in zo een beu naar iemand zijn deur willen gaan en wat dan volgt zal ik weisslijk voor mij houden
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
tequilavodka zei:
Wat heb ik dan niet onder controle? Ik gebruik recreatief alles al geprobeerd tot heroïne aan toe nog steeds niet verslaafd die 3cmc begon wel verslaving te worden gelukkig is dat nu niet meer te verkrijgen. En geld is ook geen probleem
Klik om te vergroten...
Je (psychische) gezondheid heb je niet onder controle. Het meest kostbare wat je hebt.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Je (psychische) gezondheid heb je niet onder controle. Het meest kostbare wat je hebt.
Klik om te vergroten...
Bij mij zijn het angstgerelateerd problemen voor al en beetje paranoia alsook waan ideeën maar die hou ik voor mij zelf ga niet beginnen roepen op st
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Je (psychische) gezondheid heb je niet onder controle. Het meest kostbare wat je hebt.
Klik om te vergroten...
Kom toch dikwijls met de tijd meeste terug goed
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#5
tequilavodka zei:
Bij mij zijn het angstgerelateerd problemen voor al en beetje paranoia alsook waan ideeën maar die hou ik voor mij zelf ga niet beginnen roepen op st
Klik om te vergroten...
En daarom zou je al met je zelfbenoemde controle geen amfetamine moeten nemen omdat het nogal paranoia opwekt, dat is wel bekend.
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet wat jij met controle bedoeld, iedere keer zeg je in andere woorden dat je niet verslaafd bent. Al betwijfel ik dat ook.

Ga lekker slapen en neem niets meer raad ik aan
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ei-Salade zei:
En daarom zou je al met je zelfbenoemde controle geen amfetamine moeten nemen omdat het nogal paranoia opwekt, dat is wel bekend.
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet wat jij met controle bedoeld, iedere keer zeg je in andere woorden dat je niet verslaafd bent. Al betwijfel ik dat ook.

Ga lekker slapen en neem niets meer raad ik aan
Klik om te vergroten...
Vooral bij te veel Pep klopt bij mij vliegen de grammen erdoor en dan telkens zagen dat mij slecht voel
Vanaf nu 1 lijn en 1 bolletje en het is gedaan
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ei-Salade zei:
En daarom zou je al met je zelfbenoemde controle geen amfetamine moeten nemen omdat het nogal paranoia opwekt, dat is wel bekend.
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet wat jij met controle bedoeld, iedere keer zeg je in andere woorden dat je niet verslaafd bent. Al betwijfel ik dat ook.

Ga lekker slapen en neem niets meer raad ik aan
Klik om te vergroten...
Ik liet gewoon lagere dosering doen en na paar lijntjes terug weg .
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ei-Salade zei:
En daarom zou je al met je zelfbenoemde controle geen amfetamine moeten nemen omdat het nogal paranoia opwekt, dat is wel bekend.
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet wat jij met controle bedoeld, iedere keer zeg je in andere woorden dat je niet verslaafd bent. Al betwijfel ik dat ook.

Ga lekker slapen en neem niets meer raad ik aan
Klik om te vergroten...
Het moet dat gebruiken als je op gemak thuis zit alleen dikke lijn snuiven dan stoppen en dan 2weken later no eens
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#9
tequilavodka zei:
Ik liet gewoon lagere dosering doen en na paar lijntjes terug weg .
Klik om te vergroten...
Vandaag aan de speed was maanden geleden enkele maanden geleden crack t'rokek heroïne roken heb alles geprobeerd en gezegt dit is niks voor mih
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#10
tequilavodka zei:
Vandaag aan de speed was maanden geleden enkele maanden geleden crack t'rokek heroïne roken heb alles geprobeerd en gezegt dit is niks voor mih
Klik om te vergroten...
Aaj'n heroïne had ik totaal niets aan smaakt smerig en voelde niks ve'an eufory omdan ganse dag kotsmisselijk te lopen
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#11
tequilavodka zei:
Vandaag aan de speed was maanden geleden enkele maanden geleden crack t'rokek heroïne roken heb alles geprobeerd en gezegt dit is niks voor mih
Klik om te vergroten...
Heb het al gezegd enigste dat mij kan bekoren is 3cmc en 4fma
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
_shikantaza zei:
Hou jezelf toch niet zo voor de gek. Smoes op smoes op smoes.
Klik om te vergroten...
Wat is hier smoes aan ge hebt de gewone psychose die weken tot maanden kan aanslipenen Dan heb je upper psychose maar die daart een paar uur en gaat dan over gelijk hij gekomen heb het zelf meegemaakt dus wel wat ik zeg
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ei-Salade zei:
En daarom zou je al met je zelfbenoemde controle geen amfetamine moeten nemen omdat het nogal paranoia opwekt, dat is wel bekend.
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet wat jij met controle bedoeld, iedere keer zeg je in andere woorden dat je niet verslaafd bent. Al betwijfel ik dat ook.

Ga lekker slapen en neem niets meer raad ik aan
Klik om te vergroten...
In grote dosis en na een binge niet van 2 lijnen
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ei-Salade zei:
En daarom zou je al met je zelfbenoemde controle geen amfetamine moeten nemen omdat het nogal paranoia opwekt, dat is wel bekend.
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet wat jij met controle bedoeld, iedere keer zeg je in andere woorden dat je niet verslaafd bent. Al betwijfel ik dat ook.

Ga lekker slapen en neem niets meer raad ik aan
Klik om te vergroten...
Max 1 keer in de week.
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Niet verslaafd amai... Als ik hier lees wat jij allemaal in je botten slaat 🙃
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
tequilavodka zei:
Wat doe ik verkeerd?! Zijn jullie met jullie verhaaltjes en mij uit te lachen. En dan begin ik te luisteren mindere dosis alsook naar goede raad te luisteren en te lezen op jullie forum. Jij ziet enkel mijn berichten en hebt direct een oordeel over mij en dat kan naar alle kanten gaan u zal het wel beter weten! Ik stelde een normale vraag over vrij verkrijgbare middelen die toch eventueel in slaap zouden moeten krijgen. ATARAX GEEN SUCCES DOMINAL FORTE TERUG WAKKER NA 4 UUR EN BEN AL 3 DAGEN EN 2 NACHTEN WAKKER! MIJN ANGST DAT ONHOUDBAAR WORD DAT IK ZELFS NIET MET DE HOND BUITEN KAN.ZOWEL MENTALE ANGST MAAR OOK EEN HELE HEISA NEGATIEVE BIJWERKINGEN DIE IK NOG NOOIT MEEGEMAAKT HEB . MAAR IS GOED BLOKKEER MIJN ACCOUNT MAAR. KRIJG TOCH NOOIT EEN ZINNIG ANTWOORD EN VOOR EENS EN ALTIJD 97% VAN WAT IK HIER AL IS NEERGETYPT WAS DE KEIHARDE WAARHEID BOMMETJE VAN 800MG EN DERGELIJKE LIJNEN VAN EEN GRAM DIE DIRECT RECHTSTREEKS IN U KEEL SCHIET VERSPILLING DUS.NU BIJ DEZE SPEED HEB IK ONGEVEER 2 GRAM OPGEDAAN OP 2WEKEN VIND DAT MOOI MAAR HAD IK GEWETEN HOE IK MIJ NU VOELDE WAS IK ER NIET AANBEGONNENHEB MIJ ONDEERTUSSEN AL 2X 2,5 MG GENOMEN VAN BEGIN DE OCHTEND HEB HIER VERHALEN LOPEN VERTREKKENEN EN TEGEN MIJN DIEREN OF TERWIJL DOOR DIE SPEED OF TERWIJL TEMESTA MAAR DE ANGST WAS BIJNA ONHOUTBAAR DUS IK HEB ER MIJ OPGEWAAGT EN HOPELIJK KOMEN ZE DAN NOG EENS GROOT DOEN AAN MIJN DEUR EN MIJ LATEN AFDREIGEN MAAR GOED IK DWAAL AF. TOT NOOIT MEER!
Klik om te vergroten...

_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
tequilavodka zei:
Want die gaan na een paar uur terug vanzelf voorbij zonder tussenkomst van medische personeel. Dan heb je die echte psychose die blijft ja dat wens je niemand toe
Klik om te vergroten...
Hou jezelf toch niet zo voor de gek. Smoes op smoes op smoes.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
tequilavodka zei:
Maar al bij al was dat geen slechte ervaring omdat ik eindelijk mijn mannetje stond in plaats van bang alles uit de weg te lopen dus gewoon het Tegenoverversteeg als je een rustig persoon zijt en je beland in een psychose veranderd u gedrag volledig naar de kant van het kwaad. Ik wil wel eens in zo een beu naar iemand zijn deur willen gaan en wat dan volgt zal ik weisslijk voor mij houden
Klik om te vergroten...
Zo weisslijk klink je niet.

En dat kwaad hè, daar zit altijd een staartje aan vast. Voelt misschien even bevrijdend maar het is vals. Het gaat je terugpakken en hoe. Weet je zelf ook wel.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
VunzigeBeer zei:
Wanneer je je eigen kat met een mes probeert te doden, heb ik niet het idee dat je de controle hebt over je drugsgebruik. Zoek hulp, want dit gaat niet goed
Klik om te vergroten...

Kat?

Heb ik iets gemist?
O
OunbuRaLLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wanneer je je eigen kat met een mes probeert te doden, heb ik niet het idee dat je de controle hebt over je drugsgebruik. Zoek hulp, want dit gaat niet goed

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."