Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klasse! Mag ik vragen waarvan, in hoeverre en vooral: HOE?! 😂"
"MR_CHIP zei: No offence maar vroeg het in eerste instantie aan Monika Maar dank voor het delen van je verhaal Klik om te vergroten... Hay! Heel lief dat je het vraagt. Situatie onveranderd… helaas…. En daar?"
"Interessant, thanks!"
"@tequilavodka bij mij helpt een jointje altijd, en even een shotje sterke drank"
"Ah wat naar.. ken het gevoel. Hoop dat je slaapt. Anders mag je altijd mailen [email protected]"
"Haha snap je reactie! Dit is een anonieme e-mail. Ik heet niet zo"
"En wat zou ik dan moeten aanhouden? Eens per maand, eens per twee/drie maand? En welke hoeveelheid? We hebben geen weegschaal dus doseren is nogal een opgave voor leken zoals wij. Dank jullie voor je reacties."
"Met 2mmc blijf je mens. Met 3mmc niet. Vind ik"
"3mmc is veel heftiger. Lijkt meer op speed. Eetlust en slaap verdwijnen en de kater is intens. Effect is wel intenser, euforie, energie etc. 2mmc is veel milder, je veranderd fysiek niks, blijft jezelf en gaat je niet anders gedragen, je krijgt wel meer focus, motivatie en toch wel vrolijker en zin in dingen. Slapen gaat prima en de kater is (mits je niet teveel en te vaak neemt) minimaal. Mijn ervaring"
"Ik denk dat ik het een beetje heb onderschat inderdaad. Ik ben natuurlijk niet ervaren en als ik zie wat die vriendin van me naar binnenwerkt, daar ben ik niks bij. En lees ook vaak dat mensen twee gram opsnuiven en shit dus ik dacht dat ik nog wel meeviel :') niet dus hahaha. Maar gewoon weer aan de wijntjes ipv pep. Als ik nu stop en het alleen nog heeel af en toe op een festival doe, is er dan blijvende schade?"