#1
Een paar vragen:
- Je zou het moeten uitspreken als "2C-B," maar waarom heet het zo, terwijl het letterlijk niks met 2C-B te maken heeft?
- Klopt het dat het eigenlijk gewoon cocaïne is met kleurstof erbij, maar dan nog iets duurder? Ik lees er namelijk verschillende dingen over.
- Sinds wanneer is dit een ding? Vandaag is de eerste keer dat ik mensen het zie verkopen.
- Waarom de fuck zou je meer betalen voor "tusibi" dan voor normale cocaïne, terwijl het ook nog eens zo kan zijn dat het niet eens alleen maar cocaïne is, maar een combinatie van verschillende dingen, zoals: MDMA, amfetamine, research chemical stimulantia etc.? Wat is daar aantrekkelijk aan? Je kan net zo goed dan gewoon apart al die shit halen en dan zelf de verhoudingen kiezen als je dan per se zo'n cocktail in je lichaam wil werken.
