Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"Tusibi" aka roze cocaïne (?)

"Tusibi" aka roze cocaïne (?)

63 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#1
SniffingDancer zei:
Ik heb net 2 gram roze cocaine bestelt/ of TUSI "pink panther de dealer het noemt. Zal laten weten wat voor een rush het geeft!!
Klik om te vergroten...
Aangezien het een mix is van verschillende drugs zou ik je waarschijnlijk niet weet wat de exacte samenstelling is, zou ik je aanraden om het te laten testen
S
SniffingDancerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het komt van een dealer die ik al 5 jaar gebruik, en veel verkoopt. Ook staat dit al een jaar op de lijst. Denk als het dodelijk was ze het wel van de lijst zouden halen.. Is het toegestaan fofo's van drugs te plaatsen?
?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
SniffingDancer zei:
Het komt van een dealer die ik al 5 jaar gebruik, en veel verkoopt. Ook staat dit al een jaar op de lijst. Denk als het dodelijk was ze het wel van de lijst zouden halen.. Is het toegestaan fofo's van drugs te plaatsen?
?
Klik om te vergroten...
Je mag het best posten maar met een foto heb je nog geen idee wat er in zit toch. Wij mogen en willen daar niet over speculeren in elk geval.
Wat denk je dat er in zit dan? Of wat is daar over gezegd?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Casrus zei:
Mijn Tucibi in Amsterdam afgelopen zomer bevatte vrijwel zéker geen crystal meth of fentanyl. Dat had ik zeker gemerkt.
Klik om te vergroten...
Nee klopt, natuurlijk niet. Er is in Nederland geen cocktail van meth en fentanyl dan had het al lang lokaal wereldnieuws geweest, want elke Nederlandse drugsgebruiker zou hier aan doodgaan

Europese buurtlanden weten echt wel dat er geen fentanyl in Nederland gebruikt wordt

Dus dat gaan ze hier zeker niet verkopen.

Zweefteef zit het dichtste in de buurt
S
SniffingDancerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb net een lijntje genomen, en het ruikt ligt naar een soort snoep maar het ruik totaal niet drugs chemicicalien. Ben met een klein lijntje begonnen en het effect komt snel op zwz een meetje keta achtig voor nu maar met wat meer velere kleuren.
-Net nog een lijntje bijgenomen, en het lijkt niet echt ergens anders op idd een mix van een helehoop zooi als je vice mage geloven"
-Echt wel een meetje psychedelic, maar meer de wazigheid van keta, niet echt de ademende visuals van andere psychedlics. met veel enegrie, ook wat euphorie maar de enrgie is meer aanwezig. En je hebt er niet veel voor nodig mischien 75mg gedaan...

Maarja inderdaad, doe voorzichtig! Iedere dealer blijkt er wat ander in te doen. Maar ik snap wel dat Zuid Amerika er los op gaat...
Wss al gepost maar vice heeft er ook een doc over gedaan: die heet "The pink cocaine wave"
Alhoewel ik verwacht dat deze pink cocaine gewoon in Nederland wordt denk ik dus niet dat er fentanyl in zal zitten. Zelf heb ik wel eens opium gerookt maar maar zoiets voel ik niet. Maarja je weet het niet zeker... Altijd voorzichtig zijn!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paranoize. zei:
Een jongen van mij zit heel diep in deze wereld en hij kent de huurmoordenaars, de spotters en bepaalde grote spelers.
Stash huizen/trap huizen
Klik om te vergroten...

Traphuizen? Zijn die hetzelfde als de Amerikaanse trap houses?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hier in NL ken ik mensen die het verkopen schijnt iets van 2cb coke achtig nog iets mix te zijn wat mij is verteld. Wat er precies in zit weet je als je het laat testen. Wat de toegevoegde waarde is sn waarom het zo duur is zal vooral marketing zijn maar in Amsterdam wordt het goed verkocht. Dat je een OK van een cartel moet hebben om het te maken is onzin, in NL zijn geen kartels of bendes actief die de drugsmarkt controleren. Dit is allemaal individueel en iedereen die zin heeft om iets te fabriceren kan lekker zijn gang gaan😜
S
SniffingDancerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Even een update, heb nu wel 3 lijntjes genomen en het begint een meetje te golven. De energie is klein meetje toegenomen en van euphoria kan ik niet spreken. Als je het mij zou vragen heeft mijn dealer er 2cb, keta, 3mmc en vulpoeder bij elkaar gegooid. De dealer had het ook altijd op zijn lijst staan voor 50 euro, maar die is nu permanent verlaagd naar 30 en 2 voor 50. Dus ik denk dat het voornamelijk een manier is om geodkopere drugs als duurder te verkopen.

Het ruikt wel lekker, ga het ook wel opmaken, maar ga het niet nog een keer kopen. En ik denk dat je beter zelf je cocktailtjes kan maken. Tenzij je heel slecht met je eigen cocktailtjes maken bent. Zal ik je geld hier niet aan uitgeven.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
SniffingDancer zei:
Ik heb net 2 gram roze cocaine bestelt/ of TUSI "pink panther de dealer het noemt. Zal laten weten wat voor een rush het geeft!!
Klik om te vergroten...
Je kan net zo goed de bestelling plaatsen: "doe mij maar een zak met random zooi die je nog hebt liggen en even door elkaar mixt."
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik lees dat het een riskant goedje is, ook door de combinatie van uppers en downers. Zou het idd lekker overlaten aan mensen die wel levensmoe zijn of graag russisch roulette spelen 😉
S
SniffingDancerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja zorgelijk, ik hoor ook van veel mensen dat ze keta met cocaine combineren.... Wie weet een goed artiekel over uppers and downers? Want iedereen roept wel dat je het niet moet doen maar voor veel mensen en voor mij is het ook niet duidelijk waarom niet precies?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Schrijf je bewust "meetje" i.p v "beetje" of mis je telkens opnieuw?🫡😂
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Brakka Mang zei:
in NL zijn geen kartels of bendes actief die de drugsmarkt controleren. Dit is allemaal individueel en iedereen die zin heeft om iets te fabriceren kan lekker zijn gang gaan😜
Klik om te vergroten...
Zeker wel man, die zijn er zeker wel. Maar deze georganiseerde misdaad houdt zich niet bezig met straat dealertjes. Waar wij onze drugs van kopen. Maar betreft de coke handel is dit wel van toepassing als je kijkt naar de grote spelers
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je kunt nog beter het 'stof' op en naast je milligram weegschaal bij elkaar vegen en dat opsnuiven, dan deze roze zooi.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
SniffingDancer zei:
Ja zorgelijk, ik hoor ook van veel mensen dat ze keta met cocaine combineren.... Wie weet een goed artiekel over uppers and downers? Want iedereen roept wel dat je het niet moet doen maar voor veel mensen en voor mij is het ook niet duidelijk waarom niet precies?
Klik om te vergroten...
Ketamine is een dissociatief middel dat wat anders werkt dan andere 'downers' (zoals benzo's, alcohol, of opioïden).

Hier een artikel over de combi keta met coke:
www.vice.com

Here’s What Happens When You Mix Cocaine and Ketamine

Want to feel OK on CK? Tread carefully: The concoction can be life-threatening.
www.vice.com www.vice.com

Hier een algemeen artikel over combinatiegebruik:
www.changingperspective.info

Drugs combineren kan je (niet) leren - Changing Perspective

Het combineren van verschillende drugs, genotmiddelen, geneesmiddelen of medicijnen stapelt bijwerkingen op elkaar. Combinaties zijn altijd gevaarlijker.
www.changingperspective.info www.changingperspective.info

Verder is een goede website om info over combinaties te raadplegen:

Drug Combinations

combo.tripsit.me combo.tripsit.me

En ook op drugsinfo.nl staat een combinatie informatie module:
www.drugsinfo.nl

Drugs combinaties

Wat doen drugs in combinatie met elkaar of met soorten medicatie? Bekijk de effecten en ririso's met onze combinatiemodule.
www.drugsinfo.nl www.drugsinfo.nl

Raadpleeg altijd meerdere onafhankelijke bronnen om je info te checken!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Brakka Mang zei:
Hier in NL ken ik mensen die het verkopen schijnt iets van 2cb coke achtig nog iets mix te zijn wat mij is verteld. Wat er precies in zit weet je als je het laat testen. Wat de toegevoegde waarde is sn waarom het zo duur is zal vooral marketing zijn maar in Amsterdam wordt het goed verkocht. Dat je een OK van een cartel moet hebben om het te maken is onzin, in NL zijn geen kartels of bendes actief die de drugsmarkt controleren. Dit is allemaal individueel en iedereen die zin heeft om iets te fabriceren kan lekker zijn gang gaan😜
Klik om te vergroten...
Paranoize. zei:
Zeker wel man, die zijn er zeker wel. Maar deze georganiseerde misdaad houdt zich niet bezig met straat dealertjes. Waar wij onze drugs van kopen. Maar betreft de coke handel is dit wel van toepassing als je kijkt naar de grote spelers
Klik om te vergroten...
Volgens mij hebben jullie allebei gelijk. Drugshandel in Nederland bestaat uit een keten van relatief geïsoleerde 'cellen': kleine groepjes mensen die bepaalde deeltaken uitvoeren. Het beeld wat soms geschetst wordt van een piramide met één druglord aan het hoofd klopt daardoor niet (helemaal).

Er zijn wel een aantal van dat soort drug kingpins hoor. Denk bijvoorbeeld aan Ridouan Taghi. Hoewel hij nog verdacht wordt van allerlei misdrijven, is hij publiekelijk in ieder geval al schuldig verklaard aan een grote reeks drugs-gerelateerde liquidaties.
Het punt van @Brakka Mang is dat die moorden niet worden uitgevoerd omdat iemand geen toestemming heeft gevraagd aan de druglord om drugs te produceren. Dat lijkt inderdaad te kloppen. Maar er was wel een turf war tussen twee grote criminele organisaties, die ontstond bij een ruzie over de inbeslagname van 1200 kilo cocaïne in Antwerpen, waarna verschillende partijen elkaar beschuldigden van het lekken van informatie, waarop meteen actie werd ondernomen (lees: er moest bloed vloeien). Daarna ontstond er een reeks van wraakacties die alleen is opgehouden omdat beide drugsbazen konden worden opgepakt.

Ondertussen werden er nog genoeg drugs geproduceerd en verhandeld door allerlei andere ongerelateerde groeperingen.
Ik zocht net een tijdje naar een artikel van Bart de Koning over georganiseerde criminaliteit in Nederland. Hij legt namelijk in een van zijn artikelen goed uit hoe de losse ketens werken. Maar ik kan het even niet meer terugvinden, en nu twijfel ik of het in FTM, De Correspondent, of in Het Tijdschrift voor de Politie heeft gestaan. Dus als iemand me kan helpen..?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Volgens mij hebben jullie allebei gelijk. Drugshandel in Nederland bestaat uit een keten van relatief geïsoleerde 'cellen': kleine groepjes mensen die bepaalde deeltaken uitvoeren. Het beeld wat soms geschetst wordt van een piramide met één druglord aan het hoofd klopt daardoor niet (helemaal).

Er zijn wel een aantal van dat soort drug kingpins hoor. Denk bijvoorbeeld aan Ridouan Taghi. Hoewel hij nog verdacht wordt van allerlei misdrijven, is hij publiekelijk in ieder geval al schuldig verklaard aan een grote reeks drugs-gerelateerde liquidaties.
Het punt van @Brakka Mang is dat die moorden niet worden uitgevoerd omdat iemand geen toestemming heeft gevraagd aan de druglord om drugs te produceren. Dat lijkt inderdaad te kloppen. Maar er was wel een turf war tussen twee grote criminele organisaties, die ontstond bij een ruzie over de inbeslagname van 1200 kilo cocaïne in Antwerpen, waarna verschillende partijen elkaar beschuldigden van het lekken van informatie, waarop meteen actie werd ondernomen (lees: er moest bloed vloeien). Daarna ontstond er een reeks van wraakacties die alleen is opgehouden omdat beide drugsbazen konden worden opgepakt.

Ondertussen werden er nog genoeg drugs geproduceerd en verhandeld door allerlei andere ongerelateerde groeperingen.
Ik zocht net een tijdje naar een artikel van Bart de Koning over georganiseerde criminaliteit in Nederland. Hij legt namelijk in een van zijn artikelen goed uit hoe de losse ketens werken. Maar ik kan het even niet meer terugvinden, en nu twijfel ik of het in FTM, De Correspondent, of in Het Tijdschrift voor de Politie heeft gestaan. Dus als iemand me kan helpen..?
Klik om te vergroten...
Een aantal zitten vast en een aantal zijn er koud gemaakt. Maar deze organisaties zijn nog veel groter dan je zou denken.

De media weet maar een klein deel bijvoorbeeld over de mocro maffia

Een jongen van mij zit heel diep in deze wereld en hij kent de huurmoordenaars, de spotters en bepaalde grote spelers.
Stash huizen/trap huizen

Hij zij me ooit het maakt niet uit wie je bent en wie je vrienden en vijanden zijn in die wereld, zodra je te groot wordt en de omzet te groot wordt, er wordt geen onderscheid gemaakt. Je wordt getimed en daarna uitgestippelt.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Paranoize. zei:
Een aantal zitten vast en een aantal zijn er koud gemaakt. Maar deze organisaties zijn nog veel groter dan je zou denken.

De media weet maar een klein deel bijvoorbeeld over de mocro maffia

Een jongen van mij zit heel diep in deze wereld en hij kent de huurmoordenaars, de spotters en bepaalde grote spelers.
Stash huizen/trap huizen

Hij zij me ooit het maakt niet uit wie je bent en wie je vrienden en vijanden zijn in die wereld, zodra je te groot wordt en de omzet te groot wordt, er wordt geen onderscheid gemaakt. Je wordt getimed en daarna uitgestippelt.
Klik om te vergroten...
Ja hij kan dat wel zeggen, en hij zal vast het een en ander weten. Punt is wel dat zulke praktijken niet veel voorkomen als je afgaat op het aantal liquidaties en de redenen daarvoor.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ook even rationeel bekeken is het voor grote organisaties risicovol om iemand om te leggen. Want dan gaan alle alarmbellen af bij de politie en recherche. Terwijl die organisaties juist zijn gebaat zijn bij onopvallendheid. Daaruit volgt dat ze alleen mensen gaan omleggen die daadwerkelijk een probleem voor hen vormen.

Natuurlijk meten ze zichzelf een gewelddadig imago aan waarin ze laten zien dat ze bereid zijn om alles te doen wat ervoor nodig is om hun belangen te beschermen. Maar dat imago is juist nodig om ervoor te zorgen dat niemand hen wat durft aan te doen. Je denkt wel drie keer na. Dus een gewelddadig imago is nodig om te voorkomen dat je constant geweld hoeft toe te passen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Neo-Shulginist zei:
Ook even rationeel bekeken is het voor grote organisaties risicovol om iemand om te leggen. Want dan gaan alle alarmbellen af bij de politie en recherche. Terwijl die organisaties juist zijn gebaat zijn bij onopvallendheid. Daaruit volgt dat ze alleen mensen gaan omleggen die daadwerkelijk een probleem voor hen vormen.

Natuurlijk meten ze zichzelf een gewelddadig imago aan waarin ze laten zien dat ze bereid zijn om alles te doen wat ervoor nodig is om hun belangen te beschermen. Maar dat imago is juist nodig om ervoor te zorgen dat niemand hen wat durft aan te doen. Je denkt wel drie keer na. Dus een gewelddadig imago is nodig om te voorkomen dat je constant geweld hoeft toe te passen.
Klik om te vergroten...
Worden constant mannen omgelegt. Ze weten hun sporen goed uit te wissen. En meestal betalen ze kleine jongens die geld bij willen verdienen om hun vieze moorden op te lossen.

Die gasten hebben echt schijt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."