Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"OtherShore zei: Ja, speed is een optie. De TS heeft het zelfs al geprobeerd en dat beviel: 😉 Klik om te vergroten... Zeker, maar we hebben geen speed meer liggen haha. Daarom vroeg ik me af of dit een goed alternatief was."
"Torchic zei: Ik zou proberen nog wat speed te regelen! Ik denk dat dat een betere keuze is als 2-FMA😊 Klik om te vergroten... Haha verdorie, oké vooruit"
"Torchic zei: Zou speed dan geen optie kunnen zijn? Klik om te vergroten... OtherShore zei: Wellicht verklaart dat waarom speed wel werkt en 2-FMA niet. Klik om te vergroten... OtherShore zei: Ja, speed is een optie. De TS heeft het zelfs al geprobeerd en dat beviel: Klik om te vergroten... Torchic zei: Ik zou proberen nog wat speed te regelen! Klik om te vergroten... Ik ben zo te zien erg beïnvloedbaar… Heb net speed gehaald 😅😂 bedankt allen voor de input! Haha 🫶🏻"
"Hebbenzekezine? zei: merk er niks van behalve dat ik beter uit mijn woorden kom Klik om te vergroten... Ik lees dit net pas goed, maar je struikelt anders ook over je woorden? Ik heb dus regelmatig dat ik 2/3 woorden samenvoeg en dat er een onverklaarbaar raar woord uit m’n mond komt.. altijd gedacht dat ik de enige was met spraakgebrek maar dat is dus een symptoom van AD(H)D? Wauw nooit geweten 🙏🏻"
"Torchic zei: Hahaha! Enjoy!🥳 Klik om te vergroten... Thank you! 😁"
"Zondag ADE: Speedy J in Paradiso. Heb er een beetje een hard hoofd in omdat ik van hard techno hou en de line-up is niet bepaald hard… we gaan het zien. De drug or choice is 2-FMA maar ik weet nog niet hoeveel ik moet nemen…. Daarom heb ik een topic geopend voor antwoorden haha. Maar er komt nog niet zoveel reactie haha. Ik ben benieuwd wie er ook naar Speedy J gaan zondag!"
"Hallo daar! 🫶🏻 Aankomende zondag gaan mijn vriend en ik naar ADE, een feestje van Speedy J in Paradiso. Het feest begint om 14:00 en eindigt om 00:00. Nu wil ik graag een bommetje met 2FMA gooien, maar ik weet even niet hoeveel. Misschien weet 1 van jullie het. Ik weeg 72 kg en heb vorig jaar tijdens ADE een bommetje 2FMA gedaan van 100mg. Hier voelde ik alleen bijna niks van… Na 3 kwartier een licht energiekickje maar verder niks. Deze zwakte ook heel snel weer af. Het was eigenlijk net of ik nuchter was… Moet ik de hoeveelheid de volgende keer verdubbelen? Ik drink hierbij overigens geen alcohol Mijn uitgangspunt is om lekker veel energie te hebben tijdens het feestje. En ik las dat je aardig lastig in slaap kan komen hierna. Ik heb 50mg Melatonine/CBD staan.. Wellicht helpt dat om in slaap te komen. Tevens heb ik ADD (dit is misschien ook handig om te weten?) Van dingen zoals pep ging ik eerdaags flink aan de stuiter haha. Bij voorbaat dank! 💋"
"Torchic zei: Het topic staat nu op de juiste plaats! Zelf heb ik geen ervaring met 2-FMA maar wellicht andere leden wel!🤗 In ieder geval alvast veel plezier gewenst op ADE! Klik om te vergroten... Jeeej dankjewel! 🙏🏻"
"plex zei: Het wordt vaak ervaren dat 2-FMA minder euforisch is dan veel andere gefluoreerde amfetaminen (bijv. 4-FMA, 3-FA, 4-FA etc.). Dit kan verklaren waarom je er niet al te veel van leek te voelen. De nastimulatie is vrij lang, dus slapen kan wat lastig zijn. Het lijkt me niet dat het aan de dosis ligt, die is vrij hoog. Ik zou dus niet adviseren hoger te gaan. Hoe vaak gebruik je stims? Dit zou ook kunnen verklaren waarom je er niet veel van voelde. Klik om te vergroten... Ik hoef niet per se euforie te voelen. Dopamine kickje is voldoende. Ik gebruikte toentertijd vrij regelmatig, denk eens per maand. Maar dat was voornamelijk 3mmc/mdma."
"plex zei: Hoelang geleden heb je voor het laatst gebruikt? Een keer per maand MDMA is best veel. Vind zelf 2-FMA ook redelijk subtiel kwa stimulatie, maar heb ook nooit hoog gedoseerd aangezien ik het alleen functioneel gebruik. (Hooguit 50mg) Klik om te vergroten... Dat is inmiddels alweer 2 maand geleden. Ik wilde het even rustig aan doe na alle roerige tijden 😁"