#1
Zo helpen we elkaar een beetje😉Pardon!
Oude foto ge-delete, nieuwe foto geüpload. Drong even niet door dat je het kon zien.
Zo helpen we elkaar een beetje😉Pardon!
Oude foto ge-delete, nieuwe foto geüpload. Drong even niet door dat je het kon zien.
Holy shit dat is een professionele voorraad 😱Deze case met inserts voor kleine plasic flesjes recentelijk binnengekregen van Aliexpress (DMT bewaar ik wel nog steeds in glazen potjes) Bekijk bijlage 58942
Ik gebruik soortgelijke en wat mij betreft wel.Zijn cosmeticapotjes, zoals deze hieronder die je gewoon bij Kruidvat kunt kopen, geschikt voor het langere tijd bewaren van poeders en pillen? Deze zijn van plastic.
Bekijk bijlage 61728

Misschien toch iets om inderdaad ook over na te denken. Een paar verzamelde RC's om de aankomende jaren mee te experimenteren, ingeslagen voor de rc-ban (bij elkaar een gram of tien) kan toch een vervelende uitwerking op de buurt hebben mocht er een brandje in de kamer ontstaan. Iemand enig idee hoe groot zo'n probleem kan worden (indachtig de recente explosies in vermeende drugslabs)?Ik heb het in zo'n zak:
![]()
Hittebestendige zak - Brandzak - Veilige Documentenhouder – Vuurzak - Geldzak -... | bol
Hittebestendige zak - Brandzak - Veilige Documentenhouder – Vuurzak - Geldzak - Brandvertragende LiPo Bag – Small - Qwality. Ben jij op zoek naar een...www.bol.com
Wekpot daar bewaar ik me wiet ook inWat is nu echt luchtdicht?
Dan denk ik bv aan 2 a 3 gram wiet. Dat is soms iets wat ik appliciceer, maar niet zo vaak. Dus lang en geurloos bewaren is dan wel essentieel
kan toch een vervelende uitwerking op de buurt hebben mocht er een brandje in de kamer ontstaan. Iemand enig idee hoe groot zo'n probleem kan worden (indachtig de recente explosies in vermeende drugslabs)?
Wekpot daar bewaar ik me wiet ook in
Je ruikt indd zero en het geconserveerd van zichzelf als je in warm water wektIk heb hem vooral dat het donker en stabiel qua temperatuur wordt.
Zit wel niet zoveel brandbaars in hiero
En dan ruik je nul komma nul?
Heb het idd wel vaker gehoord, zo'n weckpotje
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."