Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar bewaren jullie je drugs in?

Waar bewaren jullie je drugs in?

96 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@GloryTripper dat lijkt me persoonlijk nu geen ideaal opbergdoosje voor drugs. Het ziet er kwalitatief uit, maar drugs hebben ook verschillende bewaaradviezen.

Koele bewaarplaats:

LSD en LSD rc's, leg ik vb steeds koel en droog, nl bovenste vak in de deur, in meegeleverde aluminiumzakje of ander zakje, steeds goed sluiten en wegens maar zeer sporadisch gebruik, steek ik het in extra zakje, dat ik dichtseal met zo'n seal apparaat, dit dan in aluminiumfolie en in kleine doosjes.
GHB (al jaaaaren ni meer gedaan) sowieso in flesjes in de koelkast, vaak naast de LSD.
Magic Truffs hoe ik tot gebruik, in vacuüm gezogen zakje en doosje en int vak vd LSD of groentenvak (past er nog bij 😂)


Apart in goed vacuüm gesloten doos, in kast op kamertemperatuur.

Alle gedroogde drugs, vaak om te roken, vapen, inhaleren, maar evengoed oraal slikken.
Wiet (na 2j nog is gevaped n blijft ni mn ding).
Salvia Divinorum
Kratom in capsules
Ook benodigdheden zoals lange blaadjes, filters, meerdere pijpjes-set, vaper vr wiet en gedroogde kruiden, aanstekers.


In goed gesloten doosjes. Ook op kamertemperatuur, maar de meer koelere plaats, ook droog, zeker nier té vochtig. Dit is een tussenkamer, waar geen zon komt.
Bij hitte, waar zelfs de mobiele airco niks tegen kan beginnen, zet ik onderstaande drugs, samen met normale medicatie, in persoonlijke plaats in de kelder, is zeker geen vochtige kelder (zie je en heeft niet die typische vochtige kelder geur), en bij meting gaf deze RV 56% aan, terwijl het buiten 80% RV was. Maar toch wikkel ik alles goed in met keukenpapier.

Alles pellets en tabletten, capsules. Ook poeders (beperkt hier) en algemene medicatie. Ook is de ene pil al wat brozer dan de andere.

Ik zou wiet ook sowieso apart bewaren van andere drugs, door de sterke geur.

En LSD hoort echt goed gesealt te zijn, ingewikkeld in zilverpapier en zeer belangrijk, op een koele, droge plek bewaard te worden, waar weinig temperatuurverschillen zijn, een kamer in huis schommelt gewoon te veel in temperatuur en in de zomer met 25+ temperaturen in huis, hebben alles stofjes extra aandacht nodig. Lol, 't is alsofk over huisdier praat fzo😂
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nihilist88 zei:
Lol deze vind ik de max😂 Je persoonlijke EHBO-kist 😂
Klik om te vergroten...

Wow, dat is een grappig perspectief, mijn "Eerste Hulp Bij Ontspanning" kist...

Tijd om op zoek te gaan naar een trippy gekleurde LSD schaar en nicotine pleisters! :thinking:
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#3
IMG_9762.jpeg

Maar dit tasje ligt nu uit het zicht en veilig op zolder👏🏻
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nihilist88 zei:
Koele bewaarplaats:

LSD en LSD rc's, leg ik vb steeds koel en droog, nl bovenste vak in de deur, in meegeleverde aluminiumzakje of ander zakje, steeds goed sluiten en wegens maar zeer sporadisch gebruik, steek ik het in extra zakje, dat ik dichtseal met zo'n seal apparaat, dit dan in aluminiumfolie en in kleine doosjes.
Klik om te vergroten...

Jeetje, ik dacht dat ik ver ging met mijn hobby... :yum:

Mijn bewaar advies voor LSD is zo simpel als ik zelf ben:

Zorg ervoor dat je er gewoon veel te veel van in huis hebt!
Een dubbele dosis doet zijn werk over 20 jaar vast nog wel?

Het zit in het zakje van de leverancier, in een licht-dicht gripzakje van een leverancier, in een bakje, in een koffer, in een kamer bij een muur die de temperatuur relatief stabiel houdt tussen de 15 graden in de winter, en 25 in de zomer, het zal wel loslopen denk ik?

Als je het in de koelkast legt moet je ook weer rekening gaan houden met de luchtvochtigheid in de kamer bij het openen van de verpakking, dat je het eerst acclimatiseert voordat je het opent zodat er niet direct water op condenseert enzo, lijkt me? Zal wel meevallen als je het snel doet, maar toch...

Bestaat er een soort humidor voor drugs eigenlijk? Of zijn mijn drugs gewoon de sigaar?
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Gewoon in je la. Niet moeilijk doen, je bent volwassen (i'm assuming) en ik verwacht niet dat er kleine kinderen in de buurt zijn. Als het droog en donker is is het goed genoeg.
Klik om te vergroten...
En als je wel kinderen hebt, zoals ik, dan doe je het in een eenvoudig kluisje die door hen niet te openen is. Niet bereikbaar voor zowel kleine als grote kinderen!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
JohnGalt zei:
En als je wel kinderen hebt, zoals ik, dan doe je het in een eenvoudig kluisje die door hen niet te openen is. Niet bereikbaar voor zowel kleine als grote kinderen!
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad een goed idee. Die koters klauteren overal bij.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wij hebben gewoon een opbergmand bovenop de kast staan waar we alles in hebben. Dus niet alleen de drugs, maar ook weegschaaltjes, gripzakjes, capsules, schepjes, buisjes, pasjes etc. RC's zitten gewoon in hun originele zakjes/aluminium envelop of in van die donkere glazen potjes. En als we nog droge pep over hebben doen we dat in een vershoudbakje wat je ook voor eten gebruikt.

En mn vriend heeft dan nog een apart bakje met zn wietspullen.

Niet echt iets sjieks ofzo, gewoon praktisch.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
In een gripzakje tussen m'n ballen
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Red pill zei:
In een gripzakje tussen m'n ballen
Klik om te vergroten...
Welke klotedrug gebruik jij?
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Dat is inderdaad een goed idee. Die koters klauteren overal bij.
Klik om te vergroten...
En in de puberleeftijd vinden ze het interessant, nemen het mee naar school en komen in de problemen. Of gaan het in spanning uitproberen zonder kennis…
G
GloryTripperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nihilist88 zei:
@GloryTripper dat lijkt me persoonlijk nu geen ideaal opbergdoosje voor drugs. Het ziet er kwalitatief uit, maar drugs hebben ook verschillende bewaaradviezen.

Koele bewaarplaats:

LSD en LSD rc's, leg ik vb steeds koel en droog, nl bovenste vak in de deur, in meegeleverde aluminiumzakje of ander zakje, steeds goed sluiten en wegens maar zeer sporadisch gebruik, steek ik het in extra zakje, dat ik dichtseal met zo'n seal apparaat, dit dan in aluminiumfolie en in kleine doosjes.
GHB (al jaaaaren ni meer gedaan) sowieso in flesjes in de koelkast, vaak naast de LSD.
Magic Truffs hoe ik tot gebruik, in vacuüm gezogen zakje en doosje en int vak vd LSD of groentenvak (past er nog bij 😂)


Apart in goed vacuüm gesloten doos, in kast op kamertemperatuur.

Alle gedroogde drugs, vaak om te roken, vapen, inhaleren, maar evengoed oraal slikken.
Wiet (na 2j nog is gevaped n blijft ni mn ding).
Salvia Divinorum
Kratom in capsules
Ook benodigdheden zoals lange blaadjes, filters, meerdere pijpjes-set, vaper vr wiet en gedroogde kruiden, aanstekers.


In goed gesloten doosjes. Ook op kamertemperatuur, maar de meer koelere plaats, ook droog, zeker nier té vochtig. Dit is een tussenkamer, waar geen zon komt.
Bij hitte, waar zelfs de mobiele airco niks tegen kan beginnen, zet ik onderstaande drugs, samen met normale medicatie, in persoonlijke plaats in de kelder, is zeker geen vochtige kelder (zie je en heeft niet die typische vochtige kelder geur), en bij meting gaf deze RV 56% aan, terwijl het buiten 80% RV was. Maar toch wikkel ik alles goed in met keukenpapier.

Alles pellets en tabletten, capsules. Ook poeders (beperkt hier) en algemene medicatie. Ook is de ene pil al wat brozer dan de andere.

Ik zou wiet ook sowieso apart bewaren van andere drugs, door de sterke geur.

En LSD hoort echt goed gesealt te zijn, ingewikkeld in zilverpapier en zeer belangrijk, op een koele, droge plek bewaard te worden, waar weinig temperatuurverschillen zijn, een kamer in huis schommelt gewoon te veel in temperatuur en in de zomer met 25+ temperaturen in huis, hebben alles stofjes extra aandacht nodig. Lol, 't is alsofk over huisdier praat fzo😂
Klik om te vergroten...
Ik en mijn maatje zijn helaas de enige die nog alleen thuis wonen, dus koelkast is helaas geen optie :(
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
GloryTripper zei:
Ik en mijn maatje zijn helaas de enige die nog alleen thuis wonen, dus koelkast is helaas geen optie :(
Klik om te vergroten...
Azo, ja dan is mijn bewaaradvies onbegonnen werk vr jou, ik geef hier letterlijk mee, drugs n medicijnen verspreid door het huis😆 Neem dus aan, qua ruimte beperkt tot slaapkamer en eventueel 2de kamer? Maar, geldend voor alle drugs, is alles goe sluiten, indien mogelijk vacuüm zuigen.

Badkamer en keuken sowieso not done, door hoge vochtigheidsgraad, meest schommelende temperaturen. Badkamer is bij niet gebruik, eerder verlucht n fris en bij gebruik totaal tegenovergestelde, namelijk vochtig warm. En ik vind dit voor alles van drugs tot medicatie (zeker droge medicatie). Ik snap dan ook niet dat velen hun medicatie daar bewaren.
Keuken in gebruik idem.

En ik weet niet je stock v vb LSD, in de herfst n winter, is een slaapkamer opzich best koele ruimte, ik slaap graag fris n doordat hier nooit verwarming opstaat, schommelt de temperatuur continu rond 15-16°,dus van oktober tem maart, april liggen hier m'n grootste voorraad drugs.
Dus in deze periode is da vr jou ook misschien beste plaats.

Wbt LSD ist vooral eerst goed sealen en verpakking zo luchtledig mogelijk maken, het is nu eenmaal vloeistof, dat vervliegt. Dan in zilverpapier wikkelen en afdekken met keukenpapier moest er hoge luchtvochtigheid zijn door vb vlakbij badkamer.

Maar met de lente en zomer in aantocht, zou ik niet te veel LSD ineens inslaan, want dan komt de warmte, hitte n vaak hoge luchtvochtigheid. Haha dacht plots, ik en LSD hebben eigenlijk zelfde noden, lekker koel en droog, tegenovergestelde is de hel vr ons beide 😆

En is er misschien mogelijkheid om hoeveelheid stuff bij vriend(in) in de buurt te stokeren? 1 belangrijke voorwaarde, moet uiteraard kei betrouwbaar iemand zijn, dus een bestie, soulmate, ni zomaar bij ne maat waar ge de bloemetjes is mee buiten zet😉

Lol ik ben beter vr m'n stuff, dan vr de aarde n zn voltallig leger gespuis 😆
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#13
Plastic sealbag onder de kattenbak
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Afsluitbare geldkist van de Action.

Niet dat ik geloof dat mijn moeder of mijn zus niet weten wat ik allemaal heb.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Casrus zei:
Afsluitbare geldkist van de Action.

Niet dat ik geloof dat mijn moeder of mijn zus niet weten wat ik allemaal heb.
Klik om te vergroten...
Ik ben ook op zoek naar een kistje met een slot erop. Kan je eens proberen of je die van jou met een schroevendraaier open krijgt? Want ik had een kleintje van Action kwaliteit en die kreeg ik zonder sleutel open.

Of iemand anders nog een suggestie voor een stevig kistje met goed slot?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Natozlato zei:
Ik ben ook op zoek naar een kistje met een slot erop. Kan je eens proberen of je die van jou met een schroevendraaier open krijgt? Want ik had een kleintje van Action kwaliteit en die kreeg ik zonder sleutel open.

Of iemand anders nog een suggestie voor een stevig kistje met goed slot?
Klik om te vergroten...
Bij mij heeft het meer het doel dat ze het niet 'per ongeluk' vinden. Maar het glaswerk ligt er gewoon naast.
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Natozlato zei:
Ik ben ook op zoek naar een kistje met een slot erop. Kan je eens proberen of je die van jou met een schroevendraaier open krijgt? Want ik had een kleintje van Action kwaliteit en die kreeg ik zonder sleutel open.

Of iemand anders nog een suggestie voor een stevig kistje met goed slot?
Klik om te vergroten...

Cash Box 2 wit kopen | Kluizen Online!

De Cash Box 2 wit bestellen? Kluizenonline.nl! ★ Ruim 20 jaar ervaring met kluizen ★ In het bezit van Politiekeurmerk
www.kluizenonline.nl www.kluizenonline.nl
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Moet het nog binnen krijgen maar toen ik deze zag vond ik ze wel toepasselijk.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
De pen is van je zus zei:

Cash Box 2 wit kopen | Kluizen Online!

De Cash Box 2 wit bestellen? Kluizenonline.nl! ★ Ruim 20 jaar ervaring met kluizen ★ In het bezit van Politiekeurmerk
www.kluizenonline.nl www.kluizenonline.nl
Klik om te vergroten...
Deze ziet er hetzelfde uit als die van de Action. Heb jij deze?

Iig bedankt voor de link!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bekijk bijlage 56934

Note to self:

De meeste zakjes zijn leeg.

IMG_20240127_115039~2.jpg

Paarse maïs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."