Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe kan je harder gaan met xtc

hoe kan je harder gaan met xtc

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
starfirechaserLid
01-01-2024, 00:00
#1
iemand tips hoe je harder en lang kan pieken met xtc?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
starfirechaser zei:
iemand tips hoe je harder en lang kan pieken met xtc?
Klik om te vergroten...
Vertel eerst eens even wat over jouw mdma gebruik. Daarna kunnen we suggesties geven.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Maximaal 1x per 3 maanden is een bekende om lekker hard te kunnen gaan.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja met MAO remmers zoals grapefruit of pure chocolade maar je hebt dan wel flink kans op (tijdelijke) schade. Als je leven je lief is zou ik het niet doen.
s
starfirechaserLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik begin met en halve pil en als het minder wordt pak ik weer en halve bij dat is meestal na 2 uur maar ik wil gewoon harder gaan maar ik wil ook weer niet overgedosiseerd worden als ik en hele neem ofzo
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#6
starfirechaser zei:
iemand tips hoe je harder en lang kan pieken met xtc?
Klik om te vergroten...
Waarom niet je dosis wat verhogen?
Of je dosis in 2 delen in nemen 1-1,5uur na elkaar bijvoorbeeld
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
starfirechaser zei:
ik begin met en halve pil en als het minder wordt pak ik weer en halve bij dat is meestal na 2 uur maar ik wil gewoon harder gaan maar ik wil ook weer niet overgedosiseerd worden als ik en hele neem ofzo
Klik om te vergroten...
Dan rook je er een joint bij. Maar het is een keer klaar hè. Iedereen wil wel lekker lang pieken maar die meer meer meer mindset gaat je kapot maken
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wij namen vroeger begin van de avond vaak een hele.
En dan de hele nacht door kwartjes, maar we gingen wel tot de vroege ochtend door.
Maar elke dosis deed zeker wel zijn werk en de space was altijd heel gecontroleerd.
Edit: de XTC toen waren geen 200-300mg tabletten :sweatsmile:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
starfirechaser zei:
ik begin met en halve pil en als het minder wordt pak ik weer en halve bij dat is meestal na 2 uur maar ik wil gewoon harder gaan maar ik wil ook weer niet overgedosiseerd worden als ik en hele neem ofzo
Klik om te vergroten...
Hoeveel mdma zit er in zo'n pil?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
starfirechaser zei:
ik begin met en halve pil en als het minder wordt pak ik weer en halve bij dat is meestal na 2 uur maar ik wil gewoon harder gaan maar ik wil ook weer niet overgedosiseerd worden als ik en hele neem ofzo
Klik om te vergroten...
Je pakt te laat bij! Bijpakken doe je op de piek, als het aan het uitwerken ben je te laat. Ik neem meestal na een uurtje bij.
Wat ook kan helpen is eerst 2/3e te pakken, en 1/3 op de piek bij te nemen. Mdma heeft een threshold dosis. Bij iedereen is die net anders maar als je te laag start, kun je vaak bijpakken wat je wil zonder effect. Ook maakt “een halve” of “een hele pil” niet uit. Het gaat om de hoeveelheid mdma in je pil, dit kun je alleen zeker weten door het te laten testen. Het is uitproberen wat jouw ideale totaaldosis is, meestal wordt 1,5 keer je lichaamsgewicht in mg aangehouden.
Y
YakamozLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooi uitleg! Dus beter iets meer pakken en dan minder tijdens het bijpakken. Meer dan 1x bijpakken nog zin of is dat per dosis en persoon verschillend??
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ape zei:
Ja met MAO remmers zoals grapefruit of pure chocolade maar je hebt dan wel flink kans op (tijdelijke) schade. Als je leven je lief is zou ik het niet doen.
Klik om te vergroten...
Wat was precies je gedachtengang achter het plaatsen van deze opmerking, waarom zou je überhaupt MAO remmers suggereren terwijl dit heel gemakkelijk onvoorspelbare kan resulteren voor vrijwel geen enkel voordeel?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
Yakamoz zei:
Meer dan 1x bijpakken nog zin of is dat per dosis en persoon verschillend??
Klik om te vergroten...
Nee heeft niet echt zin.

Je kan niet oneindig je serotonine aanspreken. Het houdt een keer op inderdaad


De Schurk zei:
Wij namen vroeger begin van de avond vaak een hele.
En dan de hele nacht door kwartjes, maar we gingen wel tot de vroege ochtend door.
Maar elke dosis deed zeker wel zijn werk en de space was altijd heel gecontroleerd.
Edit: de XTC toen waren geen 200-300mg tabletten :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Ja op een gegeven moment sta je gewoon donders strak indd maar daar heb je ook andere zooi voor denk ik dan.
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#14
ljuv zei:
Nee heeft niet echt zin.

Je kan niet oneindig je serotonine aanspreken. Het houdt een keer op inderdaad



Ja op een gegeven moment sta je gewoon donderd strak maar daar heb je ook andere zooi voor denk ik dan.
Klik om te vergroten...
Ja klopt idd, op een gegeven moment is je serotonine op, dan heeft het ech geen zin meer om bij te nemen.
Maar binnen de 10 uur na eerste inname had ik hier nooit last van
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Paracetamolletje zei:
Wat was precies je gedachtengang achter het plaatsen van deze opmerking, waarom zou je überhaupt MAO remmers suggereren terwijl dit heel gemakkelijk onvoorspelbare kan resulteren voor vrijwel geen enkel voordeel?
Klik om te vergroten...
Ik geef gewoon antwoord op zijn vraag
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
@starfirechaser misschien is 6-APB wat voor je. Is MDMA achtig maar duurt langer.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Doubl drop
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ape zei:
Ja met MAO remmers zoals grapefruit of pure chocolade maar je hebt dan wel flink kans op (tijdelijke) schade. Als je leven je lief is zou ik het niet doen.
Klik om te vergroten...
Serotonine syndroom in 3..... 2...... 1......
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je kunt een lichte candy flip proberen. Bij mij werkte dat zeer goed. Ik nam een gram Mexicaanse paddo's. Deze had ik wel eerst getest op hoe heftig ze waren. Want Golden Teacher viel veel heftiger(ook in microdose) en dat was voor mij niet aangenaam.
Ik liet deze een half uur inwerken. Vervolgens nam ik voor het feestje een lichte dosering MDMA(1,2 mg per kilo lichaams gewicht)
Dit sloeg enorm goed aan. Ik was enorm ontspannen en de piek duurde veel langer. Ook kon ik er heel lekker op dansen.
Ik was wel vager dan normaal. Ik kwam een oude bekende tegen die mij aansprak en ik dacht dat hij Pools was 0_O. Het duurde echt even voordat ik doorhad wie hij was.
Ik heb het een aantal keren gedaan en kreeg weer het gevoel van MDMA in de tijd dat ik mijn receptoren nog niet zo had overbelast.
Let wel op als je geen ervaring met Paddo's of truffels hebt. Het kan soms gewoon heftig vallen. Zelfs bij een lichte dosering.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Schurk zei:
Ja klopt idd, op een gegeven moment is je serotonine op, dan heeft het ech geen zin meer om bij te nemen.
Maar binnen de 10 uur na eerste inname had ik hier nooit last van
Klik om te vergroten...
Wat is dat toch met die 90s likkers die heel graag willen laten weten dat je de hele nacht pillen stond te slikken en dat dat echt geen gevolgen had😂

I mean, ik pak ook meestal meer dan de vuistregel en ook heel regelmatig vaker bij dan ik weet dat goed is: ik merk echt wel dat die effecten later op de avond heel anders en vlakker zijn dan wanneer ik net xtc pak. Dan is het tijd voor keta ahaha. Het zijn vuistregels, dus het verschilt en al helemaal per individu, maar ze zijn wel ergens op gebaseerd haha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."