Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn sipheid is weg of en stuk minder en ik voel en stuk fitter/gezonder als ik heb gefiets met xtc op dagen erna, heb jij nog goeie tips? want ik heb niet altijd zin om te fietsen haha met xtc op want het beeld herhaald zich bij mij tijdens fietsen alsof ik en uur het zelfde stukje aan het fietsen ben door de trip van xtc"
"heeft er iemand tips tegen de xtc kater, ik merk als ik en stuk heb gefietst is mijn kater onwijs minder tot helemaal niet. heeft er iemand nog goeie tips ervoor?"
"en iemand tips hoe je zelf kan triggeren om weer lekker te gaan tijdens de trip"
"Ei-Salade zei: Over je lijf strelen, en andere uitnodigen dat te doen of andersom. Creativiteit opzoeken, lampjes of andere sfeerverlichting. Bijpassende muziek. Soms iets uit je jeugd gaan doen, wekt ook hele fijne kinderlijkheid op. Klik om te vergroten... goeie heb je nog meer ?"
"iemand tips hoe je harder en lang kan pieken met xtc?"
"ik begin met en halve pil en als het minder wordt pak ik weer en halve bij dat is meestal na 2 uur maar ik wil gewoon harder gaan maar ik wil ook weer niet overgedosiseerd worden als ik en hele neem ofzo"