Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe kan je harder gaan met xtc

hoe kan je harder gaan met xtc

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ljuv zei:
Wat is dat toch met die 90s likkers die heel graag willen laten weten dat je de hele nacht pillen stond te slikken en dat dat echt geen gevolgen had😂

I mean, ik pak ook meestal meer dan de vuistregel en ook heel regelmatig vaker bij dan ik weet dat goed is: ik merk echt wel dat die effecten later op de avond heel anders en vlakker zijn dan wanneer ik net xtc pak. Dan is het tijd voor keta ahaha. Het zijn vuistregels, dus het verschilt en al helemaal per individu, maar ze zijn wel ergens op gebaseerd haha.
Klik om te vergroten...
Ik heb me überhaupt nog nooit bezig gehouden met langer/beter/meer I mean, je slikt je pilletje, geniet, is het klaar dan is het klaar. Doe even kalm.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
OtherShore zei:
Hahaha. Niet. Het was niet serieus bedoeld.
Klik om te vergroten...
Hahahahaha gvd
OtherShore used sarcastic gaslight. It’s super effective!
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Wat is dat toch met die 90s likkers die heel graag willen laten weten dat je de hele nacht pillen stond te slikken en dat dat echt geen gevolgen had😂
Klik om te vergroten...
10000 gabbers can’t be wrong.

ljuv zei:
ik merk echt wel dat die effecten later op de avond heel anders en vlakker zijn dan wanneer ik net xtc pak.
Klik om te vergroten...
Placebo effect. Je denkt dat het anders en vlakker zal zijn, daarom lijkt het anders en vlakker.

ljuv zei:
Dan is het tijd voor keta ahaha.
Klik om te vergroten...
Combineer jij mdma en keta? 😳
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ape zei:
Ik heb me überhaupt nog nooit bezig gehouden met langer/beter/meer I mean, je slikt je pilletje, geniet, is het klaar dan is het klaar. Doe even kalm.
Klik om te vergroten...
Snap je😂
Hoogstens denk ik erna “ah was niet de beste space volgende keer beter.”

OtherShore zei:
10000 gabbers can’t be wrong.


Placebo effect. Je denkt dat het anders en vlakker zal zijn, daarom lijkt het anders en vlakker.


Combineer jij mdma en keta? 😳
Klik om te vergroten...
Weet nou niet hoe serieus je bent en hoe serieus ik moet reageren😅😂
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Weet nou niet hoe serieus je bent en hoe serieus ik moet reageren😅😂
Klik om te vergroten...
Hahaha. Niet. Het was niet serieus bedoeld.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom altijd bigger, better, faster?

Laat je lekker gaan en geniet erook van, als je het wil verlengen dan pak je eerst meer en dan nog 1x iets minder om te verlengen.

de effecten zullen hoe meer je bijpakt alleen maar meer op speed gaan lijken, je wil toch in je empathy zitten?

Ik zou alles maximaal willen beleven, maar niet er volledig af willen zijn.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#7
OtherShore zei:
Placebo effect. Je denkt dat het anders en vlakker zal zijn, daarom lijkt het anders en vlakker.
Klik om te vergroten...
Na een tijdje ben je ook gewend aan hoe je je voelt waardoor als je bijpakt, je space eerder verlengt ipv harder gaat.
Dit is met blowen ook zo, uiteindelijk word je niet meer meer stoned maar je verlengt het als je eer meer op een avond rookt.

Met XTC heb ik dit achteraf gezien ook op de harde manier geleerd, gelukkig geen extreme kater of dip gehad maar ik ga zeker nu wel uitkijken met bijpakken de volgende keer.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gelato43 zei:
Na een tijdje ben je ook gewend aan hoe je je voelt waardoor als je bijpakt, je space eerder verlengt ipv harder gaat.
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk hoor, maar wat ik zei was eigenlijk als grap bedoeld.
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Je pakt te laat bij! Bijpakken doe je op de piek, als het aan het uitwerken ben je te laat. Ik neem meestal na een uurtje bij.
Wat ook kan helpen is eerst 2/3e te pakken, en 1/3 op de piek bij te nemen. Mdma heeft een threshold dosis. Bij iedereen is die net anders maar als je te laag start, kun je vaak bijpakken wat je wil zonder effect. Ook maakt “een halve” of “een hele pil” niet uit. Het gaat om de hoeveelheid mdma in je pil, dit kun je alleen zeker weten door het te laten testen. Het is uitproberen wat jouw ideale totaaldosis is, meestal wordt 1,5 keer je lichaamsgewicht in mg aangehouden.
Klik om te vergroten...
pfff ingewikkeld allemaal 😘

Wat is de piek na 1,5 uur als je de eerste dosis heb toegediend of nadat de MDMA begint te werken?
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#10
1,5 uur na inname.
Goed advies overigens.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
Wat is dat toch met die 90s likkers die heel graag willen laten weten dat je de hele nacht pillen stond te slikken en dat dat echt geen gevolgen had😂
Klik om te vergroten...
ljuv zei:
OtherShore used sarcastic gaslight. It’s super effective!
Klik om te vergroten...
Hahaha love it als jullie oude topics ophalen ik ben echt hilarisch soms
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Hahaha love it als jullie oude topics ophalen ik ben echt hilarisch soms
Klik om te vergroten...
Mijn god, ik heb een nieuwe definitie nodig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."