#1
Ik heb me überhaupt nog nooit bezig gehouden met langer/beter/meer I mean, je slikt je pilletje, geniet, is het klaar dan is het klaar. Doe even kalm.Wat is dat toch met die 90s likkers die heel graag willen laten weten dat je de hele nacht pillen stond te slikken en dat dat echt geen gevolgen had😂
I mean, ik pak ook meestal meer dan de vuistregel en ook heel regelmatig vaker bij dan ik weet dat goed is: ik merk echt wel dat die effecten later op de avond heel anders en vlakker zijn dan wanneer ik net xtc pak. Dan is het tijd voor keta ahaha. Het zijn vuistregels, dus het verschilt en al helemaal per individu, maar ze zijn wel ergens op gebaseerd haha.