#1
iemand tips hoe je harder en lang kan pieken met xtc?
Vertel eerst eens even wat over jouw mdma gebruik. Daarna kunnen we suggesties geven.iemand tips hoe je harder en lang kan pieken met xtc?
Waarom niet je dosis wat verhogen?iemand tips hoe je harder en lang kan pieken met xtc?
Dan rook je er een joint bij. Maar het is een keer klaar hè. Iedereen wil wel lekker lang pieken maar die meer meer meer mindset gaat je kapot makenik begin met en halve pil en als het minder wordt pak ik weer en halve bij dat is meestal na 2 uur maar ik wil gewoon harder gaan maar ik wil ook weer niet overgedosiseerd worden als ik en hele neem ofzo
Hoeveel mdma zit er in zo'n pil?ik begin met en halve pil en als het minder wordt pak ik weer en halve bij dat is meestal na 2 uur maar ik wil gewoon harder gaan maar ik wil ook weer niet overgedosiseerd worden als ik en hele neem ofzo
Je pakt te laat bij! Bijpakken doe je op de piek, als het aan het uitwerken ben je te laat. Ik neem meestal na een uurtje bij.ik begin met en halve pil en als het minder wordt pak ik weer en halve bij dat is meestal na 2 uur maar ik wil gewoon harder gaan maar ik wil ook weer niet overgedosiseerd worden als ik en hele neem ofzo
Wat was precies je gedachtengang achter het plaatsen van deze opmerking, waarom zou je überhaupt MAO remmers suggereren terwijl dit heel gemakkelijk onvoorspelbare kan resulteren voor vrijwel geen enkel voordeel?Ja met MAO remmers zoals grapefruit of pure chocolade maar je hebt dan wel flink kans op (tijdelijke) schade. Als je leven je lief is zou ik het niet doen.
Nee heeft niet echt zin.Meer dan 1x bijpakken nog zin of is dat per dosis en persoon verschillend??
Ja op een gegeven moment sta je gewoon donders strak indd maar daar heb je ook andere zooi voor denk ik dan.Wij namen vroeger begin van de avond vaak een hele.
En dan de hele nacht door kwartjes, maar we gingen wel tot de vroege ochtend door.
Maar elke dosis deed zeker wel zijn werk en de space was altijd heel gecontroleerd.
Edit: de XTC toen waren geen 200-300mg tabletten![]()
Ja klopt idd, op een gegeven moment is je serotonine op, dan heeft het ech geen zin meer om bij te nemen.Nee heeft niet echt zin.
Je kan niet oneindig je serotonine aanspreken. Het houdt een keer op inderdaad
Ja op een gegeven moment sta je gewoon donderd strak maar daar heb je ook andere zooi voor denk ik dan.
Ik geef gewoon antwoord op zijn vraagWat was precies je gedachtengang achter het plaatsen van deze opmerking, waarom zou je überhaupt MAO remmers suggereren terwijl dit heel gemakkelijk onvoorspelbare kan resulteren voor vrijwel geen enkel voordeel?
Serotonine syndroom in 3..... 2...... 1......Ja met MAO remmers zoals grapefruit of pure chocolade maar je hebt dan wel flink kans op (tijdelijke) schade. Als je leven je lief is zou ik het niet doen.
Wat is dat toch met die 90s likkers die heel graag willen laten weten dat je de hele nacht pillen stond te slikken en dat dat echt geen gevolgen had😂Ja klopt idd, op een gegeven moment is je serotonine op, dan heeft het ech geen zin meer om bij te nemen.
Maar binnen de 10 uur na eerste inname had ik hier nooit last van
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."