#1
Ik kreeg altijd te horen dat als je de ochtend weer bijpakt je juist gaat inkakken later op de dag dus je kan het beter niet doen als je moet gaan werken. Als je van plan bent om gewoon verder te drinken, ja dan kan het wel. Drank is het medicijn voor brakheid, gewoon door drinken en je voelt je goed. De dagen erna zal je wel echt kapot zijn,
