#1
Ja man 😔Zo zijn wij. Nou was ik. 😑
Ja man 😔Zo zijn wij. Nou was ik. 😑
Strijders 🫠Ja vaak genoeg brak wakker geworden paar bier erin en daarna verder snuiven. Dan stel je de kater uit maar de dagen erna ben je wel een potje brak 😆
Zo zijn wij. Nou was ik. 😑Strijders 🫠
Maar ik ben nog nooit een dag “ziek” thuis gebleven van werk omdat ik in het weekend weer gek gedaan had. 😌Ja man 😔
Vaak zat :/Maar ik ben nog nooit een dag “ziek” thuis gebleven van werk omdat ik in het weekend weer gek gedaan had. 😌

10 INKAKKENJe weet wat we dan zeggen!
(Ja, ik ben niet voor niets in de kliniek beland hè, dat snap je wel 🤣)
O nee dat heb ik gelukkig niet vaak gedaan. Ik was een vaste weekend misbruiker. Vrijwel nooit op werkdagen.Vaak zat :/
Of doordeweeks halen en dan om 2:00 de laatste lijn nemen en me dan pas realiseren dat morgen een werkdag is.
Bekijk bijlage 64742
En dat was dan ook pas de 10e keer ofzo he
Maar hoeft gelukkig niet meer![]()
Maar ik ben nog nooit een dag “ziek” thuis gebleven van werk omdat ik in het weekend weer gek gedaan had. 😌
juist gaat inkakken
Eitje bakken?Je weet wat we dan zeggen!
(Ja, ik ben niet voor niets in de kliniek beland hè, dat snap je wel 🤣)
Ik zou dat slecht advies vinden, want alle stimulerende middelen, en zeker coke, veroorzaken cravings. Dus als je de volgende ochtend weer begint met een nak, dan is de kans groot dat je die dag weer gaat bijbestellen en alweer een hele dag aan staat.Een vriend van mij zorgt altijd dat hij na een avondje/nachtje sos nog een goede nak overheeft voor de ochtend om op te starten en niet brak te zijn. Doen meer mensen dit? In eerste instantie vond ik het bizar. Ik ben die volgende dag echt wel klaar ermee. Maar de moeheid (ondanks 6 uur slaap) is ook zeer aanwezig. Ik kan me dus steeds meer indenken dat een snuifje je daar overheen tilt. Doen meer mensen dit? Helpt het echt om je goed op te starten en wil je daarna niet alleen maar weer meer???
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."