Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa nacht gebruik, lijntje in de ochtend tegen brakheid

Na nacht gebruik, lijntje in de ochtend tegen brakheid

25 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
annihilation zei:
Zo zijn wij. Nou was ik. 😑
Klik om te vergroten...
Ja man 😔
K
KipEiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kreeg altijd te horen dat als je de ochtend weer bijpakt je juist gaat inkakken later op de dag dus je kan het beter niet doen als je moet gaan werken. Als je van plan bent om gewoon verder te drinken, ja dan kan het wel. Drank is het medicijn voor brakheid, gewoon door drinken en je voelt je goed. De dagen erna zal je wel echt kapot zijn,
S
SnookyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een vriend van mij zorgt altijd dat hij na een avondje/nachtje sos nog een goede nak overheeft voor de ochtend om op te starten en niet brak te zijn. Doen meer mensen dit? In eerste instantie vond ik het bizar. Ik ben die volgende dag echt wel klaar ermee. Maar de moeheid (ondanks 6 uur slaap) is ook zeer aanwezig. Ik kan me dus steeds meer indenken dat een snuifje je daar overheen tilt. Doen meer mensen dit? Helpt het echt om je goed op te starten en wil je daarna niet alleen maar weer meer???
D
DJpepLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nu nog lekker wakker?
S
SnookyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, dit type ik niet in m’n slaap hè? 😜
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een bakje sos lijkt me net tegendraads te werken. Klein lijntje speed kan wel helpen. Is fijn in de staart van MDMA bv.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja vaak genoeg brak wakker geworden paar bier erin en daarna verder snuiven. Dan stel je de kater uit maar de dagen erna ben je wel een potje brak 😆
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo leven heel veel mensen.
Doorgaan met het middel waarmee je stopte. Dit noemen ze ook wel verslaafden.
m
mannekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik probeer, als ik gebruik, om dat toch allemaal te plannen op dagen waarop ik brak kan zijn. Want die kater maakt ook deel uit van de deugd. Als je de vrijheid hebt om 2 dagen nadien niet te veel te plannen en de dag voordien ook al voorzorg in te zetten dan kan je de kater beleven als een verlengde, niet per sé een negatieve maar als het laatste hoofdstuk of zo (zonder lijntjes in de ochtend). Misschien een beetje te zweverig. Maar in de praktijk plan ik kleine stomme dingetjes voor de zaterdag waarbij ik niet te veel mentale arbeid moet verrichten. De kater kan leuk zijn!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met coke heb ik dat niet echt, maar met speed was dit voor mij ook wel een standaard dingetje eigenlijk. Altijd toch nog 1-2 lijntjes/bommetjes bewaren om de volgende dag nog een beetje door te komen. Je stelt het dan idd alleen maar uit. Maar ik vind de dag anders altijd zo lang duren als eerst de tijd zo snel ging en je je prima vermaakte en dan stopt en een hele dag alleen maar brak op de bank kunt hangen. Dan toch nog maar weer even wat nemen en dan 's avonds echt goed slapen. Maarja ik was ook wel echt zwaar verslaafd aan pep toen, dus gebruikte sowieso al wel gewoon (bijna) dagelijks.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
annihilation zei:
Ja vaak genoeg brak wakker geworden paar bier erin en daarna verder snuiven. Dan stel je de kater uit maar de dagen erna ben je wel een potje brak 😆
Klik om te vergroten...
Strijders 🫠
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#12
_shikantaza zei:
Strijders 🫠
Klik om te vergroten...
Zo zijn wij. Nou was ik. 😑
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#13
_shikantaza zei:
Ja man 😔
Klik om te vergroten...
Maar ik ben nog nooit een dag “ziek” thuis gebleven van werk omdat ik in het weekend weer gek gedaan had. 😌
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
annihilation zei:
Maar ik ben nog nooit een dag “ziek” thuis gebleven van werk omdat ik in het weekend weer gek gedaan had. 😌
Klik om te vergroten...
Vaak zat :/

Of doordeweeks halen en dan om 2:00 de laatste lijn nemen en me dan pas realiseren dat morgen een werkdag is.

1742671108398.png

En dat was dan ook pas de 10e keer ofzo he :wink:

Maar hoeft gelukkig niet meer :)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
LucidLucy zei:
Je weet wat we dan zeggen!

(Ja, ik ben niet voor niets in de kliniek beland hè, dat snap je wel 🤣)
Klik om te vergroten...
10 INKAKKEN
20 BIJPAKKEN
30 GOTO 10

RUN
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
_shikantaza zei:
Vaak zat :/

Of doordeweeks halen en dan om 2:00 de laatste lijn nemen en me dan pas realiseren dat morgen een werkdag is.

Bekijk bijlage 64742

En dat was dan ook pas de 10e keer ofzo he :wink:

Maar hoeft gelukkig niet meer :)
Klik om te vergroten...
O nee dat heb ik gelukkig niet vaak gedaan. Ik was een vaste weekend misbruiker. Vrijwel nooit op werkdagen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
annihilation zei:
Maar ik ben nog nooit een dag “ziek” thuis gebleven van werk omdat ik in het weekend weer gek gedaan had. 😌
Klik om te vergroten...

Nee ik ook niet haha
Ik ging altijd wel gewoon door. Dan maar wat 3-m, speed of dexies mee.

Al kon ik bij m'n laatste terugval echt niet meer op werk verschijnen en was het ook echt ineens maandag na 5 dagen gebruik. Ik was echt de dagen helemaal kwijt.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
KipEi zei:
juist gaat inkakken
Klik om te vergroten...

Je weet wat we dan zeggen!

(Ja, ik ben niet voor niets in de kliniek beland hè, dat snap je wel 🤣)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
LucidLucy zei:
Je weet wat we dan zeggen!

(Ja, ik ben niet voor niets in de kliniek beland hè, dat snap je wel 🤣)
Klik om te vergroten...
Eitje bakken?

Wel goed voor je lichaam wat extra proteïnen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tallie007 zei:
Een vriend van mij zorgt altijd dat hij na een avondje/nachtje sos nog een goede nak overheeft voor de ochtend om op te starten en niet brak te zijn. Doen meer mensen dit? In eerste instantie vond ik het bizar. Ik ben die volgende dag echt wel klaar ermee. Maar de moeheid (ondanks 6 uur slaap) is ook zeer aanwezig. Ik kan me dus steeds meer indenken dat een snuifje je daar overheen tilt. Doen meer mensen dit? Helpt het echt om je goed op te starten en wil je daarna niet alleen maar weer meer???
Klik om te vergroten...
Ik zou dat slecht advies vinden, want alle stimulerende middelen, en zeker coke, veroorzaken cravings. Dus als je de volgende ochtend weer begint met een nak, dan is de kans groot dat je die dag weer gaat bijbestellen en alweer een hele dag aan staat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."