Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil voor de eerste keer keta nemen, hoeveel kan ik dan t beste nemen. In capsule. Hoop op reacties"
"Jawel maar kwam niet uit de hoeveelheid. En hoorde dat je het in een capsule kan doen?"
"Perenijsje zei: Het ligt er ook aan wat voor effect je wilt bereiken. Bij een lage dosis is het wat oppeppend. Bij hogere iets trippy en bij nog hogere dosis meer dat lichamelijk verdovende en dat je in een k-hole terecht kunt komen. Ik weeg m'n lijntjes nooit af, maar vind dat juist wel leuk om te zien wat voor effect het heeft dan. En ik neem ook niet 1 lijntje dan ofzo, vaak wel een stuk of 6 over een avond/nacht. Dan bouwt het ook op natuurlijk. Begint het wat oppeppend, dan begin ik waziger te worden en ik eindig lekker relaxed op de bank of in bed. Als je een hoge dosis neemt zou ik wel oppassen dat je dus gaat zitten of liggen, want anders is de kans groot dat je valt en dan kun je je lelijk bezeren zonder dat je het zelf echt voelt. Paar weken terug nog met een vriend meegemaakt en dat is toch wel ff schrikken. Klik om te vergroten... Kun je het met ghb vergelijken?"
"Insightly zei: Zoek bovenaan naar: "Nieuwe posts" klik dan "Recente posts" klik en dan naar de nieuwste post in "Vraag voor degene die na je post!" Klik om te vergroten... Is me te ingewikkeld"
"Socialrealist zei: Ga je ramen zemen. Op dit tijdstip gek genoeg als de buren je zien, en productief Klik om te vergroten... Nee moet mijn reportage hoog houden"
"Insightly zei: https://drugsforum.nl/forums/general-chat.22/ Tip in 'general chat' kunnen we zonder risico op een waarschuwing of ban chatten. bijvoorbeeld onderaan dit topic: https://drugsforum.nl/threads/wie-is-er-nog-wakker.64208/ Klik om te vergroten... Thanks zou een kijken"
"De Zandman zei: Bij vrijwillig afstand doen hoeft de politie geen proces-verbaal op te maken, ik acht de kans groot dat je er nooit meer iets over hoort. Zijn jouw i.d. gegevens opgenomen? Klik om te vergroten... Nee had mijn id niet bij maar heeft wel.mijn gegens adres etc opgeschreven en zei datik daarnog eenbekeuring van zou krijgen maar nog niks gehad en mijn vriend wel omdat hij dus geen gordel omhad. Kan ook nergens vinden wat daar dan de boete van is enzo.ik hoop dat je gelijk hebt thanks voor je reactie"
"Kun je na een jaar nog een boete krijgen"
"Dat meen je niet"
"G en speed 😱"