#1
Had het enkel met coke en speed.
Plas jij staand dan? Dat is echt 1990...Ik vind naar de WC gaan op LSD (en dat is hรฉรฉl vaak) erg heftig. Ten eerste krijg ik steeds het gevoel dat het alle kanten op gaat, maar het ergste is dat zodra mijn urine de pot raakt, het lijkt alsof het rondom me heen hoog van de muren naar beneden stroomt, alleen dan in fluorescerend geel...๐ณ
Nou, thuis en op mโn werk eigenlijk niet. Maar op mโn laatste LSD trip een paar weken terug wel. Daar zit weer een andere anecdote over een mindfuck achter waarover ik al in een ander topic al eerder postte. Kort gezegd was ik dusdanig ver heen dat ik niet zo goed meer wist wie ik was. Op zoek naar mezelf ging ik op de WC zitten maar daar voelde ik me ineens een vrouw, of iets in die richting. Dat dat an sich best een belegen opvatting is, dat je je ineens een vrouw zou moeten voelen als je je zittend zit te plassen realiseer ik me ter dege, maar goed, met 250ug 1P-LSD in mโn mik was enige logica en rede sowieso ver te zoeken. Ik vond dat op dat moment in ieder geval heel erg verwarrend en dat was niet waar ik naar op zoek was. Dus heb ik die avond verder gekozen voor โstaand over mezelf heen pissenโ.Plas jij staand dan? Dat is echt 1990...
Haha he? Zo gek is dat toch niet?Plas jij staand dan? Dat is echt 1990...
Jij maakt vast die wc niet schoon. Het spettert gewoon alle muren onder met mini druppeltjes. Na een tijdje is je muur geel.Haha he? Zo gek is dat toch niet?
Doe het zelf niet want we hebben zo'n plateau-wc. Maar met een plons-wc kan dat best. Maar dat is weer minder bij het schijten...
Ik doe het zelf niet zei ik al. Maar bij een plons-wc kan je gewoon in het water pissen.Jij maakt vast die wc niet schoon. Het spettert gewoon alle muren onder met mini druppeltjes. Na een tijdje is je muur geel.
Ik vind het echt vieszeker met kids is het niet ok om staand te plassen. Zij raken de muren aan.
Mijn muur wordt niet geel. Ik plas zittendIk doe het zelf niet zei ik al. Maar bij een plons-wc kan je gewoon in het water pissen.
En als je muur echt geel wordt maak.je hem niet vaak genoeg schoon.
Hey ik ook! Maar dan zonder joints en sigaretjes.Ik word er echt helemaal gek van. Ik zit tegenwoordig gewoon 5 รก 6 keer per dag te schijten door de peuken/joints die ik rook.![]()
Lekker op die ondergezeken pot op stap gaan zitten of zon ondergeschete dixie met cum drugs en zeik en schijt op de bril. Mij nie bellen staand pisse is the way to go.Plas jij staand dan? Dat is echt 1990...
In een kroeg ofzo pis ik ook niet zittend lolLekker op die ondergezeken pot op stap gaan zitten of zon ondergeschete dixie met cum drugs en zeik en schijt op de bril. Mij nie bellen staand pisse is the way to go.
Klopt. Ik plas staand. Behalve voor het slapen gaan dan zittend. Zo plas je inderdaad alles leeg.Mijn muur wordt niet geel. Ik plas zittend
Met zittend plassen plas een man zn blaas ook meer leeg. Schijnt beter te zijn voor je![]()
Ik wou dat ik staand kon pissen.
Ik was een keer op een after en moest wel op mijn hurken plassen in de bosjes, ik ging recht in een brandnetel zitten. ๐๐ฅฒ
Ik pis mโn enkels onder. Ook hurkend ๐Je kan staand plassen hoor.
Of het netjes gaat worden is wat anders. ๐๐
Ik pis mโn enkels onder. Ook hurkend ๐
Mijn plas straal vertrouw ik niet, die is niet stabiel ๐โจRare vrouw.
Ik ken meerdere vrouwen die het wel netjes kunnen ๐
Stel je voor dat je als man uw enkels onder schijt...๐๐
Nooit last van dat je onder de wc bril zeikt of dat je dop tegen de wc pot aan komt ?In een kroeg ofzo pis ik ook niet zittend lol
Nee hahahNooit last van dat je onder de wc bril zeikt of dat je dop tegen de wc pot aan komt ?
Dat laatste gebeurt bij sommige WC's inderdaad als je zit te schijten, heel irritant.Nooit last van dat je onder de wc bril zeikt of dat je dop tegen de wc pot aan komt ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."