#1
Heerlijk die vrouwen in dit topic
Nee, dit gaat echt super vies klinken maar alsnog is het eerste beetje super hard en daarna is het tja... spetterpoep πKan je geen laxeermiddelen gebruiken als je n enkele keer een opiaat gebruikt?
Spettert het dan over de wc bril?Nee, dit gaat echt super vies klinken maar alsnog is het eerste beetje super hard en daarna is het tja... spetterpoep π
Nee wijsneus. In de potSpettert het dan over de wc bril?
Soms knalt het zo hard dat je gewoon een beetje omhoog vliegtNee wijsneus. In de pot
Oei, niet een schietstoel maar schietwc? Of schietpoep?Soms knalt het zo hard dat je gewoon een beetje omhoog vliegt
Ik denk dat @Rivalrie bedoelt dat het dan zo hart naar beneden kletst dat het weer omhoog spettert π Of niet? Ik heb dat wel eens gehad namelijkOei, niet een schietstoel maar schietwc? Of schietpoep?
Op kantoor schijten sommige mensen echt letterlijk over het achterste deel van de bril. Vraag mij af hoe ze dit doen. Staand wellicht? Vaak ruimen ze het niet op. Nasy shit.Oei, niet een schietstoel maar schietwc? Of schietpoep?
Stuiter poep?Ik denk dat @Rivalrie bedoelt dat het dan zo hart naar beneden kletst dat het weer omhoog spettert π Of niet? Ik heb dat wel eens gehad namelijk
Ik ga stuk πππ hoe verzin je dat, een beetje hetzelfde principe met een vrouw en maandverband πOp kantoor schijten sommige mensen echt letterlijk over het achterste deel van de bril. Vraag mij af hoe ze dit doen. Staand wellicht? Vaak ruimen ze het niet op. Nasy shit.
Soms zitten mensen heel lang te kakken omdat ze niet van de wc durven als er anderen zijn. Soms doe ik dan net of ik de wc verlaat door de deur open en dicht te doen en wacht ik tot ze er uit komen. Ik kijk ze dan recht aan en zeg ze gedag. Vaak schrikken ze zich de pleuris.
Irritante ben je ook zeg hahaha, zou dat op zo'n moment echt niet op prijs stellenππ₯΄Op kantoor schijten sommige mensen echt letterlijk over het achterste deel van de bril. Vraag mij af hoe ze dit doen. Staand wellicht? Vaak ruimen ze het niet op. Nasy shit.
Soms zitten mensen heel lang te kakken omdat ze niet van de wc durven als er anderen zijn. Soms doe ik dan net of ik de wc verlaat door de deur open en dicht te doen en wacht ik tot ze er uit komen. Ik kijk ze dan recht aan en zeg ze gedag. Vaak schrikken ze zich de pleuris.
Haha is grappig. Vind het leuk om te testen hoe mensen zich gedragen.Irritante ben je ook zeg hahaha, zou dat op zo'n moment echt niet op prijs stellenππ₯΄
Hmm ik heb geen verstand van maandverband πIk ga stuk πππ hoe verzin je dat, een beetje hetzelfde principe met een vrouw en maandverband π
Ik hoef alleen maar te zeggen dat het heel veel geluid maakt als je het opent π§Hmm ik heb geen verstand van maandverband π
Vies. En alles onder de pis. Zo.En de struggles van wildplassen! Kan me niet voorstellen hoe een avondje buizen eruit had gezien als ik een vrouw was.
Ik ga ook echt zo stuk iedere keer, het blijft grappig om ook eens de struggles van anderen te horen.Hahahaha, heb dit hele topic niet echt gevolgd, maar moet zo lachen over deze poep-gesprekken letterlijk
HAHA zo kan je echt niet zijn.Op kantoor schijten sommige mensen echt letterlijk over het achterste deel van de bril. Vraag mij af hoe ze dit doen. Staand wellicht? Vaak ruimen ze het niet op. Nasy shit.
Soms zitten mensen heel lang te kakken omdat ze niet van de wc durven als er anderen zijn. Soms doe ik dan net of ik de wc verlaat door de deur open en dicht te doen en wacht ik tot ze er uit komen. Ik kijk ze dan recht aan en zeg ze gedag. Vaak schrikken ze zich de pleuris.
Only here on DF..........π©π©π©Ik ga ook echt zo stuk iedere keer, het blijft grappig om ook eens de struggles van anderen te horen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."