Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en naar de wc moeten

Drugs en naar de wc moeten

317 antwoorden
56 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heerlijk die vrouwen in dit topic
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#2
straatpiraat zei:
Kan je geen laxeermiddelen gebruiken als je n enkele keer een opiaat gebruikt?
Klik om te vergroten...
Nee, dit gaat echt super vies klinken maar alsnog is het eerste beetje super hard en daarna is het tja... spetterpoep πŸ˜‚
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laramonjour zei:
Nee, dit gaat echt super vies klinken maar alsnog is het eerste beetje super hard en daarna is het tja... spetterpoep πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Spettert het dan over de wc bril?
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Spettert het dan over de wc bril?
Klik om te vergroten...
Nee wijsneus. In de pot
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laramonjour zei:
Nee wijsneus. In de pot
Klik om te vergroten...
Soms knalt het zo hard dat je gewoon een beetje omhoog vliegt
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hahahaha, heb dit hele topic niet echt gevolgd, maar moet zo lachen over deze poep-gesprekken letterlijk
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Soms knalt het zo hard dat je gewoon een beetje omhoog vliegt
Klik om te vergroten...
Oei, niet een schietstoel maar schietwc? Of schietpoep?
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Laramonjour zei:
Oei, niet een schietstoel maar schietwc? Of schietpoep?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat @Rivalrie bedoelt dat het dan zo hart naar beneden kletst dat het weer omhoog spettert πŸ˜‚ Of niet? Ik heb dat wel eens gehad namelijk
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb inmiddels twee jaar later wel minder last van mijn poepprobleem (wonderbaarlijk, want ik rook nu wel heel wat meer dan toen ik dit topic maakte en toen slikte ik ook nog niet consistent dexamfetamine).
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Laramonjour zei:
Oei, niet een schietstoel maar schietwc? Of schietpoep?
Klik om te vergroten...
Op kantoor schijten sommige mensen echt letterlijk over het achterste deel van de bril. Vraag mij af hoe ze dit doen. Staand wellicht? Vaak ruimen ze het niet op. Nasy shit.

Soms zitten mensen heel lang te kakken omdat ze niet van de wc durven als er anderen zijn. Soms doe ik dan net of ik de wc verlaat door de deur open en dicht te doen en wacht ik tot ze er uit komen. Ik kijk ze dan recht aan en zeg ze gedag. Vaak schrikken ze zich de pleuris.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flower123 zei:
Ik denk dat @Rivalrie bedoelt dat het dan zo hart naar beneden kletst dat het weer omhoog spettert πŸ˜‚ Of niet? Ik heb dat wel eens gehad namelijk
Klik om te vergroten...
Stuiter poep?
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Op kantoor schijten sommige mensen echt letterlijk over het achterste deel van de bril. Vraag mij af hoe ze dit doen. Staand wellicht? Vaak ruimen ze het niet op. Nasy shit.

Soms zitten mensen heel lang te kakken omdat ze niet van de wc durven als er anderen zijn. Soms doe ik dan net of ik de wc verlaat door de deur open en dicht te doen en wacht ik tot ze er uit komen. Ik kijk ze dan recht aan en zeg ze gedag. Vaak schrikken ze zich de pleuris.
Klik om te vergroten...
Ik ga stuk πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ hoe verzin je dat, een beetje hetzelfde principe met een vrouw en maandverband πŸ˜‚
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Op kantoor schijten sommige mensen echt letterlijk over het achterste deel van de bril. Vraag mij af hoe ze dit doen. Staand wellicht? Vaak ruimen ze het niet op. Nasy shit.

Soms zitten mensen heel lang te kakken omdat ze niet van de wc durven als er anderen zijn. Soms doe ik dan net of ik de wc verlaat door de deur open en dicht te doen en wacht ik tot ze er uit komen. Ik kijk ze dan recht aan en zeg ze gedag. Vaak schrikken ze zich de pleuris.
Klik om te vergroten...
Irritante ben je ook zeg hahaha, zou dat op zo'n moment echt niet op prijs stellenπŸ˜‚πŸ₯΄
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flower123 zei:
Irritante ben je ook zeg hahaha, zou dat op zo'n moment echt niet op prijs stellenπŸ˜‚πŸ₯΄
Klik om te vergroten...
Haha is grappig. Vind het leuk om te testen hoe mensen zich gedragen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Laramonjour zei:
Ik ga stuk πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ hoe verzin je dat, een beetje hetzelfde principe met een vrouw en maandverband πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Hmm ik heb geen verstand van maandverband πŸ˜…
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Hmm ik heb geen verstand van maandverband πŸ˜…
Klik om te vergroten...
Ik hoef alleen maar te zeggen dat het heel veel geluid maakt als je het opent 🧐
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#17
straatpiraat zei:
En de struggles van wildplassen! Kan me niet voorstellen hoe een avondje buizen eruit had gezien als ik een vrouw was.
Klik om te vergroten...
Vies. En alles onder de pis. Zo.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flower123 zei:
Hahahaha, heb dit hele topic niet echt gevolgd, maar moet zo lachen over deze poep-gesprekken letterlijk
Klik om te vergroten...
Ik ga ook echt zo stuk iedere keer, het blijft grappig om ook eens de struggles van anderen te horen.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Op kantoor schijten sommige mensen echt letterlijk over het achterste deel van de bril. Vraag mij af hoe ze dit doen. Staand wellicht? Vaak ruimen ze het niet op. Nasy shit.

Soms zitten mensen heel lang te kakken omdat ze niet van de wc durven als er anderen zijn. Soms doe ik dan net of ik de wc verlaat door de deur open en dicht te doen en wacht ik tot ze er uit komen. Ik kijk ze dan recht aan en zeg ze gedag. Vaak schrikken ze zich de pleuris.
Klik om te vergroten...
HAHA zo kan je echt niet zijn. :tilttearlaugh: :sob:
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Salvia zei:
Ik ga ook echt zo stuk iedere keer, het blijft grappig om ook eens de struggles van anderen te horen.
Klik om te vergroten...
Only here on DF..........πŸ’©πŸ’©πŸ’©

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."