#1
Heb je dan ook dar je anus wel een kwartier pijn doet omdat hij is opgerekt?
That's a yes...
Ik haat dat zo erg haha
Hahahaha ik hou ervan de dag te beginnen met dit soort leuke #noshame topics.
OT: Er is al veel gezegd, maar klinkt als een mogelijke vorm van conditionering. Een combinatie van het laxerende effect dat sommige - stimulerende met name - drugs nu eenmaal hebben, (onbewuste) spanning voor de ervaring en dan later misschien ook zonder die eerste twee factoren automatisch de psychologische koppeling maken drugs β> versnelde darmwerking.
Er is een zeer duidelijke relatie tussen stress/spanning en de spijsvertering en werking van de darmen. Dit artikel is zeker geen wetenschappelijke bron maar legt het wel vrij goed uit vind ik:
Inloggen
Maar ik denk zelf dat de conditioneringsfactor ook een belangrijke rol speelt, zoals bij veel gedrag. (Denk bijvoorbeeld aan het fenomeen βvoordeurincontinentieβ waar sommige mensen serieus last van kunnen hebben en wat deels βtussen de oren zitβ). Net wat anders, maar zit allemaal een beetje in dezelfde hoek gok ik.
