#1
Beetje pis- en poeppraat moet ook kunnen op een drugsforum toch?Love iedereen die zo open is btw hahaha. Geweldig
Beetje pis- en poeppraat moet ook kunnen op een drugsforum toch?Love iedereen die zo open is btw hahaha. Geweldig
Ik dacht serieus dat mijn coke altijd versneden was met laxeermiddel hahahaHahahahahaha. Ik wil ook schijten... Kan al maanden niet normaal poepen zonder medicatie. Heb eigenlijk een punt pep of coke nodig 🥺
Yupp precies ik. Soms alleen al bij filmpje kijke wat mee te maken heeft, of nog voor gebruik hahaha, ook met alcohol 🤔🤣 spanning is t sws niet dat is er bij sommige stoffies al vanaf 😏Iedere keer als ik op het punt sta om iets van drugs te doen (m.u.v. medicijnen) moet ik poepen (op z'n Nederlands, al zou je kunnen zeggen dat het op z'n Vlaams nog steeds klopt, maar daar gaat dit topic niet over), echt iedere keer. Het maakt niet uit welke drug het is. Tot nu toe heb ik het altijd met ketamine, wiet, sigaretten, amfetamine, GHB, diacetylmorfine, you name it. Weet iemand hoe dit komt? Het is alsof ik op een gegeven moment gewoon onbewust de associatie gelegd heb tussen drugsgebruik en naar de wc moeten en het automatisme geworden is. Zijn er nog meer mensen die dit hebben? Of heeft iemand een verklaring hiervoor? Ben erg benieuwd.
Edit: dit gebeurt dus al nog vóórdat ik überhaupt iets op heb.
Nee dat denk ik niet aangezien je kringspier juist ontspannen is als je moet schijten.Als ik nerveus ben moet ik ook altijd poepen. Misschien de spanning?
Kaki droppen 🤩🤪Yupp precies ik. Soms alleen al bij filmpje kijke wat mee te maken heeft, of nog voor gebruik hahaha, ook met alcohol 🤔🤣 spanning is t sws niet dat is er bij sommige stoffies al vanaf 😏
Dan moet het wel heel erg zijnIk moet aan de pep altijd heel naar schijten. Dat je bijna over je nek gaat van je eigen geur.
Oh geweldig ik hou van schijt verhalenSchijten aan de MXE was trouwens een hele gekke ervaring. Ik wist niet meer of ik nou al klaar was of nog aan het schijten was.
Tenzij je houdt van 💩 seksDus niet baffen als iemand net een snuif neemt......
DrolForum!Only here on DF..........💩💩💩
Dat denk ik ook jadenk trouwens dat oudere culturen hier wellicht meer van wisten dan wij nu.
Via YouTube?Als ik hier kon inspreken dan had ik het gedaan. Kaki gedropt klinkt veelste leuk
Uh neujVia YouTube?
Ben nog steeds wakker. Had vanmorgen voor het laatst pep.....Uh neuj
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."